Miksi muuten tämä järjestelmä toimii näi,minusta autorekisterikeskuksen pitäisi jokaiselta ensin tiedustella saako puhelimessa antaa autostani tietoja tai omistajan osoitetta!
-Itse kielsin katsastuskonttorissa kirjallisesti luovuttamasta osoite sun muutakaan tietoja puhelimitse,miten tämä käy nykyisin netissä , onko jollain kokemusta?
-Kaikenlaista häirikköä liikkuu nykyisin tienpäällä,minulla huonoja kokemuksia siitä :satuin joskus ohittamaan vanhan mersun motarilla ja tästä se mulukku kimmastuneena otti rekkarinperusteella omistajan osoitteen ja puhelin numeron ja alkoi häirikkösoittelemaan auton omistajalle,mikä sattui olemaan vaimoni ja puhelut meni hänelle töihin.
-Pahimmassa tapauksessa liikenteessä kimpaantunut tulee yöllä kotiisi pesäpallomailan kanssa ja mukiloi suutuspäissään autosi,tai muuta hauskaa.
Kannattaa kieltää autorekisterikeskusta luovuttamasta tietoja rekisterinumeron perusteella
12
6774
Vastaukset
- yvens
olet aivan oikeasa,
häiriköinti sattuu kohdalle varmaan 100 kertaa useammin kuin lottovoitto,
molemmat toisin ovat harvinaisia.
minäkin olen kieltänyt,
moni onvaan niin laiska ja ajattelematon.Kielsin tietoni antamisen saatuani kyselyjä autostani pongareilta ja kuultuani uteliaiden tiedusteluista työpaikalla. Muutenhan omistajatiedot saa suoraan numerotiedustelusta.
- pitäisi?
"satuin joskus ohittamaan vanhan mersun motarilla ja tästä se mulukku kimmastuneena..."
Meinaatko, että kyseinen mersukuski soittelee häirikkösoittoja kaikille jotka hänet ovat ohittaneet, vai olisiko kimmastuminen johtunut jostakin muusta kuin pelkästä ohittamisesta?
Kannattaisi ehkä ajella niin, ettei anna kenellekään aihetta valittaa ajotavoista...
En minä ainakaan tunne mitään tarvetta kieltää tietojeni luovuttamista.- 2000.
”Kannattaisi ehkä ajella niin, ettei anna kenellekään aihetta valittaa ajotavoista...”
Fiksu ajotapa on hyvä, muta aina se ei onnistu.
Usein ne eivät ole häirikkösoittoja, useimmiten muuta vahinkoa.
On myös tilauksia, varkausmielessä, vaikka kaikki olisi vakutetuja, tulee siitä aina harmia.
Jos ikkuna on lyöty sisään, aina löytyy lasia ja vertakaan ei saada täysin pestyä istuimista.
Ajelet hieman röyhkeästi etkä väistä jengiä, uudella hienolla autollasi,
saatat jopa hymyillä ylpeästi.
On paljon kateellisia, jotka voivat raapia kylkiä tms.,
monella on pitkä muisti ja
ilmainen mahdollisuus saada heti tietokoneelta omistajan tiedot.
Niin minullakin.
Katson useinkin, kun en tunne kaikkia tervehtijöitä.
en aio keksiä esimerkkejä enempää,
mutta tuntemattomana pysyminen on keskimäärin kantattavampaa,
toki
NIIN tai NÄIN, ei asialla aina ole kaikkialle henkilöille mitään merkitystä. - 2000.
2000. kirjoitti:
”Kannattaisi ehkä ajella niin, ettei anna kenellekään aihetta valittaa ajotavoista...”
Fiksu ajotapa on hyvä, muta aina se ei onnistu.
Usein ne eivät ole häirikkösoittoja, useimmiten muuta vahinkoa.
On myös tilauksia, varkausmielessä, vaikka kaikki olisi vakutetuja, tulee siitä aina harmia.
Jos ikkuna on lyöty sisään, aina löytyy lasia ja vertakaan ei saada täysin pestyä istuimista.
Ajelet hieman röyhkeästi etkä väistä jengiä, uudella hienolla autollasi,
saatat jopa hymyillä ylpeästi.
On paljon kateellisia, jotka voivat raapia kylkiä tms.,
monella on pitkä muisti ja
ilmainen mahdollisuus saada heti tietokoneelta omistajan tiedot.
Niin minullakin.
Katson useinkin, kun en tunne kaikkia tervehtijöitä.
en aio keksiä esimerkkejä enempää,
mutta tuntemattomana pysyminen on keskimäärin kantattavampaa,
toki
NIIN tai NÄIN, ei asialla aina ole kaikkialle henkilöille mitään merkitystä.jos et usko ongelmiin, ei kannata uskoa mihinkää pelivoittoihin tai lottoamiseen.
suhde saada lottovoitto tai autovaras on 1 /100
- fdsfrgrgrgeg
Kielsin ajat sitten jo!
Turha on nysvärien perään soitella:)- Kiinni jäit
Yksi kavereistani on kasuri. Sinut ilmi annettu.
- onnistuu melkein
Eli netissä AKEn sivuille, sieltä tietopalvelu. Voi tulostaa lomakkeen , mutta se on postitettava,koska pitää olla allekirjoitus.
Eli osoite poistuu, mutta ei kaikki tiedot tälläkään konstilla..Turvakielto sitten erikseen.. - uiuiuius
Ajoneuvorekisteri on julkinen rekisteri. Omistajan nimen saa selville aina.
- nimellä
tekee, jos ei löydy/mistään saa puhelinnumero- tai osoitetietoja?
Ei mitään...
http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/lomakkeet/maist_vrk4_90/index.html - Tessulandia
nimellä kirjoitti:
tekee, jos ei löydy/mistään saa puhelinnumero- tai osoitetietoja?
Ei mitään...
http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/lomakkeet/maist_vrk4_90/index.htmlitse olen harkinnu kanssa KAIKEN tietojeni kieltämisen,liika julkisuus ei näköjään ole kaikille kiva asia on häiriköitä,kateellisia varkaita ym ym ei sitä ennenvanhaankaan kenenkään tietoja saanu noin vaan,mielestäni osoite ja rekisteritietoja EI TARVITSE KUIN POLIISI kaikki muu on turhaa juuri tuota mulkvistien vinoilua ym ym
- mitään tietoja
Itse kielsin luovuttamasta mitään tietoja rekisteritunnuksen perusteella siis ei osoitetta tms saa rekisterinumeron perusteella selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640