nyt keksin sen

..että muistihäiröhän on toiselta nimeltään aivosolmuke.. hihii..

15

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impotenssi on

      ahtaanpaikan kammo.

      • Täti

        ...munasolmu!


    • Sinisiivetär

      mitä sit tapahtuu, jos solmu aukeaa äkisti..))

      • ..en mä tiedä.. kai asiat tulvii mieleen..niinku äsken.. kerro sä mulle?


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..en mä tiedä.. kai asiat tulvii mieleen..niinku äsken.. kerro sä mulle?

        et alkais mieletön hulapaloo nupis..jos kovin äkisti aukeis..mul on joskus sellasia tuntemuksia..onks sulla..))


      • siitähän
        pervokki kirjoitti:

        ..en mä tiedä.. kai asiat tulvii mieleen..niinku äsken.. kerro sä mulle?

        seuraa adhd


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        et alkais mieletön hulapaloo nupis..jos kovin äkisti aukeis..mul on joskus sellasia tuntemuksia..onks sulla..))

        ..musta tuntuu että oon availlut noita solmukkeita nestemäisillä kemiallisilla aineilla ja ne on joskus saaneet aikaan varsinaista aivobaloota.. ehkä enenenkin..mutta mä mähän kärsin kuten tiedätte häröistä..


      • siitähän kirjoitti:

        seuraa adhd

        ..Ac DC.. ääni muuttuu.. ja alkaa laulattaa..


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..musta tuntuu että oon availlut noita solmukkeita nestemäisillä kemiallisilla aineilla ja ne on joskus saaneet aikaan varsinaista aivobaloota.. ehkä enenenkin..mutta mä mähän kärsin kuten tiedätte häröistä..

        sitäpaitsi mun on purut jo vaihdettu kerran nuppiin..epäiltiin et tulis muistiongelmia..ai niin mitä mun pitikään sanoa..))..mut ei tullut ei onneksi..siis solmut ilmeisimmin avattiin..


      • Sinisiivetär kirjoitti:

        sitäpaitsi mun on purut jo vaihdettu kerran nuppiin..epäiltiin et tulis muistiongelmia..ai niin mitä mun pitikään sanoa..))..mut ei tullut ei onneksi..siis solmut ilmeisimmin avattiin..

        ..että solmut avastu ja purut vaihdettu.. ehkäpä munkin purut joskus vaihdetaan..

        täytyypi lähtee telekun ääreen nys..


      • jos laulamaan
        pervokki kirjoitti:

        ..Ac DC.. ääni muuttuu.. ja alkaa laulattaa..

        niin sehän menee pornolauluksi,kun sauna paloi poroksi mutta maattiin vaan


      • Sinisiivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..että solmut avastu ja purut vaihdettu.. ehkäpä munkin purut joskus vaihdetaan..

        täytyypi lähtee telekun ääreen nys..

        roikkua..kun tää systeemi hidastelee niin hitosti..meen kattoon kans telkkua..


      • jos laulamaan kirjoitti:

        niin sehän menee pornolauluksi,kun sauna paloi poroksi mutta maattiin vaan

        ..älä siis aukaise omatomisesti solmukkeitasi.. ellei oo ihan pakko tai väkisin.. nyt mää lähen sohvapotux..


      • sweet_lemon...
        pervokki kirjoitti:

        ..älä siis aukaise omatomisesti solmukkeitasi.. ellei oo ihan pakko tai väkisin.. nyt mää lähen sohvapotux..

        Ootko nähny luurankotaloja? Mä oon..


      • sweet_lemon... kirjoitti:

        Ootko nähny luurankotaloja? Mä oon..

        ..tupsahdit.. en oo luurankotaloja nähnyt???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe