Minkälaisia kokemuksia on saada laina-auto huollon/korjauksen ajaksi oman auton tilalle?
Itsellä auto joutui takuu korjaukseen ja aikaa voi vierähtää pari viikkoa jos tulee tehdas tilauksia osille. Liike ei anna lainaksi sille ajalle mitään autoa eikä mitään muutakaan hyvitystä kyseiselle ajalle.
Onko Laakkosella joka paikassa samanlainen linja?
Sijais auto huollon ajaksi
19
8433
Vastaukset
- Pelimies
Eivät mitkään autoliikkeet anna edes kovalla ruikuttamisella sijaisautoa korjauksen ajaksi!
Sen sijaan voit pokkana mennä katselemaan uusia autoja, ja pyytämään niitä päiväksi/viikonlopuksi koeajolle! Näin minä olen tehnyt kymmenet kerrat, ja hyvin on toiminut! Jos auto on pitempään huollossa, niin täytyy koeajaa eri merkkejä... Yleensä omissa korjauksissa on mennyt 1-2 päivää, joksi ajaksi olen saanut puhuttua aina koeajoauton itselleni!
Joten yritä KOEAJOAUTOA ei SIJAISAUTOA!!!- Tosi Pelimies
Viiden vuoden ajan huollatin Toyotaa merkkiliikkeessä ja AINA sain sijaisauton huollon ajaksi. Useimmiten esittelyauton ja joskus korjaamon käytössä olevan vanhan ritsan.
Koskaan en kysynyt saanko autoa, vaan sanoin myyjälle, että annappa avaimet nyt tarvin auton. - Tosi Pelimies
Viiden vuoden ajan huollatin Toyotaa merkkiliikkeessä ja AINA sain sijaisauton huollon ajaksi. Useimmiten esittelyauton ja joskus korjaamon käytössä olevan vanhan ritsan.
Koskaan en kysynyt saanko autoa, vaan sanoin myyjälle, että annappa avaimet nyt tarvin auton. - Hippupelimies-GT
Tosi Pelimies kirjoitti:
Koskaan en kysynyt saanko autoa, vaan sanoin myyjälle, että annappa avaimet nyt tarvin auton.Itse en edes kysy. Hyppään liikkeen autoon ja kaasutan tieheni.
- sstttt
Hippupelimies-GT kirjoitti:
Itse en edes kysy. Hyppään liikkeen autoon ja kaasutan tieheni.
hahahahiiiiiii,, pelastit päiväni..
- kalenteriVaikea
sinä pilasit minun päiväni vastaamalla vuoden 2003 juttuun.
- Aikuinenautoilija
Ei nämä jutut ole vuosista kiinni. Vai oliko kyseessä syntymävuotesi?
- 18022017klo2320
Auto Salpa antaa auton ilmaiseksi. Ole hyvä auton
- Pelimies
Eivät mitkään autoliikkeet anna edes kovalla ruikuttamisella sijaisautoa korjauksen ajaksi!
Sen sijaan voit pokkana mennä katselemaan uusia autoja, ja pyytämään niitä päiväksi/viikonlopuksi koeajolle! Näin minä olen tehnyt kymmenet kerrat, ja hyvin on toiminut! Jos auto on pitempään huollossa, niin täytyy koeajaa eri merkkejä... Yleensä omissa korjauksissa on mennyt 1-2 päivää, joksi ajaksi olen saanut puhuttua aina koeajoauton itselleni!
Joten yritä KOEAJOAUTOA ei SIJAISAUTOA!!! - huollattaja
Huollon sijaisautosta on kolmenlaista kokemusta.
Kymmenisen vuotta sitten Mazdan ollessa huollossa ja korjauksissa ei sijaisautosta ollut tietoakaan.. seisonutta kahvia oli kuitenkin tarjolla. Huolloista ja korjauksista jäi kaikinpuolin huono maku, joten ko. merkin kokemus jäi lyhyeksi. Asian vierestä pitää mainita että myöhemmin ko. liikkeestä ostamani auton kanssa tuli ongelmia kun luvattua takuuta ei ollutkaan.
Ehkä viitisen vuotta sitten Fordini seisottua peltikorjauksessa hieman pidempään, siksi että oli tilattu vääränlaiset varaosat, sain esittelykäytössä olleen Focuksen ilmaiseksi käyttööni siksi aikaa että autoni oli valmis.
Seattia huollossa käyttäessä sijaisauton saa nykyään 30e/vrk, mutta se kattaa vain 100 km ajot. Huollon ajaksi on siis pitänyt itse kustantaa auto ja sama homma myös silloin kun auto on seissyt päivän takuuhuollossa.
Itse maksan kyllä mukisematta normaalihuollon ajaksi sijaisauton, kunhan hinta on kohtuullinen, mutta kun kyse on takuuseen tehtävästä ylimääräisestä huollosta, niin silloin mielestäni asiakkaalle tulisi tarjota ilmaiseksi auto käyttöön.
Kuulopuheiden perusteella Jyväskylässä (Laakkonen?) tökkii ainakin Bemariasiakkaiden palvelu.- Box
Kas kun sattui että tämä on juuri jyväskylän liike. Mutta ei nuolaista vielä, tänään saa tietää saako autoa, kun oikein päälliköltä joutuu asiaa kysymään. Muilla kun ei kuulema ole asiaan valtuuksia.
- Box
Kas kun sattui että tämä on juuri jyväskylän liike. Mutta ei nuolaista vielä, tänään saa tietää saako autoa, kun oikein päälliköltä joutuu asiaa kysymään. Muilla kun ei kuulema ole asiaan valtuuksia.
- ...
...
- miksei
näynäynäy?
- epe
mä tein silloin kun ostin uudenauton myyjän kanssa sopimuksen,et aina kun mulla auto huollossa mulla on joku auto käytössä ilmaiseksi. nyt on seitsemäsvuos ja kolmasauto menossa ja aina on ollut auto alla kun oma on ollut huollossa.
- diippaadaii
Ajat muuttuu, nykyään on tarjolla huollon sijaisauto liikkeessä kuin liikkeessä. Hinnat vaihtelevat ilmaisesta muutamaan kymppiin.
- Liikkumisturva
jos on takuun alainen, tehtailla on yleensä liikkumisturva, mistä saat ainakin
osaksi aikaa tai esim IF laajassa kaskossa taitaa olla sijari turva myös - Turhaantunut
Just tuli ko tilanne esiin Laakkosen kanssa. Ja meikäläisestä entinen asiakas.
- kiva.palvelu
Vaunulassa saa huollon ajaksi sijaisauton veloituksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791