T-paitaan reikiä

WTF!

Tuleeko jollakin muullakin t-paitaan reikiä siihen eteen alas. Mistä ihmeestä ne tulee??? Mulla on jo monessa paidassa.

9

1210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuules

sillälailla, että t-paitatonttu käy ne leikkeleen, ku et huomaa - tod.näk. öisin..

• 1) tiputtelet palavaa tuhkaa tupakistas paidalles

2) sulla on liian piänet housut ja paita jää vetskarinväliin joka kerta.

Sietää olla onnellinen et se on vaan paita mikä jää vetskarinväliin.

• Puuhis

Nyt kun sanoit ni kävin aattelemaa et mulhaa on sama juttu! Mul on mones paidas mahan kohal pieniä reikiä..? Poltan kyl tupakkaa mut en usko et oisin huomaamatta tuhkaa tiputellu. Voiskohan ne tulla pesukonees? Mut miks samaa kohtaa..? Mun kissa tykkää "tarpoa" kynsillä sylissä, ne voi johtua siintäkin..

• tai ammoniakkihikeä

joka tulee liiasta prodesta

• joskus...

Aikoinaan itselläkin tuli jokaiseen treenipaitaan paljon pieniä reikiä juurikin samaan kohtaan ja ihmettelin kovasti, mistä tulevat. Ajattelin, että varmaan vipunostoissa jää paita joskus painojen väliin kun edestä nostaa. En asiaa sen kummemmin tutkinut. Nykyään ei ole tullut reikiä, en tiedä miksi. Tosin teen vipunostot nykyään erilailla, että olisiko johtunut siitä :D

• MarcoPo

Kappas! Sama ongelma. En polta enkä nostele paljoa punttejakaan. Mutta selittämätön reikä on tullut viime aikoina ainakin kahteen paitaa samaan kohtaan, eteen alas.

• tuli ainaki mulle
        MarcoPo kirjoitti:

Kappas! Sama ongelma. En polta enkä nostele paljoa punttejakaan. Mutta selittämätön reikä on tullut viime aikoina ainakin kahteen paitaa samaan kohtaan, eteen alas.

jotkut terävä reunaset käsipainot on tehny ku vipareissa osunu toisiinsa ja paita jääny väliin

• joukotouko
        tuli ainaki mulle kirjoitti:

jotkut terävä reunaset käsipainot on tehny ku vipareissa osunu toisiinsa ja paita jääny väliin

käsi painojen päässsä olevat lukko prikka tekee usein reikiä vaatteisiin jää kiinni ja repeää huomaamattomasti

• Jam

Minulla ihan sama juttu! Jokaiseen paitaan (ei ehkä kaulupaitoihin..) niitä aina tulee. Ennemmin tai myöhemmin. Uskoisin että johtuvat vetoketjun hakasista, jotka sitten kangasta repivät siitä alavatsan kohdalta. Vähän kyllä kyrsii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      90
      3474
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2857
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2366
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2067
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1956
    Aihe