Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rintaan tatuointi

semmosta että..

tyhmä kysymys mutta olen nyt ensimmäistä tatuointia ottamassa ja ajattelin sen ottaa tohon rintaan. siis tohon vähän ylemmäs. ei niinkun suoraan tissiin tai mihkään :D mut sattuuko se ? kokemuksia ? juuh tiedän että jokaisella on kipukynnys mutta haluun nyt vaan tietää. ei saa sitten pelotella !

Kiitos !

ja yksi juttu vielä. mulla on kuva valmiina jo mutta tietäisikö joku että mistä löytää kivoja perhostatuointeja ?

6

7509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikka

      Ainahan se sattuu ...

      • kesämisu

        otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...


      • kesämisu kirjoitti:

        otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...

        kaikista kipeimmät paikat on sisäreisi ja sellaset kohdat jossa nahkan alla suoraan luu. Ei pitäs sattua kovasti ainakaan.


    • Gydi

      ...ole rinnan yläpuolella tai yhtään missään siellä päinkään tatuointia, mutta lapaan on hakattuna semmonen 10cmx20cm tatska ja sen sanon että sattuhan tuo, mutta sen kyllä kestää, jos tatuoinnin haluaa oikeasti ja ennen kaikkea, jos sillä on merkitystä. Pää"sääntönä" pidetään, että mitä lähempänä luut ovat niin sitä enemmän sattuu, eli pahimpina paikkoina pidetään kylkiä, nilkkaa, lapaa yms. joten tällä perusteella rintaan tatuoinnin naputtaminen ei ainakaan ole pahimmasta päästä.

    • PetteriTRE

      Moi.Itselläni on perhosaiheinen tatuointi joka alkaa käsivarresta ja jatkuu sellkään saakka.Inspiksen sain spider webbin kirjasta "butterfly flash".Ne on tehty pikkusen erilaisella tekniikalla kuin perustatska.Kovasti positiivista palautetta olen saanut.

      • ^krisuli^

        itellä on tatuointi rinnassa ja mua sattu ihan hirveesti... mut se on niin henkilöstä kii... hyviä ideoita kuviin saa sivulta www.tattoojohnny.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe