Kuis panee? Mulla ei oikein mitenkään, mutta sehän ei tähän kuulu. :)
Moro
29
1099
Vastaukset
panee..Ei minkäälaista huolta..;)
- whirl.wiNd
Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)
whirl.wiNd kirjoitti:
Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)
ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)
- whirl.wiNd
mii-su kirjoitti:
ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)
otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.
whirl.wiNd kirjoitti:
otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.
ihan reporangaksi? :))
- whirl.wiNd
mii-su kirjoitti:
ihan reporangaksi? :))
*miettii*
- ex-koltis
Tosin tässä samalla näpytellessä ajatukset tuppaa harhailemaan itse asiasta, eikä oikein pysty keskittymään siihen olennaiseen.
- whirl.wiNd
sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)
- ex-koltis
whirl.wiNd kirjoitti:
sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)
Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.
- whirl.wiNd
ex-koltis kirjoitti:
Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.
vastasit aloitukseeni. *näppäränä*
..ei pane mitenkään, kuten ei näemmä sullakaan..yhdistetään voimamme niin ehkäpä yhdessä meillä panis vaikka mitenkin hyvin? ;)
Just tulin töistä..kiva olla niin remonttireiskaa ja tee-se-itse-miestä, mutta ei joka asiassa ;)- whirl.wiNd
Meillä ei ilmeisesti ole ainakaan tekemisen puutetta Karibianristeilyllämme. :P
- Maarja-Liis
whirl.wiNd kirjoitti:
Meillä ei ilmeisesti ole ainakaan tekemisen puutetta Karibianristeilyllämme. :P
http://www.youtube.com/watch?v=1fCplzyC0vM&mode=related&search=
YouTube - Hard Rock Hallelujah
Uusi versio.
kun pannaan menemään ja mennään panemaan.
Aika ajoin sanoi Kimi Räikkönen.- whirl.wiNd
En tiennytkään, että Kimi on sanonut noin, mutta aika hauskasti sanottu.
- ohmi
Pannaan taas >>>>>>>>>>>)))))..Olutta käymään.
Kotikalja on janossa niiiin hyvää.
Viikonlopuksi lupasi "melkein"hellettä.:)- whirl.wiNd
en tiedä, mutta kiva ilma siellä tuntuu olevan. Kävin hetki sitten tekemässä vähän pihatöitä. Hakkasin jäätä etupihan kulkureitiltä. On muuten aika hyvin sulanutkin jo. Sisäpihalla on vielä jonku verran lunta, eiköhän sekin sula siitä ihan itsekseen. Jossain vaiheessa pääsee oikein todenteolla möyryämään. :)
- whirl.wiNd
Missäs kaikki muut? :)
- tapatoimittaja
nyt tässä.
- hurlumi
...ne kaikki nyt ovat panemassa? Kiitos kysymästä, siedettävää on. Mie luin sinun ketjuasi ja sinäkin katsoit sitten tuon American Idolsin. Tää koko formaatin isä, tämä nykyisin upporikas Simon Cowell, mie sitten hänestä tykkään. Ai että, sais oikein rahaa siitä, että pääsee ilkeilemään ihmisille. Mutta hän on kyllä useimmiten oikeassa. Jone Nikula ei saa mussa aikaseksi yhtä viidesosaa siitä, mitä Simon saa. Oih.
- whirl.wiNd
kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)
- hurlumi
whirl.wiNd kirjoitti:
kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)
itse asiass mulle taisi paljastukin juuri äsken, miksi mä olen taantunut katsomaan Amerikan idolseja: soon puhtaasti Simon, joka mua sinne vetää. Ja sitten, kun hän artikuloi sillä brittiaksentilllaan, ja on niin miehekäs, että oijoivoi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa782977Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun182957- 612934
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2832212- 412122
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057