Jean Roos silkkaa rautaa !!

Daniel 1

Olin eilen Tabernaakkeli ry:n kokouksessa Hertsikassa ja täytyy todeta, ettei taida löytyä Jean Roosin voittanutta. Kaverin Raamatun-tuntemus on omaa luokkaansa, laulut ovat täysiä kymppejä, sairaita paranee solkenaan, esim perjantaina 6 sokeaa sai näkönsä, ja ihmisiä tulee uskoon minkä kerkiää. Seuraava kokous tiistaina Joensuussa kol 18.00. Katso lisää ja kuuntele Tabernaakkeli ry:n kotisivuilta osoitteesta www.tabernaakkeli.fi

84

5424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tamperelainen kuulija

      Onko noin ?

      Tampereella jossa Jean Roos yleensä pitää kokouksiaan, ei ole tuollaisia ihmeitä tapahtunut.

      Parantuivatko nuo 6 sokeaa sinun nähtesi vai kertoiko hän vain asiasta ?

      • Lukihäiriöinen

        Itse olin eri kokouksessa ja katsoin vierestä, kun sisaren jalka kasvoi 2,5 cm olen samaa mieltä Daniel uskosa tapahtuu ihmeitä, ja Jeesukselle kunnia, Jeesus parantaa tänä aikana olen nähnyt monta, jonka Jeesus on parntanut.
        Totisesti Jeesus elää, ja suuria tapahtuu.
        Kunnia Jeesukselle Hän parantaa, Hän eheytää, Hän antaa uuden elämän.


      • jalankasvamisihmeitä
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Itse olin eri kokouksessa ja katsoin vierestä, kun sisaren jalka kasvoi 2,5 cm olen samaa mieltä Daniel uskosa tapahtuu ihmeitä, ja Jeesukselle kunnia, Jeesus parantaa tänä aikana olen nähnyt monta, jonka Jeesus on parntanut.
        Totisesti Jeesus elää, ja suuria tapahtuu.
        Kunnia Jeesukselle Hän parantaa, Hän eheytää, Hän antaa uuden elämän.

        myös ihan konkreettisessa elämässä vai tapahtuvatko nuo ihmeet pelkästään uskossa?


      • todé
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Itse olin eri kokouksessa ja katsoin vierestä, kun sisaren jalka kasvoi 2,5 cm olen samaa mieltä Daniel uskosa tapahtuu ihmeitä, ja Jeesukselle kunnia, Jeesus parantaa tänä aikana olen nähnyt monta, jonka Jeesus on parntanut.
        Totisesti Jeesus elää, ja suuria tapahtuu.
        Kunnia Jeesukselle Hän parantaa, Hän eheytää, Hän antaa uuden elämän.

        Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että sisar oikaisi hieman istuma-asentoaan - ja kas! jalka ojentautui tavanomaiseen mittaansa.


      • KruZfiksu
        todé kirjoitti:

        Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että sisar oikaisi hieman istuma-asentoaan - ja kas! jalka ojentautui tavanomaiseen mittaansa.

        Taas täällä on näitä "selvänäkijöitä", jotka "näkevät" tapahtuneita paremmin kuin ne, jotka ovat virestä ne nähneet...!!!

        Mitkä mahtavat ollakaan heidän intressinsä?

        Ovatko he kaikessa, myös omassa elämässään, niin tinkimättömiä totuuden etsijöitä? Vai miten on, jos kysytään, että kauanko nyt olet ollut valehtelematta? Miten on...?


      • Lukihäiriöinen
        todé kirjoitti:

        Eiköhän se kuitenkin ollut niin, että sisar oikaisi hieman istuma-asentoaan - ja kas! jalka ojentautui tavanomaiseen mittaansa.

        Jeesuskin sanoi: kumpa teissä olisi uskoa, edes sinapin siemenen verran.
        Miksi Hän näin sanoi? Juuri sen tähden että, Hän näki ihmis sydämiin, ja näki myös heidän epä- uskonsa.
        Tee parannus, jos aijot Jeesuksen perässä kulkea.


      • todé
        KruZfiksu kirjoitti:

        Taas täällä on näitä "selvänäkijöitä", jotka "näkevät" tapahtuneita paremmin kuin ne, jotka ovat virestä ne nähneet...!!!

        Mitkä mahtavat ollakaan heidän intressinsä?

        Ovatko he kaikessa, myös omassa elämässään, niin tinkimättömiä totuuden etsijöitä? Vai miten on, jos kysytään, että kauanko nyt olet ollut valehtelematta? Miten on...?

        ettei Tampereella parantunut kuutta (6) sokeaa. Sinäkö näit viereltä yhtä selvästi, että parantui?

        Jos sokeita paranee tuota vauhtia, niin kyllähän sellaisen asian täytyy näkyä muuallakin, kuin jean roosien omissa keskustelupalsta-avauksissa.


      • KruZfiksu
        todé kirjoitti:

        ettei Tampereella parantunut kuutta (6) sokeaa. Sinäkö näit viereltä yhtä selvästi, että parantui?

        Jos sokeita paranee tuota vauhtia, niin kyllähän sellaisen asian täytyy näkyä muuallakin, kuin jean roosien omissa keskustelupalsta-avauksissa.

        >>> Jos sokeita paranee tuota vauhtia, niin kyllähän sellaisen asian täytyy näkyä muuallakin, kuin jean roosien omissa keskustelupalsta-avauksissa.>>>

        -Ei kuun, ei se tiato niistä aina leviä kovinniin nopiasti; esim. niistä mitä tapahtui jo Jeesuksenki aikana (n.2000v.takaasin) Iisraelin maalla, saamma nyt vasta lukia täällä raamatuistamme... Vai ootko lukenu niistä ennemmin jostain sanomaleheriistä... ;)


      • vain.ihminen
        todé kirjoitti:

        ettei Tampereella parantunut kuutta (6) sokeaa. Sinäkö näit viereltä yhtä selvästi, että parantui?

        Jos sokeita paranee tuota vauhtia, niin kyllähän sellaisen asian täytyy näkyä muuallakin, kuin jean roosien omissa keskustelupalsta-avauksissa.

        Jospa nämä sokeat ovat olleet uskomattomia.
        Siitähän se raamattu puhuu, hengellisestä sokeudesta.
        Eli voihan sitä sokeudesta parantua aivan todellisesti.
        Mutta, ei kannata ihmisät ylistää, rli Roos- henkilöä.
        Hän ei pelasta ketään, vaan Jeesus pelastaa, siin se paino-arvo.
        Roos on lihaa ja verta. Yhtä vajavainen, kuin kaikki muutkin.
        Se että hämmentää kattilaa, saa aikaiseksi liikkeen ja siitähän on kyse.


      • Haha-harhaa
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Itse olin eri kokouksessa ja katsoin vierestä, kun sisaren jalka kasvoi 2,5 cm olen samaa mieltä Daniel uskosa tapahtuu ihmeitä, ja Jeesukselle kunnia, Jeesus parantaa tänä aikana olen nähnyt monta, jonka Jeesus on parntanut.
        Totisesti Jeesus elää, ja suuria tapahtuu.
        Kunnia Jeesukselle Hän parantaa, Hän eheytää, Hän antaa uuden elämän.

        Niin uskomattomia ihmeitä, että molemmat silmäni pullistuivat 3,7 cm hämmästyksestä.


      • Anonyymi

        Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu. Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu. Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67

        Oikeudessa arvioitiin "omaan käyttöön" menneiden rahojen määräksi 87 000 euroa 10 vuoden ajalta. Eipä ole kummoista kuukausipalkkaa nostettu... Onpa suorastaan huvittavaa ajatella, että joku ryhtyisi moiseen työhön hyödyn tavoittelu mielessään, jos tienestit ovat noin huonot! Kyseisen yhteisön toimintaa takavuosina jonkin verran tuntevana pidän aika varmana, että yhdistyksen tilille avustuksia maksaneet ovat tasan tarkkaan tienneet, että raha menee myös työntekijöiden elatukseen. Se että asiassa on toimittu rahankeräys tms lain vastaisesti on varmaan kiistämätöntä. Oikeudellista asiantuntemusta ei yhdistyksellä liene juuri olleen, kuten Iltalehden jutustakin käy ilmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeudessa arvioitiin "omaan käyttöön" menneiden rahojen määräksi 87 000 euroa 10 vuoden ajalta. Eipä ole kummoista kuukausipalkkaa nostettu... Onpa suorastaan huvittavaa ajatella, että joku ryhtyisi moiseen työhön hyödyn tavoittelu mielessään, jos tienestit ovat noin huonot! Kyseisen yhteisön toimintaa takavuosina jonkin verran tuntevana pidän aika varmana, että yhdistyksen tilille avustuksia maksaneet ovat tasan tarkkaan tienneet, että raha menee myös työntekijöiden elatukseen. Se että asiassa on toimittu rahankeräys tms lain vastaisesti on varmaan kiistämätöntä. Oikeudellista asiantuntemusta ei yhdistyksellä liene juuri olleen, kuten Iltalehden jutustakin käy ilmi.

        Käteisen heittoahan ei kukaan pysty jälkikäteen todentamaan, veikkaan välistävedettyä summaa moninkertaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeudessa arvioitiin "omaan käyttöön" menneiden rahojen määräksi 87 000 euroa 10 vuoden ajalta. Eipä ole kummoista kuukausipalkkaa nostettu... Onpa suorastaan huvittavaa ajatella, että joku ryhtyisi moiseen työhön hyödyn tavoittelu mielessään, jos tienestit ovat noin huonot! Kyseisen yhteisön toimintaa takavuosina jonkin verran tuntevana pidän aika varmana, että yhdistyksen tilille avustuksia maksaneet ovat tasan tarkkaan tienneet, että raha menee myös työntekijöiden elatukseen. Se että asiassa on toimittu rahankeräys tms lain vastaisesti on varmaan kiistämätöntä. Oikeudellista asiantuntemusta ei yhdistyksellä liene juuri olleen, kuten Iltalehden jutustakin käy ilmi.

        Täyttää se silti rikoksen tunnusmerkit vaikka mitä ihmeitä tapahtuisi!!!! Vai eikö ns. Jumanlan miehen tarvi lakeja noudattaa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttää se silti rikoksen tunnusmerkit vaikka mitä ihmeitä tapahtuisi!!!! Vai eikö ns. Jumanlan miehen tarvi lakeja noudattaa?!

        Rahankeräysrikos ehkä, mutta ei mikään huijaus tai petos. Seurakunnat ja uskonnolliset yhteisöt ovat aina keränneet kolehtia toimintansa ja työntekijöiden palkkojen rahoittamiseen. Jos on kyseessä rekisteröitynyt kirkkokunta, se voi kerätä kolehtia ilman mitään lupaa. Jos taas seurakunta on yhdistysmuotoinen, sillä pitää olla rahankeräyslupa, mutta tätäkin vaatimusta on alettu soveltaa vasta viime vuosina. Että tässä lienee kyse enemmänkin huolimattomuudesta.


    • yleisön joukossa

      yleisöksi naamioituneita avustajia, joiden kanssa esiintyjä on sopinut etukäteen esityksessä sanottavasta.

      Kuka tai mikä muuten on tuollainen Jean Roos?

      • tamperelainen kuulija

        Jean on Tamperelainen evankelista joka pitää kokouksiaan hämeenpuistossa. Kokouksissa yleensä on muutama kymmenen ihmistä. Hän soittaa ja laulaa itse. Tekee myös matkoja Intiaan jossa tapahtuu kuuleman mukaan ihmeitäkin.

        Kovinkaan tunnettu hän ei ole Tampereella, mutta on saanut kootuksi seurakunnan, joka on Nokia Missiota parempi vaihtoehto.


      • Lukihäiriöinen
        tamperelainen kuulija kirjoitti:

        Jean on Tamperelainen evankelista joka pitää kokouksiaan hämeenpuistossa. Kokouksissa yleensä on muutama kymmenen ihmistä. Hän soittaa ja laulaa itse. Tekee myös matkoja Intiaan jossa tapahtuu kuuleman mukaan ihmeitäkin.

        Kovinkaan tunnettu hän ei ole Tampereella, mutta on saanut kootuksi seurakunnan, joka on Nokia Missiota parempi vaihtoehto.

        Profetta ei ole Profetta omalla maallaan, ei Jeesuskaan voinut tehdä ihmeitä kotikaupungissaan.
        Jeesus meni puoestamme ristille, jokainen ripaniskuja ristiin naulitseminen, oli meidän tähtemme, ihminen on syntinen ja synnit saadaan anteeksi, Jeesuksen kautta.
        Jeesus on myös sovittanut sairautemme.
        Jeesuksen haavojen kautta, meillä on parntuminen.
        Joka uskoo Jeesukseen voi kokea Hänessä ihmeen,
        Vain hänen kauttaan voimme, tervehtyä Pyykisistä sairauksista ja ruumiillisista sainauksista.
        Kun meidän henkemme on yhtä, Hän ja sanan kanssa olemme uskon kautta paraneva.
        Jeesus tekee ihmeitä tänäpäivänä.
        Hän on sama tänään, niinkuin eilen ja iänkaikkisesti.
        Hänen työntekiänsä ovat Jeesuksen palvelijoita, jotka hän itse valjastaa käytöönsä.
        Jeesus on se, jolle kunnia kuuluu, ainoastaan Hänelle.
        Kukaan ihminen ei sitä tee itse, vaan kaikki on armosta,ja todistukseksi Jeesuksen olemassa olosta, ja Hänen rakkaudestaan meitä kohtaan.
        Jeesus ei häpeään saata, joka Häneen uskoo on saava terveyden Hänen nimessään ja veressään, Haleluja Kiitos Jeesus.


      • Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Profetta ei ole Profetta omalla maallaan, ei Jeesuskaan voinut tehdä ihmeitä kotikaupungissaan.
        Jeesus meni puoestamme ristille, jokainen ripaniskuja ristiin naulitseminen, oli meidän tähtemme, ihminen on syntinen ja synnit saadaan anteeksi, Jeesuksen kautta.
        Jeesus on myös sovittanut sairautemme.
        Jeesuksen haavojen kautta, meillä on parntuminen.
        Joka uskoo Jeesukseen voi kokea Hänessä ihmeen,
        Vain hänen kauttaan voimme, tervehtyä Pyykisistä sairauksista ja ruumiillisista sainauksista.
        Kun meidän henkemme on yhtä, Hän ja sanan kanssa olemme uskon kautta paraneva.
        Jeesus tekee ihmeitä tänäpäivänä.
        Hän on sama tänään, niinkuin eilen ja iänkaikkisesti.
        Hänen työntekiänsä ovat Jeesuksen palvelijoita, jotka hän itse valjastaa käytöönsä.
        Jeesus on se, jolle kunnia kuuluu, ainoastaan Hänelle.
        Kukaan ihminen ei sitä tee itse, vaan kaikki on armosta,ja todistukseksi Jeesuksen olemassa olosta, ja Hänen rakkaudestaan meitä kohtaan.
        Jeesus ei häpeään saata, joka Häneen uskoo on saava terveyden Hänen nimessään ja veressään, Haleluja Kiitos Jeesus.

        Näin Juuri, -ja tässä evankelistassa on juuri sellaista vaatimattomuutta, joka on Jeesuksen mielen mukaista; vai oletteko nähneet että hän olisi alkanut itseään koroittamaan?

        Kunnia Hänelle, jolle kaikki kunnia kuuluu: Kaikkivaltiaalle Jumalalle, Jeesuksen Kristuksen nimessä; Hänen on kaikki Valta ja Voima iankaikkisesti!

        Niin silloin voi alkaakin jotain tapahtumaan JA TAPAHTUU, -JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!


      • Intiassa toki
        tamperelainen kuulija kirjoitti:

        Jean on Tamperelainen evankelista joka pitää kokouksiaan hämeenpuistossa. Kokouksissa yleensä on muutama kymmenen ihmistä. Hän soittaa ja laulaa itse. Tekee myös matkoja Intiaan jossa tapahtuu kuuleman mukaan ihmeitäkin.

        Kovinkaan tunnettu hän ei ole Tampereella, mutta on saanut kootuksi seurakunnan, joka on Nokia Missiota parempi vaihtoehto.

        ihmeitä tapahtuu. Pentuna kuulin kerrottavan kuinka Intiassa on fakiireita, jotka heittävät köyden ilmaan ja sitten kiipeävät sitä pitkin, häviten näkyvistä ja tulematta koskaan takaisin.

        Ja vanhassa laulelmassa kerrotaan, kuinka:

        "Intiassa kuukin on kuumempi, oo hiio hei.
        Kuin aurinko meillä, mut´ suurempi, oo hiio hei.
        Ja se kerran mun lakkini sytytti, oo hiio hei.
        Olin päissäni silloinkin tietysti, oo hiio hei."


      • Uskova
        wayofcross kirjoitti:

        Näin Juuri, -ja tässä evankelistassa on juuri sellaista vaatimattomuutta, joka on Jeesuksen mielen mukaista; vai oletteko nähneet että hän olisi alkanut itseään koroittamaan?

        Kunnia Hänelle, jolle kaikki kunnia kuuluu: Kaikkivaltiaalle Jumalalle, Jeesuksen Kristuksen nimessä; Hänen on kaikki Valta ja Voima iankaikkisesti!

        Niin silloin voi alkaakin jotain tapahtumaan JA TAPAHTUU, -JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!

        Jean Roosin tilaisuuksissa on todella tapahtunut parantumisia. Äsken Radio Deissäkin siitä todistettiin.


      • Kylllä Jean Roosin tilaisuudessa on ihan todistettavasti parantunut sairaita niitä ei vaan tuoda julkisuutee.Annetaan niistä Jumalalle kunnia.


      • Haba56

        Kyllä Jean Roosin kokouksissa tapahtuu ihmeitä ja siellä on ihan Laihia parantunut.Niistä ei vaan kerrota julkisesti.Ihan sama juttu kun Munkkivuoren kirkossa tapahtunut jo pitkään.


    • to...

      helppohöynäytettävyys on käsittämätöntä.

    • todé

      lie ollut samalla neliökilometrilläkään, saatikka että 6 heistä parantui eilen illalla.

      Tämäkin evankelista näyttää tehneen kaukomatkoja, jonkalaisista ei ole kuin silkkaa harmia paikkakunnilla eläville kristityille.

    • Onnellinen Herrassa

      tuo evankelista vai profeettaako lie, niin ihmeet ja merkit kestävät päivän valon ja ne todistetaan lääketieteellisesti tosiksi. Silloin Jeesuksen nimi tulee kirjkstetuksi noissa teossa! Ja toden totta ei tuollaiset asiat pysy kauan maailman lehdistöltäkään salassa. Odotetaan siis onko tuo hanke Jumalasta vai eikö?

    • Krusifiksu

      Eipä silti anneta hänelle kunniaa, vaan kaikki kunnia Jumalalle, joka parantaa kaikkinaisia sairauksia, mutta ennen kaikkea antaa IANKAIKKISEN ELÄMÄN! Ja rukoillaan lisää Herralle kuuliaisia ja elomiehiä pelloille viimeiseen elonleikkuuseen; olis sellainen suuritöinen, vaikkakin lyhytaikainen urakka vielä jäjellä...

      Kaikkivaltias Jumala, anna näkyä, hätää ja alttiutta, lähteä viimeiseen, suureen elonkorjuuseen, hukkuvien sielujen pelastamiseksi...

    • Exvest

      Onko tämä viesti mainos, jonka kirjoittajana on Jean Roos itse tai joku hänen valtuuttamansa??

      Harrastaako hän samaa mitä Nokia Missio, eli itse suosittele itseänsä ?

      Näillä keskustelupalstoilla ei tiedä mihin uskoa, liian paljon provoilijoita ja mainostajia.

      • KruZfiksu

        Tuskinpa; hänhän olisi muuten varmasti aloittanut "mainoskampanjan" jo paljon aiemmin. Hänen kokoustilaisuudessaan sai hänestä, ulkonaisesti hyvin vaatimattoman, mutta oikealla tavalla Jumalan auktoriteettia heijastavan kuvan. Hän antaa, ihan terveellä tavalla, kaikista parantumisista, samoin kuin oman elämänsä johdatuksista kunnian Jumalalle.


      • todé
        KruZfiksu kirjoitti:

        Tuskinpa; hänhän olisi muuten varmasti aloittanut "mainoskampanjan" jo paljon aiemmin. Hänen kokoustilaisuudessaan sai hänestä, ulkonaisesti hyvin vaatimattoman, mutta oikealla tavalla Jumalan auktoriteettia heijastavan kuvan. Hän antaa, ihan terveellä tavalla, kaikista parantumisista, samoin kuin oman elämänsä johdatuksista kunnian Jumalalle.

        on putkahtanut markkinoille?


      • KruZfiksu
        todé kirjoitti:

        on putkahtanut markkinoille?

        Monien mutkien kautta, vaikuttaa nykyisin Tampereelta käsin; nuoremana asustellut Hämeenlinnassa, harrastaen sillon melko hyvällä menestyksellä pitkänmatkanjuoksua, jotain mestaruuksiakin tai aika liki kuitenkin...


      • todé
        KruZfiksu kirjoitti:

        Monien mutkien kautta, vaikuttaa nykyisin Tampereelta käsin; nuoremana asustellut Hämeenlinnassa, harrastaen sillon melko hyvällä menestyksellä pitkänmatkanjuoksua, jotain mestaruuksiakin tai aika liki kuitenkin...

        sisältyy? Tarkoitan lähinnä seurakuntakuvioita, en läheltä vitaisseita mestaruuksia.


      • KruZfiksu
        todé kirjoitti:

        sisältyy? Tarkoitan lähinnä seurakuntakuvioita, en läheltä vitaisseita mestaruuksia.

        -En tunne miestä, sano Ketola...


      • Vielä opetusta
        KruZfiksu kirjoitti:

        -En tunne miestä, sano Ketola...

        Jani korostaa parantumisia ja ihmeitä, joihin Hän on ollut osallisena, yteistyössä Jeesuksen kanssa.
        Tärkeintä mielestäni on, kuitenkin ristin työ, syntien tunnustaminen ja anteeksi saaminen.
        Mielestäni siinä on, tärkeintä juuri syntien tunnustaminen.
        Jeesuksen osallisuus, kaikken päälimäisenä ja sen korostaminen oli minun mielestäni, vähäisemmässä osassa.
        Hän edustaa Jeesusta,maanpäällä Hänen tulisi ottaa ihmiset paremmin huomioon, olla vastaan ottamassa ihmisiä, kertoa juuri niistä ihmeistä, joita Jeesus on tehnyt Hänen elmämälleen.
        Se vie uskottavuutta, kun kertoo ihmeistä jota ihmiset eivät käsitä, ja juoksevat ihmeiden perässä ja pettyvät.


      • I WAS HERE
        Vielä opetusta kirjoitti:

        Jani korostaa parantumisia ja ihmeitä, joihin Hän on ollut osallisena, yteistyössä Jeesuksen kanssa.
        Tärkeintä mielestäni on, kuitenkin ristin työ, syntien tunnustaminen ja anteeksi saaminen.
        Mielestäni siinä on, tärkeintä juuri syntien tunnustaminen.
        Jeesuksen osallisuus, kaikken päälimäisenä ja sen korostaminen oli minun mielestäni, vähäisemmässä osassa.
        Hän edustaa Jeesusta,maanpäällä Hänen tulisi ottaa ihmiset paremmin huomioon, olla vastaan ottamassa ihmisiä, kertoa juuri niistä ihmeistä, joita Jeesus on tehnyt Hänen elmämälleen.
        Se vie uskottavuutta, kun kertoo ihmeistä jota ihmiset eivät käsitä, ja juoksevat ihmeiden perässä ja pettyvät.

        Pahoin pelkään, että kyllä.Mies lupaa kaikkien parantuvan. Hän ilmoittaa "potilaalle", että paranet. Hän on siis terve, vaikka ei oikeasti olisikaan. Seuraavalla paikkakunnalla Roos julistaa tätä ihmettä, joka tapahtui vain hänen mielsetään.
        Mies mainitsee myös afrikassa, jossa hän vieraili, kaikkien sairaiden parantuneen. Vaikea mennä tarkastamaan asiaa. Roos sanoo myös omistavansa "todisteet" parantumisista.Niitä ei näytetä kenellekään. Miksi? Koska niitä ei oikeasti ole. Roos käyttää häikäilemättömästi hyväkseen uskovien hyväuskoisuutta.
        Roos ei taida olla ainoa, joka toimii edellä kuvatulla tavalla.


      • jokuvain___
        Vielä opetusta kirjoitti:

        Jani korostaa parantumisia ja ihmeitä, joihin Hän on ollut osallisena, yteistyössä Jeesuksen kanssa.
        Tärkeintä mielestäni on, kuitenkin ristin työ, syntien tunnustaminen ja anteeksi saaminen.
        Mielestäni siinä on, tärkeintä juuri syntien tunnustaminen.
        Jeesuksen osallisuus, kaikken päälimäisenä ja sen korostaminen oli minun mielestäni, vähäisemmässä osassa.
        Hän edustaa Jeesusta,maanpäällä Hänen tulisi ottaa ihmiset paremmin huomioon, olla vastaan ottamassa ihmisiä, kertoa juuri niistä ihmeistä, joita Jeesus on tehnyt Hänen elmämälleen.
        Se vie uskottavuutta, kun kertoo ihmeistä jota ihmiset eivät käsitä, ja juoksevat ihmeiden perässä ja pettyvät.

        Jeesusta ei edusta kukaan muu maan päällä kuin Jeesus itse. Korotat ihmistä. Ihmisellä ei ole mitään osuutta minkään kanssa. Aloituskin korottaa ihmistä, ei Jeesusta. Ei kukaan ihminen ole rautaa, vaan yksin Jumala. Olkaa varovaisia.


    • Kyllä tiedän että Jean Roosin tilaisuuksissa rukouksen voimasta Jumala on parantanut monenlaista sairautta jopa kaihi parani.Mitä niitä nyt tulis mainostaa.Annetaan kunnia Jumalalle kenelle se kuuluu

      • eilisäänäitä

        no joo ja jos ei kymmenen vuotta vanha ketju mainosta itse itseään annetaan sen jo olla!


      • Annetaan vaan!!


    • kepuli.koko.äijä

      Roosin Janne vaeltaa synnissä hylkäsi vaimonsakin ja elää nyt synnissä toisen naisen kanssa. Miksi ihmeitä tapahtuu aina muualla kuin missä näkijät ovat. Kyllä hän kertoo miten paljon parani siellä ja täällä, mutta miksei milloinkaan silloin kun hän kerskuu niistä ihmisille, aina muualla.

      • Joskus on pakko ottaa avioero ei ole muuta vaihtoehtoa.


      • sdfsfdsfd

        Jos vaimo tekee huorin, saa ottaa eron.


      • 5fffd

        Hylkäsi...? Milloin?


      • kepuli.koko.äijä
        Haba52 kirjoitti:

        Joskus on pakko ottaa avioero ei ole muuta vaihtoehtoa.

        Niin on se pakko ottaa ero kun löytää nuoremman ja kauniimman, näöin Janne teki.


      • kepuli.koko.äijä
        sdfsfdsfd kirjoitti:

        Jos vaimo tekee huorin, saa ottaa eron.

        Vaimo ei tehnyt mutta Janne teki. ei ole kuulemma hänelle synti kun sanoo kuuluvansa lopunajan 300 valitun herran profeetan joukkoon. Mikään ei ole synti hänelle.


      • 5fffd
        kepuli.koko.äijä kirjoitti:

        Vaimo ei tehnyt mutta Janne teki. ei ole kuulemma hänelle synti kun sanoo kuuluvansa lopunajan 300 valitun herran profeetan joukkoon. Mikään ei ole synti hänelle.

        Siis MILLOIN?


      • Anonyymi
        kepuli.koko.äijä kirjoitti:

        Niin on se pakko ottaa ero kun löytää nuoremman ja kauniimman, näöin Janne teki.

        Jean Roos jäi kyllä leskeksi ja Raamatun mukaan leski saa avioitua uudestaan.Kuka tuon avioeron keksi


    • Ei.ehkä.ole.hyvä

      Joko Jean on käynyt kasteella?
      Hän on joskus puhunut eksyttävästi , ettei kastetta tarvita, ei lapsena eikä aikuisena. Onko edelleen samoilla ajatuksilla?

      • Anonyymi

        kuka tuollaista roskaa on taas keksinyt... Häpeä


    • virali

      Onkohan toi ent. Helsingin mooseksenuskolaisseurakunta?

    • Anonyymi

      Jean Roos on ranskalainen huijari. Ihmiset kävelee kahdella jalalla, miksi Jean roos kävelee neljällä jalalla tai luulee kävelevänsä. Jean roos puhuu, että hän parantaa kaikkea, mutta miksi hän ei paranna hänen omia jalkojaan. Ja hyvät uskovaiset ihmiset ei kiroa toisia ihmisiä ja Jean Roos kiroaa ihmisiä. Jumala ei katso ihonväriä, uskontoa tai sukupuolta. Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä. Onko Jean Roosia edes kastettu? Ja kuka Jean on tuomitsemaan ja syyttämään muita. Suomessa Jean roos käyttää hyväksi vanhoja ihmisiä ja ottaa heiltä rahaa ja menee niillä rahoilla ulkomaanmatkoihin matkustelemaan. Pystyt ehkä huijaamaan ihmisiä mutta jumalaa et voi. Jean Roosin tapaiset ihmiset jotka käyttää jeesuksen nimeä hyväksi. He tietävät että jeesus ei ole olemassa sen takia he tekevät vääriä asioita ja huijaavat. Ja siihen asti kun on tän tapaisia ihmisiä jeesus ei tule. T. Pentti pena

      • Anonyymi

        Pentti Pena tiedätkö että meidän on kerran viimeisellä tuomiolla tehtävä tili jokaisesta sanasta jo teoistamme ja valheet tulevat esille


    • Jaa ?? Sait sis torontolaishuijari hengen Roosilta !

    • Anonyymi

      Nelijalkainen ranskalainen huijari Jean Roos
      Kertoi että kolmesta sadasta jumalan valitsemista profeetoista hän on yksi mutta minä mielestä hän ei ole kykeneväinen edes vanhusten hoitoon koska varastaisi vanhuksilta ja matkustelisi maailmalla.
      Monta vaimoa Jean Roosilla on ?
      Intiassa hän lähetystyötä tehdessä Jean Roos on antanut rakkauskirjeitä orpokodissa tytölle. Intialaiset sitoivat hänet puuhun tästä teosta rangaistuksesi. Ja muuten missä Afrikkalainen vaimos on? Vaikka sinulla on pitkät hiukset älä luule olevas jeesus onko sulla edes munaa? Missä unenprofeetta horo ”nykyinen” vaimos on? Onko hän karkanut mielisaairalasta? Lähin mielisairaala sijaitsee vaasassa jos haluat hakeutua hoitoon. Te olette suomessa asuvia rikollisjärjestö jotka jeesuksen nimessä. Tässä oli tänpäiväinen fakta tuokio nähdään huomenna! T. Puntti pena

    • Anonyymi

      Onko Jean edelleen kastamaton, joka opettaa, että henkikaste tuli vesikasteen tilalle? Näin hän joskus opetti.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt etsiä netistä ja ei ole enää Tabernaakkellim nettisivuja. Olen huolissani ollut ja miettinyt, mitä on tapahtunut. Olen rukoimmut, että Jumala asettaisi tämän palvelijan takaisin työhönsä kauniin vaimonsa kanssa tai yksin. Hän oli voimakkaasti Jumalan asialla ja voimalliset rukoukset parantaa ja auttanut monia ihmisiä suomessa. Kaipaan hänen rukouskokouksia takaisin. Sanokaa joku, mitä on tapshtunut ?

      • Anonyymi

        Niin minäkin kaipaan Jean Roos nimistä henkilöä että rukoilin minun puolesta.Taidan löytää puhelinnumeron. jos ei ole muuttunut....


    • Anonyymi

      Jumalan voimaa ja siunausta Jean Roosille, jos luet tämän.

    • Anonyymi

      Minne mahtanut Roos kadota? Luulisi olevan näkyvilla, kun tapahtuu niitä ja näitä, puheissaan.....

    • Anonyymi

      Missä todisteet?

      Minulle on tv:n kautta luvattu useasti että laita kätesi sairaan paikan päälle niin se paranee kun teen sen tv:n edessä.

      Eipä ole selkä parantunut välilevynpullistumasta. Onko Jean mies vai nainen ja miten pääsen hänen parannettavakseen?

      Otan tietokonetomografiakuvat

    • Anonyymi

      Jean Roosilla oli hyvä sydän ihmisiä kohtaan, kun hän rukoili ihmisten parantumisen puolesta. Olen rukoillut, että hän tulisi vielä pitämään rukouskokouksia Helsinkiin. Ja, että Jumala tekidi sen mahdolliseksi. En voi kirjoittaa tähän kaikkea, mutta kyllä hänellä oli ihmeellinen voima mukana, ja muistan kuinka sain kokea taloudellisia siunauksia, kun olin joskus laittanut raha lahjoituksen heidän tilille. Sain kaiken takaisin samana päivänä. Ja usein kun hän oli tulossa Helsinkiin, niin sain kokea suurta siunausta omassa työssäni juuri samsna päivänä. Olen miettinyt, että alan taas säästämään hänelle kymmenykset kaikista tuloustani ja annan sitten kun Jumala tekee sen mahdolliseksi. Toivon kaikkea hyvää hänelle, enkä halua muistaa ketään muitakaan ihmisiä pahalla rai negatiivisessa mielessä. Tulisi edes jonkinlaiset nettisivut takaisin. Kyllä hän ainakin elää vielä, ja varmasti tuntee ajatukseni, tunnen sen hengessä. Jean Roosin mukana kulkee voima ja siunaus, mutta meidän pitää myös noudattaa Jumalan käskyjä ja elää puhtdsta ja rehellistä elämää tai ainakin yrittää parhaansa. Minulla on oma aviomies, jota rakastan, edelleen ja asumme yhdessä. Mutta Jumala johdatti minut Jeanin kokouksiin joskus, ja kunnioitan häntä Jumalan miehenä. Nyt kun häntä ei ole saatavilla, niin huomaa, kuinka suuri merkitys hänen tokminnalla oli ainakin omalla kohdallani. Toivottavasti en louksnnut ketään.

    • Anonyymi

      Jean Roos oli nähty Juhanuskonfrensissa Keuruulla.
      Se käveli keppien kanssa.
      Oliko jalat menneet huonoon kuntoon,,,,?
      Painoahan miehelle on kertynyt aininkin aiempina vuosina, sinänsä harmittavaa,
      mukana voi tulla muita vaivoja samalla (diabetes, polvien hajoaminen ym)

      • Anonyymi

        Jätän hänet Jumalalle ja hoitoa vapautusta kaikesta pahasta. Toivon ja rukoilen hänelle kaikkea hyvää. Mies on ainakin väkevästi Jumalan asialla, jos jaksaa tulla kokoukseen kauemmaksikin vaikka keppien kanssa.

        Kyllä sitä voi tapahtua jokaiselle, että iän mukana alkaa tulla jotain vaivoja, yli painoa yms. yhdelle yhtä ja toiselle toista. Rakastan itsekin hyvää ruokaa, mutta iän mukana on opeteltava hillitsemään kulinaristisia nautintoja. Mutta Jumala voi auttaa meitä kaikkien vaivojen kanssa. Ja on aina mahdollista myös kohentaa elämäntapoja vielä silloinkin kun vaivat ovat jo tulleet, ja se voi helpottaa vaivoja yhdessä rukouksen kanssa. Ihmeitä tapahtuu jokaisen ihmisen kohdalla.

        On vaikea elää ilman erehdyksiä vaikka olisi kuinka uskossa. Mutta on hyvä vapauttaa oma mieli negatiivisuudesta ja katkeruudesta, koska se sitoo suuremman siunauksen omasta elämästämme. Jos haluaa elää mielensä kanssa negatiivisuudessa, niin jokaisesta ihmisestä voi keksiä jotain pahaa. Ja ei olla itsekään sen parempia. On myös hyvä olla uskomatta netti juoruja, koska niistä ei ole mitään todistetta. Jumalan tahto on rakastaa kaikkia ihmisiä lähimmäisenä, vaikka kaikki eivät voi olla veljiä ja sisaria Kristuksessa. Minulle Jean oli joskus kuin Jumalan järjestämä korvaava ihmissuhde jota voisin verrata jonkinlaiseen hengelliseen manageriin, joka on täynnä Jumalan voimavirtaa tai traineriin joka kannustaa heikkoja jaksamaan eteenpäin elämän myrskyissä.


    • Anonyymi

      En ole kuullutkaan Tabernaakkelista tai Roosista. Aika vanha aloitus mutta mikä tämä ilmiö lienee?

      • Anonyymi

        W. Bramhamilaisten seurakuntalaisten kokouksia nimitetään Tabernaakkeli.
        Ei se tämän kummenpaa ole. Saarnaajana Bramhamilla oli parantamis kokouksissa ja siellä päästäkseen rukoiltavaksi täytyi olla jokaisella oma vuoro numero.
        Hän tiesi rukoiltavaksi tulevasta kaikki asiat tiedon sanojen kautta. Olikohan Bramham olympia vuonna Helsingissäkin saarnaamassa ja Kuopiossa hän rukoili liikenne onnettomuus paikalla erään pojan puolestan ja poika selvisi hengissä.
        Bramhamilla tuli Roomalais katolilainen taustasta, jonka vuoksi hän varmaankin aloitti perustamalla aivan uuden liikkeen.
        Joten, kiitos Jumalalle, että Hän toimii jopa Suomessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W. Bramhamilaisten seurakuntalaisten kokouksia nimitetään Tabernaakkeli.
        Ei se tämän kummenpaa ole. Saarnaajana Bramhamilla oli parantamis kokouksissa ja siellä päästäkseen rukoiltavaksi täytyi olla jokaisella oma vuoro numero.
        Hän tiesi rukoiltavaksi tulevasta kaikki asiat tiedon sanojen kautta. Olikohan Bramham olympia vuonna Helsingissäkin saarnaamassa ja Kuopiossa hän rukoili liikenne onnettomuus paikalla erään pojan puolestan ja poika selvisi hengissä.
        Bramhamilla tuli Roomalais katolilainen taustasta, jonka vuoksi hän varmaankin aloitti perustamalla aivan uuden liikkeen.
        Joten, kiitos Jumalalle, että Hän toimii jopa Suomessakin.

        William Branham oli ainakin okkulttinen parantaja, ei Jumalan palvelija.
        Jen Roosista en tiedä onko hänellä yhteyksiä katolisiin tai Branhamiin.
        Roos ei muistaakseni opeta kasteesta mitään, jättää kastamatta, ja onko hän hylännyt vaimonsakin ja mennyt uusiin naimisiin. En menisi hänen kokouksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        William Branham oli ainakin okkulttinen parantaja, ei Jumalan palvelija.
        Jen Roosista en tiedä onko hänellä yhteyksiä katolisiin tai Branhamiin.
        Roos ei muistaakseni opeta kasteesta mitään, jättää kastamatta, ja onko hän hylännyt vaimonsakin ja mennyt uusiin naimisiin. En menisi hänen kokouksiin.

        Okkultismi on höpinää. Branham oli oli helluntailainen kalvinisti. Hänellä oli joitakin erikoisia teologisia näkemyksiä. Helluntailaisillä meni sen vuoksi hänen kanssaan sukset ristiin. Mikäköhän se helluntailaisten teologia noihin aikoihin oli? Eihän sitä oltu Suomessa edes määritelty.

        Branham uskoi kuitenkin vilpittömästä Pyhän Hengen lahjohin. Kulki koko elämänsä halvassa puvussa pienellä palkalla evankeliumia julistamassa. Inhosi sitä, että jotkut uskovat olivat korottaneet hänet parantumisten vuoksi jalustalle.

        Yksi asia on varma. Aina kun joku saa ns. parantajan maineen, parantumisten määrää ryhdytään liioittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okkultismi on höpinää. Branham oli oli helluntailainen kalvinisti. Hänellä oli joitakin erikoisia teologisia näkemyksiä. Helluntailaisillä meni sen vuoksi hänen kanssaan sukset ristiin. Mikäköhän se helluntailaisten teologia noihin aikoihin oli? Eihän sitä oltu Suomessa edes määritelty.

        Branham uskoi kuitenkin vilpittömästä Pyhän Hengen lahjohin. Kulki koko elämänsä halvassa puvussa pienellä palkalla evankeliumia julistamassa. Inhosi sitä, että jotkut uskovat olivat korottaneet hänet parantumisten vuoksi jalustalle.

        Yksi asia on varma. Aina kun joku saa ns. parantajan maineen, parantumisten määrää ryhdytään liioittelemaan.

        Branhamista on käyty monta keskustelua tällä palstalla ja muillakin palstoilla. En muista kaikkia yksityiskohtia mutta moni todistaja on todistanut, että Branhamilla oli enkeli, joka määräsi kaiken hänen elämässään. Branham oli oikeastaan tuon enkelin orja. Enkeli myös suoritti ne parantumiset.

        Branham on itse joskus sanonut että ei hän paranna eikä Jeesuskaan vaan hänen enkelinsä parantaa.Enkeli myös päätti, kuka sai tulla rukoiltavaksi.

        Se herätti paljon huomiota, kun Branham herätti Suomessa kuolleista jonkin nuoren pojan.Mutta mutta, myös Saatana parantaa ja herättää kuolleista, siitäkin on todisteita. Yksi tuollainen kuolleiden herättäjä oli Jäämeren rannalla asunut shamaani, joka herätti useita ihmisiä kuolleista, eräskin eli yli kymmenen vuotta herättämisen jälkeen. Shamaanin nimi oli muistaakseni Alualuk. Alualuk tuli uskoon ja silloin hän kertoi, että hän oli herättänyt kuolleita Saatanan antaman vallan avulla. Kuitenkin hän sanoi, että uskovaisille tai uskossa kuolleille hän ei voinut tehdä mitään. Ne herätetyt olivat siis olleet jumalattomia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Höpöjä riittää ja vihdoinkin paljastui.

    • Anonyymi

      Saarnaaja Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu. Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67

    • Anonyymi

      On kastamaton eksyttäjä.

      • Anonyymi

        Älä luota koskaan ilman seurakuntayhteisöä oleviin saarnaajiin, jotka eivät toimi järjestäytyneen seurakunnan vanhimmiston alaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rikollinen.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67

        lahkoista on moneen kertaan täällä netilläkin varoitettu, ja niistä varoittaa Jeesuskin raammatussa:

        "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat luoksenne lammasten vaatteissa, mutta
        sisältä ovat raatelevaisia susia"
        Matt: 7: 15

        Jeesus sanoo useissa evankeliumin sanassa, eksyttäjistä, ja aina vaan ihmiset menee "halpaan", että siis kun nykyaikana sentään on jo tietoa saatavilla !!

        "rahallako taivaaseen"

        Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa"
        Apt: 8: 20


    • Anonyymi

      Olin eilen Tabernaakkeli ry:n kokouksessa Hertsikassa ja täytyy todeta, ettei taida löytyä Jean Roosin voittanutta. Kaverin Raamatun-tuntemus on omaa luokkaansa, laulut ovat täysiä kymppejä, sairaita paranee solkenaan, esim perjantaina 6 sokeaa sai näkönsä, ja ihmisiä tulee uskoon minkä kerkiää. Seuraava kokous tiistaina Joensuussa kol 18.00. Katso lisää ja kuuntele Tabernaakkeli ry:n kotisivuilta osoitteesta www.tabernaakkeli.fi

      • Anonyymi

        Jean Roos on huijari. Hän on jäänyt kiinni rahankeräysrikoksista. Hän on siis valehdellut. Hänen ei ole luottamista.

        Saarnaaja Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu. Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jean Roos on huijari. Hän on jäänyt kiinni rahankeräysrikoksista. Hän on siis valehdellut. Hänen ei ole luottamista.

        Saarnaaja Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu. Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67

        ihmeen hiljaista ketjussa ??

        pohtiiko helluntailaiset, että mitenkä vois asian vesittää, - ettei taas mukamas totta . . .


    • Anonyymi

      Kuka sinulle on kertonut, että Roos on helluntailainen?

      • Anonyymi

        helluntailaisuuden "juuret" , juurista kaikki lähtee . . .


    • Jo tämän viestiketjun aloituksen olisi aikoinaan pitänyt laittaa varoituskellot soimaan, sillä terveessä yhteisössä ei keskitytä ylistämään puhujaa vaan Jeesusta.

    • Anonyymi

      Jean Roos ei ole helluntailainen. Hän ei ole käynyt kasteella. Ja hän opettaa kasteesta väärin niinkuin luterilaiset.

      • Anonyymi

        Jean Roos on huijari. Hän on jäänyt kiinni rahankeräysrikoksista. Hän on siis valehdellut. Hänen ei ole luottamista.

        Saarnaaja Jean Roos ja hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö olivat keränneet rikollisella tavalla yhteensä noin 185.000 euroa, jotka he olivat käyttäneet muun muassa omien elinkustannustensa maksamiseen. Rahat olivat tulleet Roosin tilille yli 200 lahjoittajalta. Mitään palkkaan liittyviä kuluja, kuten veroja, ei niistä ollut maksettu. Oikeudessa kuultu todistaja kuvaili, kuinka kokoustilaisuuksissa esitetyt pyynnöt kymmenysten maksamisesta olivat olleet määrätietoisia ja tiukkasanaisia. Todistaja kertoi, että kun hän sai tietää rahankeräysluvan päättymisestä, Jean Roos oli kehottanut maksamaan rahat hänen omalle tililleen. Toinen todistaja kertoi, että Roos oli jopa sanonut, että Raamatun mukaan ihminen ei pelastu, ellei hän maksa kymmenyksiä.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca6805de-15f4-4825-93fe-6887d7480e67


    • Anonyymi

      Kastamaton ei ole raamatullisessa uskossa. Eikä hän tunne Raamattua vaan latelee kohtia jehovantodistajamaisesti.

      • Anonyymi

        1 Joh 4:1 Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe