Moro

whirl.wiNd

Kuis panee? Mulla ei oikein mitenkään, mutta sehän ei tähän kuulu. :)

29

1099

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panee..Ei minkäälaista huolta..;)

• whirl.wiNd

Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)

• whirl.wiNd kirjoitti:

Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)

ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)

• whirl.wiNd
        mii-su kirjoitti:

ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)

otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.

• whirl.wiNd kirjoitti:

otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.

ihan reporangaksi? :))

• whirl.wiNd
        mii-su kirjoitti:

ihan reporangaksi? :))

*miettii*

• ex-koltis

Tosin tässä samalla näpytellessä ajatukset tuppaa harhailemaan itse asiasta, eikä oikein pysty keskittymään siihen olennaiseen.

• whirl.wiNd

sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)

• ex-koltis
        whirl.wiNd kirjoitti:

sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)

Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.

• whirl.wiNd
        ex-koltis kirjoitti:

Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.

vastasit aloitukseeni. *näppäränä*

• ..ei pane mitenkään, kuten ei näemmä sullakaan..yhdistetään voimamme niin ehkäpä yhdessä meillä panis vaikka mitenkin hyvin? ;)

Just tulin töistä..kiva olla niin remonttireiskaa ja tee-se-itse-miestä, mutta ei joka asiassa ;)

• whirl.wiNd

Meillä ei ilmeisesti ole ainakaan tekemisen puutetta Karibianristeilyllämme. :P

• Maarja-Liis

• kun pannaan menemään ja mennään panemaan.

Aika ajoin sanoi Kimi Räikkönen.

• whirl.wiNd

En tiennytkään, että Kimi on sanonut noin, mutta aika hauskasti sanottu.

• ohmi

Pannaan taas >>>>>>>>>>>)))))..Olutta käymään.

Kotikalja on janossa niiiin hyvää.

Viikonlopuksi lupasi "melkein"hellettä.:)

• whirl.wiNd

en tiedä, mutta kiva ilma siellä tuntuu olevan. Kävin hetki sitten tekemässä vähän pihatöitä. Hakkasin jäätä etupihan kulkureitiltä. On muuten aika hyvin sulanutkin jo. Sisäpihalla on vielä jonku verran lunta, eiköhän sekin sula siitä ihan itsekseen. Jossain vaiheessa pääsee oikein todenteolla möyryämään. :)

• whirl.wiNd

Missäs kaikki muut? :)

• tapatoimittaja

nyt tässä.

• hurlumi

...ne kaikki nyt ovat panemassa? Kiitos kysymästä, siedettävää on. Mie luin sinun ketjuasi ja sinäkin katsoit sitten tuon American Idolsin. Tää koko formaatin isä, tämä nykyisin upporikas Simon Cowell, mie sitten hänestä tykkään. Ai että, sais oikein rahaa siitä, että pääsee ilkeilemään ihmisille. Mutta hän on kyllä useimmiten oikeassa. Jone Nikula ei saa mussa aikaseksi yhtä viidesosaa siitä, mitä Simon saa. Oih.

• whirl.wiNd

kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)

• hurlumi
        whirl.wiNd kirjoitti:

kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)

itse asiass mulle taisi paljastukin juuri äsken, miksi mä olen taantunut katsomaan Amerikan idolseja: soon puhtaasti Simon, joka mua sinne vetää. Ja sitten, kun hän artikuloi sillä brittiaksentilllaan, ja on niin miehekäs, että oijoivoi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      78
      2977
    2. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      18
      2957
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      2934
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      283
      2212
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2122
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2101
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1321
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1190
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      5
      1163
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      99
      1057
    Aihe