Moro

whirl.wiNd

Kuis panee? Mulla ei oikein mitenkään, mutta sehän ei tähän kuulu. :)

29

1110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panee..Ei minkäälaista huolta..;)

• whirl.wiNd

Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)

• whirl.wiNd kirjoitti:

Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)

ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)

• whirl.wiNd
        mii-su kirjoitti:

ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)

otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.

• whirl.wiNd kirjoitti:

otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.

ihan reporangaksi? :))

• whirl.wiNd
        mii-su kirjoitti:

ihan reporangaksi? :))

*miettii*

• ex-koltis

Tosin tässä samalla näpytellessä ajatukset tuppaa harhailemaan itse asiasta, eikä oikein pysty keskittymään siihen olennaiseen.

• whirl.wiNd

sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)

• ex-koltis
        whirl.wiNd kirjoitti:

sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)

Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.

• whirl.wiNd
        ex-koltis kirjoitti:

Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.

vastasit aloitukseeni. *näppäränä*

• ..ei pane mitenkään, kuten ei näemmä sullakaan..yhdistetään voimamme niin ehkäpä yhdessä meillä panis vaikka mitenkin hyvin? ;)

Just tulin töistä..kiva olla niin remonttireiskaa ja tee-se-itse-miestä, mutta ei joka asiassa ;)

• whirl.wiNd

Meillä ei ilmeisesti ole ainakaan tekemisen puutetta Karibianristeilyllämme. :P

• Maarja-Liis

• kun pannaan menemään ja mennään panemaan.

Aika ajoin sanoi Kimi Räikkönen.

• whirl.wiNd

En tiennytkään, että Kimi on sanonut noin, mutta aika hauskasti sanottu.

• ohmi

Pannaan taas >>>>>>>>>>>)))))..Olutta käymään.

Kotikalja on janossa niiiin hyvää.

Viikonlopuksi lupasi "melkein"hellettä.:)

• whirl.wiNd

en tiedä, mutta kiva ilma siellä tuntuu olevan. Kävin hetki sitten tekemässä vähän pihatöitä. Hakkasin jäätä etupihan kulkureitiltä. On muuten aika hyvin sulanutkin jo. Sisäpihalla on vielä jonku verran lunta, eiköhän sekin sula siitä ihan itsekseen. Jossain vaiheessa pääsee oikein todenteolla möyryämään. :)

• whirl.wiNd

Missäs kaikki muut? :)

• tapatoimittaja

nyt tässä.

• hurlumi

...ne kaikki nyt ovat panemassa? Kiitos kysymästä, siedettävää on. Mie luin sinun ketjuasi ja sinäkin katsoit sitten tuon American Idolsin. Tää koko formaatin isä, tämä nykyisin upporikas Simon Cowell, mie sitten hänestä tykkään. Ai että, sais oikein rahaa siitä, että pääsee ilkeilemään ihmisille. Mutta hän on kyllä useimmiten oikeassa. Jone Nikula ei saa mussa aikaseksi yhtä viidesosaa siitä, mitä Simon saa. Oih.

• whirl.wiNd

kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)

• hurlumi
        whirl.wiNd kirjoitti:

kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)

itse asiass mulle taisi paljastukin juuri äsken, miksi mä olen taantunut katsomaan Amerikan idolseja: soon puhtaasti Simon, joka mua sinne vetää. Ja sitten, kun hän artikuloi sillä brittiaksentilllaan, ja on niin miehekäs, että oijoivoi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5890
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5217
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3205
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2759
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2591
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2280
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2070
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1880
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1791
    Aihe