Moro

whirl.wiNd

Kuis panee? Mulla ei oikein mitenkään, mutta sehän ei tähän kuulu. :)

29

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panee..Ei minkäälaista huolta..;)

      • whirl.wiNd

        Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)


      • whirl.wiNd kirjoitti:

        Minun ei siis tarvitse olla asiasta huolissani. :)

        ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)


      • whirl.wiNd
        mii-su kirjoitti:

        ei tartte olla huolissaan..Ota ihan rennosti vaan..;)

        otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.


      • whirl.wiNd kirjoitti:

        otan liian rennosti, en pysy ollenkaan skarppina. Siinä vaiheessa voin sanoa olevani poissa tolaltani.

        ihan reporangaksi? :))


      • whirl.wiNd
        mii-su kirjoitti:

        ihan reporangaksi? :))

        *miettii*


    • ex-koltis

      Tosin tässä samalla näpytellessä ajatukset tuppaa harhailemaan itse asiasta, eikä oikein pysty keskittymään siihen olennaiseen.

      • whirl.wiNd

        sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)


      • ex-koltis
        whirl.wiNd kirjoitti:

        sää siellä noin niinkun näpyttelet? ;)

        Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.


      • whirl.wiNd
        ex-koltis kirjoitti:

        Tohon sun alotukseen, sitä sitä. Dee dee.

        vastasit aloitukseeni. *näppäränä*


    • ..ei pane mitenkään, kuten ei näemmä sullakaan..yhdistetään voimamme niin ehkäpä yhdessä meillä panis vaikka mitenkin hyvin? ;)

      Just tulin töistä..kiva olla niin remonttireiskaa ja tee-se-itse-miestä, mutta ei joka asiassa ;)

      • whirl.wiNd

        Meillä ei ilmeisesti ole ainakaan tekemisen puutetta Karibianristeilyllämme. :P


      • Maarja-Liis

    • kun pannaan menemään ja mennään panemaan.

      Aika ajoin sanoi Kimi Räikkönen.

      • whirl.wiNd

        En tiennytkään, että Kimi on sanonut noin, mutta aika hauskasti sanottu.


    • ohmi

      Pannaan taas >>>>>>>>>>>)))))..Olutta käymään.

      Kotikalja on janossa niiiin hyvää.

      Viikonlopuksi lupasi "melkein"hellettä.:)

      • whirl.wiNd

        en tiedä, mutta kiva ilma siellä tuntuu olevan. Kävin hetki sitten tekemässä vähän pihatöitä. Hakkasin jäätä etupihan kulkureitiltä. On muuten aika hyvin sulanutkin jo. Sisäpihalla on vielä jonku verran lunta, eiköhän sekin sula siitä ihan itsekseen. Jossain vaiheessa pääsee oikein todenteolla möyryämään. :)


    • whirl.wiNd

      Missäs kaikki muut? :)

      • tapatoimittaja

        nyt tässä.


    • hurlumi

      ...ne kaikki nyt ovat panemassa? Kiitos kysymästä, siedettävää on. Mie luin sinun ketjuasi ja sinäkin katsoit sitten tuon American Idolsin. Tää koko formaatin isä, tämä nykyisin upporikas Simon Cowell, mie sitten hänestä tykkään. Ai että, sais oikein rahaa siitä, että pääsee ilkeilemään ihmisille. Mutta hän on kyllä useimmiten oikeassa. Jone Nikula ei saa mussa aikaseksi yhtä viidesosaa siitä, mitä Simon saa. Oih.

      • whirl.wiNd

        kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)


      • hurlumi
        whirl.wiNd kirjoitti:

        kyllä sellainen Tarzani, että oksat pois. Ihana mies. Oikein innolla aina odotan hänen puheenvuorojaan. Yksinkertaisesti hän on paras. :)

        itse asiass mulle taisi paljastukin juuri äsken, miksi mä olen taantunut katsomaan Amerikan idolseja: soon puhtaasti Simon, joka mua sinne vetää. Ja sitten, kun hän artikuloi sillä brittiaksentilllaan, ja on niin miehekäs, että oijoivoi.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe