..rääkkän itseäni?..miksi on pakko juoda vaikkei taho?..miksi pitää olla hereillä tähän aikaan vaikkei ole pakko?.. miksi asuminen maksaa?.. miksi minulla on patti päässä?.. miksi minulla ei ole naista?.. miksi..HILIJAAAA!!!!
tämän kyselytunnin tarjosi aikaisin aamulla pervis oooyyy aaabeee.. nahkapiiskankuja 12 c...
miksi?
20
552
Vastaukset
tie parannukseen kun kyseenalaistat tilasi.
Tästä on hyvä jatkaa;)))..kuitenkin kyseenalaistan mielipiteesi??? nojjoo kyllähän mun tilanteeni pitää tietää pitää o0lla sitä tilanteenteentajuu aaavveee... tästä on kyllä hyvä jatkaaa
pervokki kirjoitti:
..kuitenkin kyseenalaistan mielipiteesi??? nojjoo kyllähän mun tilanteeni pitää tietää pitää o0lla sitä tilanteenteentajuu aaavveee... tästä on kyllä hyvä jatkaaa
vaan sellanen täti-ihmisen tätimäinen kannustusjutska, juu nou;)
a-v kirjoitti:
vaan sellanen täti-ihmisen tätimäinen kannustusjutska, juu nou;)
..muka tätiihminen noo eikai.. sentäs.. säähän oot hot hoht hot..kaukana simmootttiiiss tättistä.. JUU nOUUU..
pervokki kirjoitti:
..muka tätiihminen noo eikai.. sentäs.. säähän oot hot hoht hot..kaukana simmootttiiiss tättistä.. JUU nOUUU..
vielä toivoa, osaat ainakin puhua nätisti varttuneemman kansanryhmän naispuoliselle edustajalle;)))
a-v kirjoitti:
vielä toivoa, osaat ainakin puhua nätisti varttuneemman kansanryhmän naispuoliselle edustajalle;)))
..mulla on toivo mulla on toivop mullaontoivo..m mukllap on toibvoa jiiihuu aaveeee.. hihii sinä kaunis ihminen..........
pervokki kirjoitti:
..mulla on toivo mulla on toivop mullaontoivo..m mukllap on toibvoa jiiihuu aaveeee.. hihii sinä kaunis ihminen..........
kaunis mut niin helvetin viisas!;)))
a-v kirjoitti:
kaunis mut niin helvetin viisas!;)))
..se pääasia että päässä on järkeä pääasiassa..muut on extraa.. aaveee
"maailmassa monta on ihmeellistä asiaaaaaaaaaaaaa....se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaaaaaaaaaaaaa....."
=;0))))pervokki kirjoitti:
..noita maailmassa monta.. pikkuopervokitvaa liikenteeseee..
aurinko paistaa, lumet sulaa kevättä rinnoissa......
ulos siitä...=;0)))) mä taidan mennä.....BBrunetti kirjoitti:
aurinko paistaa, lumet sulaa kevättä rinnoissa......
ulos siitä...=;0)))) mä taidan mennä.......ulos mistä? mähän oon vieläkin ihan pihalla.. hihiiiiiiiiiiiii
pervokki kirjoitti:
..ulos mistä? mähän oon vieläkin ihan pihalla.. hihiiiiiiiiiiiii
tule sisään sieltä...voit uudestaan lähteä pihalle....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
tule sisään sieltä...voit uudestaan lähteä pihalle....=;0)))))
..menopaluu rassaa.. anna kun oon jo pihalla..saanko jäädä tänne?? pliissss..anna armoa krapulaiselle..
pervokki kirjoitti:
..menopaluu rassaa.. anna kun oon jo pihalla..saanko jäädä tänne?? pliissss..anna armoa krapulaiselle..
onks sul Ralli...kumpi johtaa kankkunen vaiko meijän pervokki...=;0)))))
no oukei oo vaan pihalla...=;0))))BBrunetti kirjoitti:
onks sul Ralli...kumpi johtaa kankkunen vaiko meijän pervokki...=;0)))))
no oukei oo vaan pihalla...=;0))))..minä johdan minä johdan kohta unisähköä.. vätystää ja silmät lurpahtelevat yx toisensa jälkee..
pervokki kirjoitti:
..minä johdan minä johdan kohta unisähköä.. vätystää ja silmät lurpahtelevat yx toisensa jälkee..
kaaasuuuuuuaaaa anna mennääää beibeeeeeeeeeeeeee voita se....=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
kaaasuuuuuuaaaa anna mennääää beibeeeeeeeeeeeeee voita se....=;0)))))
..nukuttaa kroohh ja kohta on taas yökuolat tyynyllä ja poski liimaantunut tyynyyn.. samperi soikoon..teippaanko suuni.???
pervokki kirjoitti:
..nukuttaa kroohh ja kohta on taas yökuolat tyynyllä ja poski liimaantunut tyynyyn.. samperi soikoon..teippaanko suuni.???
mee nukkumaan.....
mä taidan oikeesti mennä pihalle nauttiin tosta auringosta...
moikka pervokkinen....=;0)))
.krrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooooooohhhhhh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983916- 503436
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432217
- 471858
- 391857
- 301626