Vaikka elämä olisi kuinka hanurista, harva kuitenkaan haluaisi vaihtaa osia jonkun toisen kanssa. Entä jos voisit / pitäisi vaihtaa osia päiväksi, kenen kengissä haluaisit kävellä? Siis live-elämän henkilön.
Yhden päivän kokonaan…
68
2372
Vastaukset
- mutta
Janina Frostellina haluisin olla, kaunis, terve, elämä hyvin kohdellut? ja juuri saanut suloisen, terveen tyttövauvan.
- tapatoimittaja
Janina F. ei "kolahda" minuun, mutta kieltämättä hän vaikuttaa tasapainoiselta kuin myös hyvin säilyneeltä naisihmiseltä. Niin kuin minäkin. :)
- Masse-setä
kotonaan, jos kanssasi mä saan...
Ei tässä mitään hätää sinänsä. Ajattelin muuten alkaa hierojaksi. Tai sitten autojen purkaajaksi.
Voisi ainakin myydä osia.
En haluaisi vaihtaa osia esimerkiksi Leena Luhtasen tai Juice Lehtisen kanssa.- tapatoimittaja
tuollaisia kysynyt, vaan sitä että kenen kanssa vaihtaisit, päiväksi?
- manne 6
David Copperfieldina.
- tapatoimittaja
manne 6 kirjoitti:
David Copperfieldina.
haluaisitko hukata Eiffeltornin, vai mikä siinä kiehtoo?
- manne 6
tapatoimittaja kirjoitti:
haluaisitko hukata Eiffeltornin, vai mikä siinä kiehtoo?
Tyyppinäkin huippulahjakas. Suomessa liian kapea väestöpohja esim. kohteen häivyttämiseks.
Kattos toi noin; temput maksavat sikanaan rahnaa. - tapatoimittaja
manne 6 kirjoitti:
Tyyppinäkin huippulahjakas. Suomessa liian kapea väestöpohja esim. kohteen häivyttämiseks.
Kattos toi noin; temput maksavat sikanaan rahnaa.mutta ei Taavin tarvi persaukisena kävellä. :) Häivyttämiset perustuu näköharhaan. *tietää*
- manne 6
mutta ei Taavin tarvi persaukisena kävellä. :) Häivyttämiset perustuu näköharhaan. *tietää*
Massasuggestiosta siinä on kysymys. Näitä mielen manipulaattoreita nykyään jo nuorissakin.
- tapatoimittaja
manne 6 kirjoitti:
Massasuggestiosta siinä on kysymys. Näitä mielen manipulaattoreita nykyään jo nuorissakin.
Taavi häivytti Eiffeltornin, sisarenpoikani oli aika pieni. Hän kertoi aika tarkkaan miten se tapahtuu, ja uumoilen että oli kyllä oikeassa. Mutta jos Taavi laittaa näyttäviin temppuihin rahaa ja ihmiset katsoo, hän myös saakoon siitä omansa takaisin. Ja vähän yli. :)
- Masse-setä
tuollaisia kysynyt, vaan sitä että kenen kanssa vaihtaisit, päiväksi?
Jos vaan päiväksi pitäisi vaihtaa, niin sitten täytisi valita joku kuuluisa ja viisas.
Jos saa kolme nimeä sanoa... Ja miksei saisi.
Tuhiwai, Pentti Linkola, Sari Baldauf. - tapatoimittaja
Masse-setä kirjoitti:
Jos vaan päiväksi pitäisi vaihtaa, niin sitten täytisi valita joku kuuluisa ja viisas.
Jos saa kolme nimeä sanoa... Ja miksei saisi.
Tuhiwai, Pentti Linkola, Sari Baldauf.Tuhiwai, koska hän on palstahahmo. Mihin lie Kiinaan hautautunut, kun ei ole näkynyt. Sari Baldaufin valinta ilahduttaa minua suuresti varsinkin kun en tiedä miksi hänet valitsit. :)
- Masse-setä
Tuhiwai, koska hän on palstahahmo. Mihin lie Kiinaan hautautunut, kun ei ole näkynyt. Sari Baldaufin valinta ilahduttaa minua suuresti varsinkin kun en tiedä miksi hänet valitsit. :)
Aika kovalla kädellä karsit meikäläisen idolsseja. Onhan sitä TW:täkin näkynyt, vaan ei ole tainnut sattua waan kaikkien silmään.
Oli minulla perustelukin valinnoille, mutten ihan tarkkaan enää muista, mikä se oli. Etenkään, kun sitä ei kysytty.
mut jos omais 3-kymppisen fysiikan, 4-kymppisen aivot ja 5-kymppisen varallisuuden ja komeet kengät ni mikäs siinä ois olellessa pidempäänkin.
- tapatoimittaja
vaan tiedätkö ketään sellaista? Mulla ei tule mieleen kuin minä itse, paitsi että olen nuorempi.
vaan tiedätkö ketään sellaista? Mulla ei tule mieleen kuin minä itse, paitsi että olen nuorempi.
Voisin olla olla sinä päivän.
- tapatoimittaja
AnaLyyzi kirjoitti:
Voisin olla olla sinä päivän.
juu, oletkin vissiin ainoa joka sitä haluaa. Minä en aina halua olla minä itse, mutta tosiaan miettiessäni en keksi oikein ketään kuka haluaisin olla, edes vähän aikaa. Ehkä joku ihmisoikeustaistelija? Saisi vähän vihiä siitä intohimosta ja tahdosta, joka laittaa pistämään itsensä likoon jonkun asian puolesta, vaikka henki menisi. Tai ei sittenkään. Äääh!
juu, oletkin vissiin ainoa joka sitä haluaa. Minä en aina halua olla minä itse, mutta tosiaan miettiessäni en keksi oikein ketään kuka haluaisin olla, edes vähän aikaa. Ehkä joku ihmisoikeustaistelija? Saisi vähän vihiä siitä intohimosta ja tahdosta, joka laittaa pistämään itsensä likoon jonkun asian puolesta, vaikka henki menisi. Tai ei sittenkään. Äääh!
jollon olin sinä. Kuulosti nii kovin rasittavalt.
Saanko palautua omaksi veteläksi itsekseni, saanhan, saanhan, saanhan.
Ei kai sul vaa oo pieniä lapsia joita pitäs kasvattaa tai teini-ikäsiä? Mää jaksa niit mopo-juttuja ja koulun vanhempainiltoja.
Maailman tuskaa ja parantamista en kestä enää yhtää, kaikki väärintekijät vaan saunantaakse ja ammutaan heti kun vaan keksitään ketkä ne on. Varmuuden vuoks ammutaan kaikki.
Paitsi ne lapset jotka kasvatetaan uljaaseen uuteen maailmaan..... auts.... kulostaa niin vaivalloiselta.
Ehkä sitteki haluisin olla vaan mää..suloinen, viaton, vanha, mukava minä.- tapatoimittaja
AnaLyyzi kirjoitti:
jollon olin sinä. Kuulosti nii kovin rasittavalt.
Saanko palautua omaksi veteläksi itsekseni, saanhan, saanhan, saanhan.
Ei kai sul vaa oo pieniä lapsia joita pitäs kasvattaa tai teini-ikäsiä? Mää jaksa niit mopo-juttuja ja koulun vanhempainiltoja.
Maailman tuskaa ja parantamista en kestä enää yhtää, kaikki väärintekijät vaan saunantaakse ja ammutaan heti kun vaan keksitään ketkä ne on. Varmuuden vuoks ammutaan kaikki.
Paitsi ne lapset jotka kasvatetaan uljaaseen uuteen maailmaan..... auts.... kulostaa niin vaivalloiselta.
Ehkä sitteki haluisin olla vaan mää..suloinen, viaton, vanha, mukava minä.voi olla pieniä lapsia, kun olen vasta päässyt aikuiseksi. Täytin taas 18 wee joulukuussa, joten en tiedä lasten hankinnasta yhtään mitään, vaikka periaatteessa olisin voinut niitä jo tehdä. Vai oli rasittavaa olla meikätyttö? No nyt tiedät millaista törkytoimittajan elämä on, ei se mitään helppoa ole vaikka kaikki luulevat ja ulvovat lehteä kuorossa.
Voit palautua omaksi itseksesi. Saunan taakse viemisestä olen samaa mieltä! *pontevana*
oli vaikee juttu...Tuntuu,etten halua olla kukaan muu edes päiväksikään,mutta jos olis ihan pakko,niin olisin Tarja Halonen..Pistäisin asiat maassa kuntoon...:)
- tapatoimittaja
mitään oikeastaan saa kuntoon laittaa, vaan nämä meidän valitsemat edustajat. Tarja on pressana enempi keulakuva, mutta olen huonompiakin Suomessa nähnyt. Mutta en sano ketä.
mitään oikeastaan saa kuntoon laittaa, vaan nämä meidän valitsemat edustajat. Tarja on pressana enempi keulakuva, mutta olen huonompiakin Suomessa nähnyt. Mutta en sano ketä.
kun minä nyt kuvittelin senkin,että pressa voi tehdä mitä vaan...
Ei Tarjassa mitään vikaa ole...itse olen sen sinne kans äänelläni tunkenut..:)- tapatoimittaja
mii-su kirjoitti:
kun minä nyt kuvittelin senkin,että pressa voi tehdä mitä vaan...
Ei Tarjassa mitään vikaa ole...itse olen sen sinne kans äänelläni tunkenut..:)kuvittelemaan että voisit toisen kengissä saada esim. enempi oikeuksia, vaan elää sen nykyistä elämää sellaisena kuin se on. Hmph.
- whirl.wiNd
Taas näitä viiden promillen humalassa keksittyjä kyssäreitä. *huokaa*
- promille
Haikua alkaa olla hatussa se toinenkin...
- tapatoimittaja
ei oo vasta kuin yksi.
- animattiN
kukaan pysty viiden prossan humalassa edes kirjoittelemaan.
- whirl.wiNd
animattiN kirjoitti:
kukaan pysty viiden prossan humalassa edes kirjoittelemaan.
tapatoimittajapa pystyy! :D
- uusi täällä
Tapatoimittaja?
- tapatoimittaja
likka.
- uusi m täällä
likka.
Nyt hyväksyn siut likka Etelä-Suomen läänistä?
Oikeast minut tunnetaan örwellinä Korialta. - tapatoimittaja
uusi m täällä kirjoitti:
Nyt hyväksyn siut likka Etelä-Suomen läänistä?
Oikeast minut tunnetaan örwellinä Korialta.voin myöntää että Karjalan murteen osaan. :) Vai örwelli, hmm.
- uusi m täällä
voin myöntää että Karjalan murteen osaan. :) Vai örwelli, hmm.
Lounais-Suomen murteét on minusta hauskimpia. Haluaisin olla raumlaine Taavi c
- mayanna
uusi m täällä kirjoitti:
Lounais-Suomen murteét on minusta hauskimpia. Haluaisin olla raumlaine Taavi c
syntyn raumal :)
- animattiN
haluta kenenkään, koska kuitenkin jokaisella on luurankoja kaapissaan. Tarkoitan etten haluaisi sitten heidän murheitakaan kantaa niskassani sinä päivänä. Omani riittävät hyvin minulle.
- tapatoimittaja
toisen elämä voi näyttää hyvinkin kadehdittavalta, mutta murheensa kullakin. Mutta jos ois ihan pakko?
- animattiN
toisen elämä voi näyttää hyvinkin kadehdittavalta, mutta murheensa kullakin. Mutta jos ois ihan pakko?
pakko niin Englannin kuningattarena haluaisin olla. Kuulisi ainakin viimeisemmät hovin juorut. :))
- ossipessi
Jos olisin mies niin ehdottomasti Jermu:)))
Naisena, se jo vaikeampi juttu, koska naisena olemimen vaatii paljon enemmän (toivon Jermu ei tätä huomaa), voisinpa astella,jos olisi oikean kokoiset kengät niin Tarja Halosena tai en tiedä voisin olla Lenitakin tai sitten vaikka, niin eipä tullut vielä miettittyä jotain ulkomaista vaihtoehtoa. Mietin:)))- ossipessi
Koska en ajatelut tarkasti laajasti ja ulkomaat huomioon ottaen tätä tilannetta,
Nyt on laitettava harkintamyssy päähän.
Ihan noin vaan mietittmättä tulee mieleen äiti Teresa ja taas varmaan meni pieleen, mutta, mutta,,, - tapatoimittaja
ossipessi kirjoitti:
Koska en ajatelut tarkasti laajasti ja ulkomaat huomioon ottaen tätä tilannetta,
Nyt on laitettava harkintamyssy päähän.
Ihan noin vaan mietittmättä tulee mieleen äiti Teresa ja taas varmaan meni pieleen, mutta, mutta,,,lähinnä tarkoitin tässä live-elämän hahmoja, en palstan. No mitä sieltä myssystä tulee?
- hurlumi
Tapatoimittaja tietenkin! No ei kuiteskaan, tässä altteriudessakin on tekemistä näin nuorelle ihmiselle. Mä haluaisin omata yhden päivän jumalaisen äänen. Billie Holiday, Nina Simone, Aretha Franklin etc. Olisin oikein diiva ja laulaisin tunteella ja jumalaisesti jossain isossa konsertissa. Ja kaikki huutaisivat: We want more. Ja sitten mie taas laulaisin.
Taasko sitä humalassa ollaan?- tapatoimittaja
oi vanha naakka. Mukavaa tavata sinut palstalla, eikä aina kiekumassa pääkopassani. Kuten arvasit, minullekin tuli mieleen sellainen että olisi ihanaa osata laulaa jumalaisesti. Korkealta tai matalalta, mutta kuitenkin sydämeenkäyvästi. Nythän on niin, että veljeni joskus sanoi että kun lehmät laitumella lentävät niin siinä vaiheessa minä osaan laulaa. Siitä pitäen olen tarkkaillut peltoja, mutta mitään muutosta asiaintilaan ei ole tullut, ei lehmien eikä minun osaltani. Mitä muuta kuuluu, sinä vinyylipeittoinen lepakko?
- hurlumi
se pitikin olla live-elämän henkilö. Sanottu, mikä sanottu, en peru. Mitä ilmeisemmin haluasin olla kuitenkin enemmän oman lahjakkuutensa vuoksi noteerattu. Suomlaisista naisista tulee mieleen esim. prof. Liisa Keltinkangas-Järvinen. On tämä vaikiaa, pysyn silti noissa jumalaisissa naisäänissä.
- tapatoimittaja
hurlumi kirjoitti:
se pitikin olla live-elämän henkilö. Sanottu, mikä sanottu, en peru. Mitä ilmeisemmin haluasin olla kuitenkin enemmän oman lahjakkuutensa vuoksi noteerattu. Suomlaisista naisista tulee mieleen esim. prof. Liisa Keltinkangas-Järvinen. On tämä vaikiaa, pysyn silti noissa jumalaisissa naisäänissä.
on minulle täysin outo tuttavuus. Mutta jos jumalaisista äänistä puhutaan, niin koska olen uupperan ystävä, niin ehkä voisin päivän kiekua Karita Mattilana. Ja muutenkin olla hänen persoonansa, nöyrä, tavallinen, diiva, lahjakas, tasapainoinen (ehkä?), sun muuta. Ja laulaa merellä Adamin joululaulun, kuten hän vapaa-aikanaan teki, hiljaisessa yössä.
- hurlumi
oi vanha naakka. Mukavaa tavata sinut palstalla, eikä aina kiekumassa pääkopassani. Kuten arvasit, minullekin tuli mieleen sellainen että olisi ihanaa osata laulaa jumalaisesti. Korkealta tai matalalta, mutta kuitenkin sydämeenkäyvästi. Nythän on niin, että veljeni joskus sanoi että kun lehmät laitumella lentävät niin siinä vaiheessa minä osaan laulaa. Siitä pitäen olen tarkkaillut peltoja, mutta mitään muutosta asiaintilaan ei ole tullut, ei lehmien eikä minun osaltani. Mitä muuta kuuluu, sinä vinyylipeittoinen lepakko?
...nyt niin kuin aina elämäni parhainta aikaa. Kaikessa karheudessaan, vastoinkäymisineen ja iloineen, kyllä sitä vaan on mieluiten oma itsensä. Mutta ajattele, siinä seisot stagella ja tuhannet ihmiset kuuntelisivat ihaillen. Kyllä olisi huikeaa omata sellainen laulutaito.
Kuka laulaja muuten olisit? Et kai Callasin saappaisiin sentään? - hurlumi
on minulle täysin outo tuttavuus. Mutta jos jumalaisista äänistä puhutaan, niin koska olen uupperan ystävä, niin ehkä voisin päivän kiekua Karita Mattilana. Ja muutenkin olla hänen persoonansa, nöyrä, tavallinen, diiva, lahjakas, tasapainoinen (ehkä?), sun muuta. Ja laulaa merellä Adamin joululaulun, kuten hän vapaa-aikanaan teki, hiljaisessa yössä.
...onkin oikein ihastuttava ja karismaattinen nainen. Katsoin jonkun ruåttinkielisen dokumentin hänestä ja kunnioitus tätä lahjakasta, mutta kuitenkin nöyrää naista kohtaan vaan kasvoi. Mä en kuitenkaan ole oopperan ystävä siinä mielessä, että se on mulle taas hebreaa. Toisaalta en ole oikein ikinä yrittänytkään paneutua, tuntuu vaan joteskin niin raskassoutuiselle. Ehkä operettia vielä vosin kuvitella. Mie olen vaan semmoinen jazztyttö.
Keltinkangas-Järvinen on psykologi, kirjoittanut lukemattomia alan kirjoja ja tutkimuksia. Fiksu kuin mikä. - tapatoimittaja
hurlumi kirjoitti:
...onkin oikein ihastuttava ja karismaattinen nainen. Katsoin jonkun ruåttinkielisen dokumentin hänestä ja kunnioitus tätä lahjakasta, mutta kuitenkin nöyrää naista kohtaan vaan kasvoi. Mä en kuitenkaan ole oopperan ystävä siinä mielessä, että se on mulle taas hebreaa. Toisaalta en ole oikein ikinä yrittänytkään paneutua, tuntuu vaan joteskin niin raskassoutuiselle. Ehkä operettia vielä vosin kuvitella. Mie olen vaan semmoinen jazztyttö.
Keltinkangas-Järvinen on psykologi, kirjoittanut lukemattomia alan kirjoja ja tutkimuksia. Fiksu kuin mikä.minä harrastan vain keittiöpsykologiaa, muusta en tiedä tuon taivaallista. Arvelen että sekä koululääketieteellä että kyökkipsykalla päästään aika ajoin samaan lopputulokseen? Eli jos joku on hullu niin on ja sitä rataa.
Uupperasta ei tarvitse ymmärtää mitään, en minäkään ymmärrä. Ideana on, kun paikalle menee, se tunnelma, mitä ei koskaan saa levyjä kuuntelemalla. Toisaalta harvapa viitsii oopperalevyjä kuunnella jos ei koskaan käy paikan päällä *sekoilee*. Enivei, suosittelen menemistä paikan päälle, maksat itsesi kipeäksi ja kuuntelet vaikka iki-ihanaa Nadirin romanssia uupperasta Helmenkalastajat. Jos et siinä kohtaa itke niin jo on kumma. - tapatoimittaja
hurlumi kirjoitti:
...nyt niin kuin aina elämäni parhainta aikaa. Kaikessa karheudessaan, vastoinkäymisineen ja iloineen, kyllä sitä vaan on mieluiten oma itsensä. Mutta ajattele, siinä seisot stagella ja tuhannet ihmiset kuuntelisivat ihaillen. Kyllä olisi huikeaa omata sellainen laulutaito.
Kuka laulaja muuten olisit? Et kai Callasin saappaisiin sentään?en haluaisi Callas olla, kunnia hänen ammattitaidolleen, mutta jutuista päätellen hänen yksityis- ja tunne-elämänsä oli aika rikkinäistä. Kyllä Karita Mattila taitaa edelleen olla valintani, jos laulajista valitaan. Tässä ei muuten ole suljettu pois että haluaisi olla toista sukupuolta, se onkin jo toinen juttu. :)
- hurlumi
en haluaisi Callas olla, kunnia hänen ammattitaidolleen, mutta jutuista päätellen hänen yksityis- ja tunne-elämänsä oli aika rikkinäistä. Kyllä Karita Mattila taitaa edelleen olla valintani, jos laulajista valitaan. Tässä ei muuten ole suljettu pois että haluaisi olla toista sukupuolta, se onkin jo toinen juttu. :)
...Domingo? Vai miten hänen nimi nyt kirjoitetaankaan?
Ihme juttu, että joku kyseli tuolla, etttä kirjoittaako ihan useammalla nikillä? Musta siis on käsittämätöntä, etttä olisi monta nikkiä, tai hui kamala, että puskista huutelisi ihmisillen ilkeyksiä. Eihän semmoista voi olla, sano nyt altterini, sano, ettei voi. - hurlumi
minä harrastan vain keittiöpsykologiaa, muusta en tiedä tuon taivaallista. Arvelen että sekä koululääketieteellä että kyökkipsykalla päästään aika ajoin samaan lopputulokseen? Eli jos joku on hullu niin on ja sitä rataa.
Uupperasta ei tarvitse ymmärtää mitään, en minäkään ymmärrä. Ideana on, kun paikalle menee, se tunnelma, mitä ei koskaan saa levyjä kuuntelemalla. Toisaalta harvapa viitsii oopperalevyjä kuunnella jos ei koskaan käy paikan päällä *sekoilee*. Enivei, suosittelen menemistä paikan päälle, maksat itsesi kipeäksi ja kuuntelet vaikka iki-ihanaa Nadirin romanssia uupperasta Helmenkalastajat. Jos et siinä kohtaa itke niin jo on kumma.aullisti, että olen viimeksi tainnut käydä katsomassa musiikkiteatteria silloin, kun Hgissä meni tämä Kurjat. Veeti oli siinä Jean Valjeanina. Se oli huikea kyllä!
- tapatoimittaja
hurlumi kirjoitti:
aullisti, että olen viimeksi tainnut käydä katsomassa musiikkiteatteria silloin, kun Hgissä meni tämä Kurjat. Veeti oli siinä Jean Valjeanina. Se oli huikea kyllä!
kävin oopperassa katsomassa Boccaccion. Sitten kävin katsomassa sen toiseen kertaan, ja kolmanteen. Muistan kun nauraa räkätin kuollakseni jokaisella kerralla. Kyseessä oli siis operetti, ja hyvä sellainen. Mutta useimmpia pelkkä ajatus oopperasta saa ajattelemaan, että se olisi eliitille tarkoitettua, jotenkin "hienompaa". Ei ole.
- mayanna
mielenkiintoista talleroida oman tyttären kengissä vuorokausi. Näkis miltä maailma näytää jälkipolven silmin.
- tapatoimittaja
hieno ajatus. Saako kysyä, onko tyttäresi vielä pieni vai jo teini-ikään ehtinyt? Ihan aikaisia vaiheita ei meistä kukaan muista ja teini-ikää ei vissiin halutakaan muistaa. :)
- mayanna
hieno ajatus. Saako kysyä, onko tyttäresi vielä pieni vai jo teini-ikään ehtinyt? Ihan aikaisia vaiheita ei meistä kukaan muista ja teini-ikää ei vissiin halutakaan muistaa. :)
on 10-vuotias. Vastaus tuli mieleen siksi, että vietimme tänään äiti-tytär -päivän (pikkuveli-vapaa)) ja kävimme tutustumassa mm. arkeologis-historialliseen museoon. Siellä tuli miettineeksi, millaista noiden 1400-luvulla eläneiden ihmisten arkipäivä mahtoi olla. Olisi ollut kiva tietää, mitä tyttären päässä liikkui siellä, ja mitä sitten museon jälkeen, kun menimme moderniin ostoskeskukseen....
- tapatoimittaja
mayanna kirjoitti:
on 10-vuotias. Vastaus tuli mieleen siksi, että vietimme tänään äiti-tytär -päivän (pikkuveli-vapaa)) ja kävimme tutustumassa mm. arkeologis-historialliseen museoon. Siellä tuli miettineeksi, millaista noiden 1400-luvulla eläneiden ihmisten arkipäivä mahtoi olla. Olisi ollut kiva tietää, mitä tyttären päässä liikkui siellä, ja mitä sitten museon jälkeen, kun menimme moderniin ostoskeskukseen....
ja tyttäresi tykkäsi käydä siellä museossa? Varmaan 1400-luvusta löytyisi tietoa herra Kuukkelista, mutta minä ainakin olen aika surkea etsimään, ellei kyse ole jostain ihan tietystä asiasta. Eiköhän silloin ole ollut ajan murheet, mutta luulen että kiire ei ole ollut niin kova kuin nykyään? Noin yleensä, miksi on aina kiire?
- mayanna
ja tyttäresi tykkäsi käydä siellä museossa? Varmaan 1400-luvusta löytyisi tietoa herra Kuukkelista, mutta minä ainakin olen aika surkea etsimään, ellei kyse ole jostain ihan tietystä asiasta. Eiköhän silloin ole ollut ajan murheet, mutta luulen että kiire ei ole ollut niin kova kuin nykyään? Noin yleensä, miksi on aina kiire?
on aina kiehtonut minua (liekä noituus veressä). Kiirus oli silloin varmaan aikalailla erilaista.
Miksi on kiire, niin.... minullakin tulee usein kiire, mutta juuri siksi, että vietän reilusti myös kiireetöntä aikaa :D - mayanna
olis hyvä idis moneen perheeseen. Ties vaikka suomalaiset innostuisivat - emmekös me ole kansaa, joka mieluusti tekee oikeassa elämässä niin kuin amerikkalaiset tv-sarjoissa? ;)
- mayanna
ainakin parhaamme mukaan yritämme apinoida sitä, mitä luulemme oikeaksi elämäksi siellä :D
- norMix evk
Kimi Räikkösenä Monacon kisakuskina ja tietty kisojen jälkeisissä iltairroitteluissa. Sen verran on tullut pleikkarilla harjoiteltua, että luulisin nyt yhden Alonson päihittäväni...
- mayanna
sinusta tulisi ratojen kuningas yhdessä yössä! Ja minusta astronautti - olenhan sen verran leikkinyt Google Earthilla, että tiedän jo miltä Maa näyttää kaukaa ja osaan jo laskeutua kauniisti vaikkapa Seattlen kentälle :D
- tapatoimittaja
pärjäisit Kimi Räikkösenä, koska olisit hän. Kumpaa enempi haluaisit, ajaa vai irroitella sen jälkeen? *asiallisena*
- norMix evk
pärjäisit Kimi Räikkösenä, koska olisit hän. Kumpaa enempi haluaisit, ajaa vai irroitella sen jälkeen? *asiallisena*
ei toista ilman toista!
- norMix evk
mayanna kirjoitti:
sinusta tulisi ratojen kuningas yhdessä yössä! Ja minusta astronautti - olenhan sen verran leikkinyt Google Earthilla, että tiedän jo miltä Maa näyttää kaukaa ja osaan jo laskeutua kauniisti vaikkapa Seattlen kentälle :D
Nasalle hommiin :))
- mayanna
norMix evk kirjoitti:
Nasalle hommiin :))
mahtaako ne enää ottaa naisastronauttia sen viimeisen kolmiodaraaman jälkeen?
tosi elämän tilanne. Olin lähdössä yhdestä työpaikastani ja johdon voimalla yrittivät saada mielini muuttumaan. Rouva johtaja siinä epäkohtia lueteltuani tuohtuneena tokaisi, jotta yritäppä sie itte olla tässä miun paikallani. Minä siihen reippaasiti vastasin: -Sopihan se, vaihdetaan vaan. Saa tätä minunkin rooliani halutessaan kokeilla.
Harmikseni ei tuota vaihtoa koskaan toteutettu:)(
Yhdesksi päiväksi vaihto ei hirveesti houkuta. Vähintään viikon pitäisi saada roolota" saadakseen kunnon tuntuman.
Voisin tietty valita jonkun hengen jättiläisen osan, mutta yhtälaisesti kävis edes yks kierros Tanssii tähtien kanssakin.
Kaduttaa kamalasti, kun en aikoinani jatkanut hyvin alkanutta kilpatanssi uraa. *byäää*
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183130Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813015- 612954
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2872262- 412132
- 542111
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.1011073