..syrjäytyminen..mitä seo?..onx se sitä ku möngitään naama kurassa ojan pohjii pitki matti kukkarossa???
syrjäytimenen
13
350
Vastaukset
- Dj Pervo
Opitaan se jalo taito...
http://photofile.ru/photo/fishki_net/2542742/47452749.jpg jotai sellasta kai se on....
tai se voi olla vaikka erakoitumista yhteiskunnasta......
pää poksahtaa.......*poks...*- Kylli.Kyllä
(ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.
Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.
Auts, siis niinku minä :D - Dj Pervo
Kylli.Kyllä kirjoitti:
(ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.
Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.
Auts, siis niinku minä :D Kylli.Kyllä kirjoitti:
(ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.
Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.
Auts, siis niinku minä :Ditekkii tyksii välillä syrjäytyä öö omiin maailmoihin.....
mulla se on sellaista kausiluontoista....=:DDDD- Kylli.Kyllä
Dj Pervo kirjoitti:
että pysyy hereillä. *hymyilee leveästi*
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
itekkii tyksii välillä syrjäytyä öö omiin maailmoihin.....
mulla se on sellaista kausiluontoista....=:DDDDelämäntapaintiaaneja.
Kaikki eivät ole kaipaa ylen vilkasta seuraelämää vaikka välillä siitäkin tykkäävät. - kielibasa
Kylli.Kyllä kirjoitti:
(ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.
Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.
Auts, siis niinku minä :Dhyvin sosiaalista tämä huuhailu.. puheripulista täällä moni kärsii..
- Dj Pervo
Matka tekee terää...
http://www.hear.fi/~yucca/Ryyppyreissuvirkist%E4%E4.jpg - Monenlaista
Sehän tarkoittaa sellaista, että ei osallistuta yhteiskunnan yhteisiin asioihin vaikutamiseen, kuten vaikkapa ei osallistuta yhteiskunnallisiin vaaleihin toisin sanoen ei käydä äänestämässä, tässä yksi esimerkki syrjäytymisestä.
- näsäviisas
eikä osallistuta toisten ihmisten asioihin puuttumista.
- kielibasa
menneet vaalit olivat hyvät vaalit syrjäytyä.. ugh.. en äänestännä..:-)
- 1 henkilö
Kiinassa on 250 miljoonaa syrjäytynyttä, erillaiset mittasuhteet kuin Suomessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
