rintaan tatuointi

semmosta että..

tyhmä kysymys mutta olen nyt ensimmäistä tatuointia ottamassa ja ajattelin sen ottaa tohon rintaan. siis tohon vähän ylemmäs. ei niinkun suoraan tissiin tai mihkään :D mut sattuuko se ? kokemuksia ? juuh tiedän että jokaisella on kipukynnys mutta haluun nyt vaan tietää. ei saa sitten pelotella !

Kiitos !

ja yksi juttu vielä. mulla on kuva valmiina jo mutta tietäisikö joku että mistä löytää kivoja perhostatuointeja ?

6

9459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikka

Ainahan se sattuu ...

• kesämisu

otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...

• kesämisu kirjoitti:

otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...

kaikista kipeimmät paikat on sisäreisi ja sellaset kohdat jossa nahkan alla suoraan luu. Ei pitäs sattua kovasti ainakaan.

• Gydi

...ole rinnan yläpuolella tai yhtään missään siellä päinkään tatuointia, mutta lapaan on hakattuna semmonen 10cmx20cm tatska ja sen sanon että sattuhan tuo, mutta sen kyllä kestää, jos tatuoinnin haluaa oikeasti ja ennen kaikkea, jos sillä on merkitystä. Pää"sääntönä" pidetään, että mitä lähempänä luut ovat niin sitä enemmän sattuu, eli pahimpina paikkoina pidetään kylkiä, nilkkaa, lapaa yms. joten tällä perusteella rintaan tatuoinnin naputtaminen ei ainakaan ole pahimmasta päästä.

• PetteriTRE

Moi.Itselläni on perhosaiheinen tatuointi joka alkaa käsivarresta ja jatkuu sellkään saakka.Inspiksen sain spider webbin kirjasta "butterfly flash".Ne on tehty pikkusen erilaisella tekniikalla kuin perustatska.Kovasti positiivista palautetta olen saanut.

• ^krisuli^

itellä on tatuointi rinnassa ja mua sattu ihan hirveesti... mut se on niin henkilöstä kii... hyviä ideoita kuviin saa sivulta www.tattoojohnny.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7386
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      95
      6051
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      113
      4110
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      154
      4105
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1863
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      1721
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1600
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1421
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45