""## Una Fortuna kirjoitti:
"Mikaelhan on vain yksi Jeesuksen monista nimistä."
Taas nähtiin sapattisatuilijoiden todellinen "karva". Olinkin varma, että jossakin se Mikael luuraa, ja pulpahtaa taas esille jonkin satuilijan teksteissä, ja niin tapahtuikin.""## Adventismissahan on enkeli Miikael samassa asemassa kuin Jehovan Todistajilla. Myös he pitävät Jeesusta enkelinä. Tämä tällainen enkelien palvontakultti on tuiki vierasta Kristinuskoisille jo Apostolien ajoista lähtöisin. Olihan kielletty kumatelu enkeleille visusti jo varhaisilla Apostoleilla.Ilmestyskirja:
19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
22:9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa."
Fortuna on onnesi avain
9
192
Vastaukset
- Raamtunopettajalta
Miksi Luther oli ensimmäinen adventisti adventistien mielestä?
- UnaFortuna
Purnaatko vielä, jos kerron Jeesuksen vanhempien antamat nimet: Tietenkin purnaat: Jeesuksen
vanhempien antamat nimet ovat: Jooshua Juudas
Barabbas. Tämä nimi tarkoittaa Aramean kielellä
Jumalan kaltainen, niinkuin Jumala. Tämä nimi on
vain yksi monesta kymmenestä Jeesuksen nimistä.
Varhaiset uskon puhdistajat ymmärsivät tämän
sanan, niinkuin Jumala Jumalan kaltainen. Ethän sinä kuitenkaan usko koko Jeesuksen Jumaluuteen,
koska et luota edes hänen viitoittamaansa
esimerkkiä, vaan pyhität Epäjumalan Jumalan
sijaan. Et halua uskoa siihen, että Jeesus on
vieläkin Herra. Kumma kun et väitä, että ei
Jeesuksella ollut Barabbas nimeä. Kaikki väitelmäsi eivät johda mihinkään oikeaan suuntaan, koska Jeesus oli syntynyt lihaan
syntisen lihan kaltaisuudessa synnin tähden.
Hänen kärimyksensä tähden te olette paratut.
Hän itse sanoo Kirjakääröön on kirjoitettu minusta. Kuitenkaan te, ette minua minäkään pitäneet. Hän yksin puhdisti vanhinten lakikokoelman. Vanhinten asettaman kuorman alta.
Kuitenkin vain aniharva hyväksyi tämän puhdistuksen. Syy tähän oli yksikertainen.
Kun Hän Mestari tuli omiensa tykö hänen omansa
eivät häntä tunteneet: Kysymykseni on tunnetteko
te hänet?- kun vihjailet
Mitähän uususkontoa olet perustamassa. Sinulla on niin erikokoiset mielipiteet että taidat olla hamuamassa uuteen uskontoosi täältä käännynnäisiä? Joko nimi on mietittynä?
- onnea ollenkaan
kun vihjailet kirjoitti:
Mitähän uususkontoa olet perustamassa. Sinulla on niin erikokoiset mielipiteet että taidat olla hamuamassa uuteen uskontoosi täältä käännynnäisiä? Joko nimi on mietittynä?
Miksi puolustat Mikaelin jumaluutta.
Taidat olla jehovien sisko. - Vihollisena Syytä t
onnea ollenkaan kirjoitti:
Taidat olla jehovien sisko.Todellisia Jumalan lapsia. Ymmärtämättömyytesi
toimii viisautenasi. Jeesusta jota vihaat, hänellä on paljon vielä, piskuinen seurakuntakin
joka luottaa häneen. Et tosella tunne Jeesusta. Olet ilmaissut tietosi maailmalle. Una Fortuna. on onnen poika hän tietää mistä hän puhuu. Hän ei ole jäänyt narrien loukkuun. Good on Him .
Ehkä Jeesus rakastaa häntä. Kun hän seuraa, vain rehellisyyttä Jumalan mukaista mielen laatua. Onnea hänelle vihollisen vihasta huolimatta!
Olkoon Jeesus aina kanssasi rehtiytesi mukaan
koska et kieroile vaan tuot totuuden aina julki.
Toivotan Jeesuksen siunausta sinulle. Veljesi
Herrassa. Urbanius totuuden valo - UnaFortuna
onnea ollenkaan kirjoitti:
Taidat olla jehovien sisko.Kertoneet asiat vallan toisin, mitä nyky harrasteliat vänkäävät, jos jo nimi itsessään sanoo olevansa Jumalan kaltainen= tai niinkuin
Jumala. Kysyn miksi Michael tarkoittaa olevansa
Jumalan kaltainen. Evankeliumissa Jeesus esiintyy ihmisen poikana eli Barabbas nimen omaavana. Hän on myös jumalan karitsa joka otti
päälleen maailman synnin. Hän on myös Herra
Sebaot. Hän myös tuli omiensa luo, mutta hänen omansa eivät tunteneet häntä. Teille tuntuu
olevan kompastuskivenä nimi Jumalan kaltainen
tai niinkuin Jumala. Voitte minun puolestani
väitellä tästä vaikka elämänne loppuun asti. Minulle Jeesus on Jumalan kaltainen, niinkuin
Jumala loppuun asti: Kaikesta huolimatta.
Jeesus on vieläkin Herra
Ilman Pyhää Henkeä on mahdotonta käsittää, että Jeesus on mitä on.
Saa todellakin tuollaisen oudon käsityksen ja ilmeisesti Raamatun kuolleesta kirjaimesta, kuten maininta kuuluu. Johdonmukaisesti he kaiketi sitten sanovat, että Jumala on vain yksi enkeleistä, hänkin.
Sillä Sana sanoo, että Jumala vieraili Abrahamin luona - kyse kuitenkin oli kolmesta enkelistä. Monta muuta vastaavaa tapausta on. Ei ihme, että Jeesus sanoi epäilevälle Tuomakselle: Tunnustele käsilläsi! Ja sitten sanoi muille: Autuaita ovat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat.
Järki JÄRKEILEE - Pyhä Henki uskoo.
HBR: 1:3-14
3 Poika on Jumalan sädehtivä kirkkaus, hänen olemuksensa kuva, ja hän ylläpitää kaikkea olemassa olevaa sanansa voimalla. Toimitettuaan puhdistuksen synneistä hän on asettunut korkeuksissa istuimelleen Majesteetin oikealle puolelle. [Viis. 7:25,26; Kol. 1:15-20]
4 Näin hänestä on tullut enkeleitä suurempi, yhtä lailla kuin hänen saamansa nimi on enkelien nimiä ylhäisempi. [Fil. 2:9]
Jumalan Poika on enkeleitä suurempi
5 Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani. [Ps. 2:7; Ap. t. 13:33; Hepr. 5:5 | 2. Sam. 7:14]
6 Kun Jumala jälleen tuo Esikoisensa maailmaan, hän sanoo: -- Kaikki Jumalan enkelit kumartakoot häntä. [Ps. 97:7]
7 Enkeleistä hän sanoo näin: -- Hän tekee enkelinsä tuuliksi, palvelijansa tulenliekeiksi. [Ps. 104:4]
8 Mutta Pojastaan hän sanoo: -- Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy ajasta aikaan, ja sinun kuninkaanvaltikkasi on oikeudenmukaisuuden valtikka. [1:8,9: Ps. 45:7,8]
9 Sinä rakastit oikeutta ja vihasit vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on voidellut sinut riemun öljyllä, sinut, ei kumppaneitasi. [Ap. t. 10:38]
10 Ja myös näin: -- Sinä, Herra, laskit alussa maan perustukset, sinun kättesi työtä ovat taivaat. [1:10-12: Ps. 102:26-28 : Ps. 8:4]
11 Ne katoavat, mutta sinä pysyt. Ne kaikki kuluvat kuin vaate, [Jes. 51:6]
12 sinä käärit ne kokoon kuin päällysviitan, ne vaihdetaan niin kuin vaate. Mutta sinä olet iäti sama, sinun vuotesi eivät lopu. [Ilm. 6:14]
13 Yhdellekään enkelille ei Jumala milloinkaan ole sanonut: -- Istu oikealle puolelleni. Minä kukistan vihollisesi, panen heidät korokkeeksi jalkojesi alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36 ]
14 Eivätkö enkelit ole palvelevia henkiä? Heidät lähetetään palvelemaan niitä, jotka saavat osakseen autuuden. [Ps. 34:8, 91:11,12]- UnaFortuna
Maininnut: Taas tästä Michaelista sanotaan, että
hän on niinkuin Jumala. Kelpuutetaanko Jumala
itse taivaallisten sotajoukkojen pääliköksi.
Sellaisenakin on tämä Michael toiminut. Hän on
ollut myös saarnaamasa Nooan aikana, silloin kun
rakenettiin Arkkia, jos Jeesus on sinulle Enkeli, niin enhän minä sille mitään voi. Voitko
ymmärtää sitä, että tämä samainen Jeesuksena
tunnettu henkilö on On tunnettu myös Barabbas
nimellä. Tosin Joosua oli hänen oikea nimensä.
Kuitenkin hän käytti itsestään koko maanpäällisen vaelluksensa ajan itsestään nimeä
Barabbas. Uskon puhdistajat kuten Galvin ja
Knoks ja monet muut käyttivät Jeesuksesta
Michael nimeä. Näin ollen sinulla on oma vapaus
ymmärtää väittelemäsi asia omalla tavallasi. Kuitenkin vakuutan Sen, että
Jeesus on vieläkin Herra- Danielissa
Mikaelista sanotaan Danielissa, että hän on "yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista", siis YKSI ENSIMMÄISISTÄ, ei edes ainut. Ymmärtäkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584