Ketä TP-hahmoa muistutat mielestäsi eniten?

Jupiter

Kertokaas. Enkä tarkoita ulkonäöllisesti, vaan luonteen mukaan.

18

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonteeltani taidan olla omituinen yhdistelmä Albertia, Andyä, Cooperia, tri Jacobya, Majuri Briggsiä ja James Marshallia.

      Ulkoisesti en muistuta ketään. Lähimpänä voisi olla täysin kaljuksi ajeltu Albert pienin plastiikkakirurgisin toimenpitein.

    • pöllöjä

      pöllöjä

    • LiannaX

      Kylläpäs ihan piti pinnistää aivosoluja, jotta pystyisin vastaamaan ehdottoman rehellisesti.

      Minä taidan muistuttaa pitkällisen mietinnän jälkeen eniten Hawkia; pysyttelen usein rauhallisesti taustalla, mutta silti näen ja kuulen kaiken.Joskus kuitenkin olen pisteliään sarkastinen kuten Albert.

      Ulkoinen olemus varmaan muistuttaa eniten Lauraa -sama hiustenväri ja lievät juovat silmien alla.

    • noname

      kovan pinnan alla on herkkyyttäkin joka silloin tällöin pulpahtelee esiin. Toisaalta olen myös jonkin sortin erakko vaikka en ihan Harold olekkaan... Nuorempana olisin halunnu olla Laura

    • ILoveLara

      Kyllä se on Donna, kaikin puolin, ripauksella Lucya ja Shellyä. Ulkonäöllisesti muistutan eniten Lauraa.

    • maddox3

      Olen sekoitus Hawkia (hiljainen, mutta tarkkailee ja näkee kaiken), Cooperia (uskoo yliluonnollisuuteen, rehti ja luotettava),
      Jamesia (hiljainen, yksin viihtyvä pohdiskelija) ja Haroldia (yksinäinen sielu, ujo).

      Naisista ei oikein löytynyt minua muistuttavaa henkilöä.. ehkäpä lähimpänä Donna (epävarmuus, kaipaus olla rohkeampi). Ja Lauraakin on ripaus (ahdistuneisuus, masentuneisuus, uhmakkuus).

      Ulkoisestikaan en oikein ketään TP:n naisista muistuta. Itseasiassa taidan näyttää eniten Jamesilta. :D Nooh.. en nyt kyllä oikein siltäkään.

      Haluaisin Lauran rohkeuden ja päättäväisyyden, Cooperin hyväntuulisuuden, älykkyyden ja ennakkoluulottomuuden, Audreyn ulkonäön ja salaperäisyyden.

    • Kyylä

      Tai voin minä se Pölkkyrouvakin olla.

    • halkotäti

      Totta puhuen Log Ladyssa on jotain tuttua. Se sen pölkky ja erakkomaisuus ja se itsepintaisuus jolla se elää siinä omassa maailmassaan. Siis ei mulla ole pölkkyä, mutta voisin kuvitella että on.

      Pikkasen olen Laura Palmer (sössitty asioita). Pikkasen Lucy (koska olen höhelö ja kiukustuessa sellanen niinku Lucykin). Ehkä jopa Nadine (kun höhelyys menee viirausasteelle).

      Voi voi.

      • halkotäti

        Donnan ja Log Ladyn välimuoto, aika tarkalleen joo.


    • THE OWL

      Windom Earlea, Jerry Hornea ja Hawkia.

    • Mr.Ramone

      Minä näen ainakin Andyssa jotain samaa kuin itsessäni :D

      Samanlainen kohelo olen, jos ajattelee vaikka sitä, kun Andy sai kivestä päähän tai astui sen irtonaisen laudan päälle...

      Lisäksi olen samanlainen kiltti hissukka, joka katselee vierestä vain, jos joku vaikkapa vittuilee tai haukkuu mua. Mutta mikäli joku ystävä tai tuttu on pulassa, olen valmis puolustamaan vaikka väkivallalla, mikäli toisen käytös pakottaa siihen (vähän kuin se tilanne, jossa Andy ampui sitä yhtä pahista).

      Ainut ero taitaa olla se, että mä en ala itkemään pelottavissa ja järkyttävissä tilanteissa.

      Outoudessa taidan puolestani olla aika paljon Cooperin kanssa samalla tasolla... Ainakin kahvin suhteen.

      • omituinen otus

        Ulkoisesti Shelly, koin myös nuorena väkivaltaisen liiton, sitten pitkän ahdistuksen jälkeen sain hellyyttä muilta miehiltä. Teininä ja eron jälkeen Lauramainen kapinallisuus, ja välillä aika villi elämä on koettu.


    • Windom

      Laura. Melkeinpä kaikki käy yksiin. Ja Albertin kyynisyys ja sarkasmi.

      • blackmagictiger

        MÄ TAIDAN OLLA SHERIFFI TRUMAN AINOA UKKO JOKA JAKSAA VETÄÄ LOPPUUN ASTI EIKÄ LUOVUTA...TAIKKA SITTEN BIG-ED HURLEY JOKA MUISTUTTAA AIKA REIPPAASTI EX-OPETTAJAANI TIMOA ULKONÄÖLLISESTI


    • KaMaSa

      muistutan Lauran isää, Lelandia...

    • taidan olla....

      sekoitus Lelandin sekopäisyyttä varustettuna älykkyydellä, Jamesin tunnepuolen ongelmia ja sulkeituneisuuttana, Bobbyn isoa egoa joka on todellisuudessa vain piiloutumista epävarmuudesta sekä ulkoisesti tietenkin nuori ja komea Cooper!!!

    • koheltaja

      oon se kaljuuntuva poliisi andy, tosin oon jo kokonaan kalju, mutta yhtä huono-onninen mutta kiltti.

    • paljastukseni

      Heh, mä muistutan ehkä eniten sit tyyppiä joka ei uskaltanu lähtee talostasa pois ja sitte hirtti ittesä, nimee en muista:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe