..syrjäytyminen..mitä seo?..onx se sitä ku möngitään naama kurassa ojan pohjii pitki matti kukkarossa???
syrjäytimenen
13
330
Vastaukset
- Dj Pervo
Opitaan se jalo taito...
http://photofile.ru/photo/fishki_net/2542742/47452749.jpg jotai sellasta kai se on....
tai se voi olla vaikka erakoitumista yhteiskunnasta......
pää poksahtaa.......*poks...*- Kylli.Kyllä
(ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.
Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.
Auts, siis niinku minä :D - Dj Pervo
Kylli.Kyllä kirjoitti:
(ompas muuten vaikea sana kirjoittaa) on juuri sellaista eli siis syrjäytymistä yhteiskunnasta.
Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä alkkohoolin kanssa. Voi se olla melkosen vapaaehtoistakin. Toiset vaan ei syystä tai toisesta viihdy ihmisten parissa.
Sitten he jäävät sohvalle töllötämään telkkua, kuuntelemana musaa ja kirjoittelemaan nettiin.
Auts, siis niinku minä :D Kylli.Kyllä kirjoitti:
Auts, siis niinku minä :Ditekkii tyksii välillä syrjäytyä öö omiin maailmoihin.....
mulla se on sellaista kausiluontoista....=:DDDD- Kylli.Kyllä
Dj Pervo kirjoitti:
että pysyy hereillä. *hymyilee leveästi*
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
itekkii tyksii välillä syrjäytyä öö omiin maailmoihin.....
mulla se on sellaista kausiluontoista....=:DDDDelämäntapaintiaaneja.
Kaikki eivät ole kaipaa ylen vilkasta seuraelämää vaikka välillä siitäkin tykkäävät. - kielibasa
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Auts, siis niinku minä :Dhyvin sosiaalista tämä huuhailu.. puheripulista täällä moni kärsii..
- Dj Pervo
Matka tekee terää...
http://www.hear.fi/~yucca/Ryyppyreissuvirkist%E4%E4.jpg - Monenlaista
Sehän tarkoittaa sellaista, että ei osallistuta yhteiskunnan yhteisiin asioihin vaikutamiseen, kuten vaikkapa ei osallistuta yhteiskunnallisiin vaaleihin toisin sanoen ei käydä äänestämässä, tässä yksi esimerkki syrjäytymisestä.
- näsäviisas
eikä osallistuta toisten ihmisten asioihin puuttumista.
- kielibasa
menneet vaalit olivat hyvät vaalit syrjäytyä.. ugh.. en äänestännä..:-)
- 1 henkilö
Kiinassa on 250 miljoonaa syrjäytynyttä, erillaiset mittasuhteet kuin Suomessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun419047T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331991Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261789- 1351581
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941160Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75787