..että muistihäiröhän on toiselta nimeltään aivosolmuke.. hihii..
nyt keksin sen
15
367
Vastaukset
- impotenssi on
ahtaanpaikan kammo.
- Täti
...munasolmu!
- Sinisiivetär
mitä sit tapahtuu, jos solmu aukeaa äkisti..))
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..en mä tiedä.. kai asiat tulvii mieleen..niinku äsken.. kerro sä mulle?
et alkais mieletön hulapaloo nupis..jos kovin äkisti aukeis..mul on joskus sellasia tuntemuksia..onks sulla..))
- siitähän
pervokki kirjoitti:
..en mä tiedä.. kai asiat tulvii mieleen..niinku äsken.. kerro sä mulle?
seuraa adhd
Sinisiivetär kirjoitti:
et alkais mieletön hulapaloo nupis..jos kovin äkisti aukeis..mul on joskus sellasia tuntemuksia..onks sulla..))
..musta tuntuu että oon availlut noita solmukkeita nestemäisillä kemiallisilla aineilla ja ne on joskus saaneet aikaan varsinaista aivobaloota.. ehkä enenenkin..mutta mä mähän kärsin kuten tiedätte häröistä..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..musta tuntuu että oon availlut noita solmukkeita nestemäisillä kemiallisilla aineilla ja ne on joskus saaneet aikaan varsinaista aivobaloota.. ehkä enenenkin..mutta mä mähän kärsin kuten tiedätte häröistä..
sitäpaitsi mun on purut jo vaihdettu kerran nuppiin..epäiltiin et tulis muistiongelmia..ai niin mitä mun pitikään sanoa..))..mut ei tullut ei onneksi..siis solmut ilmeisimmin avattiin..
Sinisiivetär kirjoitti:
sitäpaitsi mun on purut jo vaihdettu kerran nuppiin..epäiltiin et tulis muistiongelmia..ai niin mitä mun pitikään sanoa..))..mut ei tullut ei onneksi..siis solmut ilmeisimmin avattiin..
..että solmut avastu ja purut vaihdettu.. ehkäpä munkin purut joskus vaihdetaan..
täytyypi lähtee telekun ääreen nys..- jos laulamaan
pervokki kirjoitti:
..Ac DC.. ääni muuttuu.. ja alkaa laulattaa..
niin sehän menee pornolauluksi,kun sauna paloi poroksi mutta maattiin vaan
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..että solmut avastu ja purut vaihdettu.. ehkäpä munkin purut joskus vaihdetaan..
täytyypi lähtee telekun ääreen nys..roikkua..kun tää systeemi hidastelee niin hitosti..meen kattoon kans telkkua..
jos laulamaan kirjoitti:
niin sehän menee pornolauluksi,kun sauna paloi poroksi mutta maattiin vaan
..älä siis aukaise omatomisesti solmukkeitasi.. ellei oo ihan pakko tai väkisin.. nyt mää lähen sohvapotux..
- sweet_lemon...
pervokki kirjoitti:
..älä siis aukaise omatomisesti solmukkeitasi.. ellei oo ihan pakko tai väkisin.. nyt mää lähen sohvapotux..
Ootko nähny luurankotaloja? Mä oon..
sweet_lemon... kirjoitti:
Ootko nähny luurankotaloja? Mä oon..
..tupsahdit.. en oo luurankotaloja nähnyt???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
