rintaan tatuointi

semmosta että..

tyhmä kysymys mutta olen nyt ensimmäistä tatuointia ottamassa ja ajattelin sen ottaa tohon rintaan. siis tohon vähän ylemmäs. ei niinkun suoraan tissiin tai mihkään :D mut sattuuko se ? kokemuksia ? juuh tiedän että jokaisella on kipukynnys mutta haluun nyt vaan tietää. ei saa sitten pelotella !

Kiitos !

ja yksi juttu vielä. mulla on kuva valmiina jo mutta tietäisikö joku että mistä löytää kivoja perhostatuointeja ?

6

9148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikka

Ainahan se sattuu ...

• kesämisu

otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...

• kesämisu kirjoitti:

otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...

kaikista kipeimmät paikat on sisäreisi ja sellaset kohdat jossa nahkan alla suoraan luu. Ei pitäs sattua kovasti ainakaan.

• Gydi

...ole rinnan yläpuolella tai yhtään missään siellä päinkään tatuointia, mutta lapaan on hakattuna semmonen 10cmx20cm tatska ja sen sanon että sattuhan tuo, mutta sen kyllä kestää, jos tatuoinnin haluaa oikeasti ja ennen kaikkea, jos sillä on merkitystä. Pää"sääntönä" pidetään, että mitä lähempänä luut ovat niin sitä enemmän sattuu, eli pahimpina paikkoina pidetään kylkiä, nilkkaa, lapaa yms. joten tällä perusteella rintaan tatuoinnin naputtaminen ei ainakaan ole pahimmasta päästä.

• PetteriTRE

Moi.Itselläni on perhosaiheinen tatuointi joka alkaa käsivarresta ja jatkuu sellkään saakka.Inspiksen sain spider webbin kirjasta "butterfly flash".Ne on tehty pikkusen erilaisella tekniikalla kuin perustatska.Kovasti positiivista palautetta olen saanut.

• ^krisuli^

itellä on tatuointi rinnassa ja mua sattu ihan hirveesti... mut se on niin henkilöstä kii... hyviä ideoita kuviin saa sivulta www.tattoojohnny.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66