syrjäytimenen

..syrjäytyminen..mitä seo?..onx se sitä ku möngitään naama kurassa ojan pohjii pitki matti kukkarossa???

13

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dj Pervo
    • jotai sellasta kai se on....
      tai se voi olla vaikka erakoitumista yhteiskunnasta......








      pää poksahtaa.......*poks...*

      • Kylli.Kyllä

        (ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.

        Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.

        Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.

        Auts, siis niinku minä :D


      • Dj Pervo
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        (ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.

        Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.

        Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.

        Auts, siis niinku minä :D

        Kylli..

        http://www.funny-potato.com/images/smile-work.jpg


      • Kylli.Kyllä kirjoitti:

        (ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.

        Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.

        Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.

        Auts, siis niinku minä :D

        itekkii tyksii välillä syrjäytyä öö omiin maailmoihin.....


        mulla se on sellaista kausiluontoista....=:DDDD


      • Kylli.Kyllä

      • Kylli.Kyllä
        BBrunetti kirjoitti:

        itekkii tyksii välillä syrjäytyä öö omiin maailmoihin.....


        mulla se on sellaista kausiluontoista....=:DDDD

        elämäntapaintiaaneja.

        Kaikki eivät ole kaipaa ylen vilkasta seuraelämää vaikka välillä siitäkin tykkäävät.


      • kielibasa
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        (ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.

        Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.

        Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.

        Auts, siis niinku minä :D

        hyvin sosiaalista tämä huuhailu.. puheripulista täällä moni kärsii..


    • Dj Pervo
    • Monenlaista

      Sehän tarkoittaa sellaista, että ei osallistuta yhteiskunnan yhteisiin asioihin vaikutamiseen, kuten vaikkapa ei osallistuta yhteiskunnallisiin vaaleihin toisin sanoen ei käydä äänestämässä, tässä yksi esimerkki syrjäytymisestä.

      • näsäviisas

        eikä osallistuta toisten ihmisten asioihin puuttumista.


      • kielibasa

        menneet vaalit olivat hyvät vaalit syrjäytyä.. ugh.. en äänestännä..:-)


    • 1 henkilö

      Kiinassa on 250 miljoonaa syrjäytynyttä, erillaiset mittasuhteet kuin Suomessa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe