eli nilkassa TOTAALISEN PIELEEN MENNT TATUOINTI; haluaisiko joku kuvataiteesta kiinnostunut suunnitella siihen peitetatskan? laita maili tänne jos kiinnostaa:D
apua!!!
mitäteen?
3
684
Vastaukset
Minä voin suunnitella. Käy kattoo toi mun galleria tuolla http://rottenwings.deviantart.com Ja jos kelpuutat suunnittelemaan niin laita viestiä.
- alkuperäinenkirjottaja
ilman muuta kelpuutan, jos vain jaksat suunnitella=)
voitko laittaa mailiosoitteesi tähän, kun en osaa ettiä sitä tuolta sinun profiilin takaa:)
laitan sitten kuvan ja mitat tuleen maililla... alkuperäinenkirjottaja kirjoitti:
ilman muuta kelpuutan, jos vain jaksat suunnitella=)
voitko laittaa mailiosoitteesi tähän, kun en osaa ettiä sitä tuolta sinun profiilin takaa:)
laitan sitten kuvan ja mitat tuleen maililla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950