tyhmä kysymys mutta olen nyt ensimmäistä tatuointia ottamassa ja ajattelin sen ottaa tohon rintaan. siis tohon vähän ylemmäs. ei niinkun suoraan tissiin tai mihkään :D mut sattuuko se ? kokemuksia ? juuh tiedän että jokaisella on kipukynnys mutta haluun nyt vaan tietää. ei saa sitten pelotella !
Kiitos !
ja yksi juttu vielä. mulla on kuva valmiina jo mutta tietäisikö joku että mistä löytää kivoja perhostatuointeja ?
rintaan tatuointi
6
8128
Vastaukset
- Leikka
Ainahan se sattuu ...
- kesämisu
otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...
kesämisu kirjoitti:
otin itse rinnan yläpulelle tatskan,ei mikään aivan pieni.ja todella ei sattunut vaikka tunti meni sen tatskan teossa.kipukynnys kaikilla erilainen...
kaikista kipeimmät paikat on sisäreisi ja sellaset kohdat jossa nahkan alla suoraan luu. Ei pitäs sattua kovasti ainakaan.
- Gydi
...ole rinnan yläpuolella tai yhtään missään siellä päinkään tatuointia, mutta lapaan on hakattuna semmonen 10cmx20cm tatska ja sen sanon että sattuhan tuo, mutta sen kyllä kestää, jos tatuoinnin haluaa oikeasti ja ennen kaikkea, jos sillä on merkitystä. Pää"sääntönä" pidetään, että mitä lähempänä luut ovat niin sitä enemmän sattuu, eli pahimpina paikkoina pidetään kylkiä, nilkkaa, lapaa yms. joten tällä perusteella rintaan tatuoinnin naputtaminen ei ainakaan ole pahimmasta päästä.
- PetteriTRE
Moi.Itselläni on perhosaiheinen tatuointi joka alkaa käsivarresta ja jatkuu sellkään saakka.Inspiksen sain spider webbin kirjasta "butterfly flash".Ne on tehty pikkusen erilaisella tekniikalla kuin perustatska.Kovasti positiivista palautetta olen saanut.
- ^krisuli^
itellä on tatuointi rinnassa ja mua sattu ihan hirveesti... mut se on niin henkilöstä kii... hyviä ideoita kuviin saa sivulta www.tattoojohnny.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918318
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344911- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573162- 442859
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 502791