..tein ala karteen ja nyt viestis katos kääkkss.. no tässä tulee pervokin ehdotus..
no aluks tietysti joku kasvissose keitto tai chilinen tomaattikeitto.. VALKOSIPULIA läähh.. tetysti smetanaa ja vaaleeta leipää niitten kanssa..pääruuaksi tietysti puolen kilon pippuripihvi jos pannulle mahtuu..paksu ja sisältä tietysti werinen..slluuurrrppssss.. lohkoperunoita tai uuniperunoita.. rosamunda..ruuan kanssa tietysti punaviintä... merlottii.. tai vissyy.. jäliruuaksi banaabipirtelöö tai caacaocappuccinoo ja sheryy nobleza oloroosoo..
PERSkule Chaplin heii
13
452
Vastaukset
sulla on herkut......
ite ku meinasin sille CC:lle pyttäriä ehdottaa...=;0)))..eihän mulla tollaseen oo varaa mutta meinasin jos chaplinilla kun se tunnetusti on varaskas mies ainakin kirjan mukaan.. ja leffoi tehnyt jo viime vuosisadan alussa.. hmmm
pervokki kirjoitti:
..eihän mulla tollaseen oo varaa mutta meinasin jos chaplinilla kun se tunnetusti on varaskas mies ainakin kirjan mukaan.. ja leffoi tehnyt jo viime vuosisadan alussa.. hmmm
ohan se joo varoissaa toi CC...heh.....=:0))
BBrunetti kirjoitti:
ohan se joo varoissaa toi CC...heh.....=:0))
..kuvittelisin mutta ikää en uskalla kuvitellakaan.. onkhoss she chapekin vielä elosha?
pervokki kirjoitti:
..kuvittelisin mutta ikää en uskalla kuvitellakaan.. onkhoss she chapekin vielä elosha?
että ei se enää ole elossa...=:////
BBrunetti kirjoitti:
että ei se enää ole elossa...=:////
..kuollut senkö taki hää ei oo kommetoinut ala cartee -ehdotustani?..tästä on tehtävä iloitus huu-haallee..
pervokki kirjoitti:
..kuollut senkö taki hää ei oo kommetoinut ala cartee -ehdotustani?..tästä on tehtävä iloitus huu-haallee..
kö siis kö siis..... aito Chalie Chapilin... jaa tais toi oikeinkirjotus mennä vähän vituralleen....=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
kö siis kö siis..... aito Chalie Chapilin... jaa tais toi oikeinkirjotus mennä vähän vituralleen....=:0)))))
..tuossa kommentoikin.. jotain.. on vain yksi cahpe.. ja tuossa alhaalla hän näytti heräänneen kuolleista..
pervokki kirjoitti:
..tuossa kommentoikin.. jotain.. on vain yksi cahpe.. ja tuossa alhaalla hän näytti heräänneen kuolleista..
joukossamme liikuskelee ilmeisesti zombie...=:0)))
mä lähen ostaa mehujädee tytölle ja mulle....
mörötys pervokkinen...=;0))))
- CharlieChaplin
Pitäsköhän käydä tuolla lintujen ruokintapaikalla perhoshaavilla ja pyydystää sorsa ja tehdä paisti siitä? ei viitti nyt kuitenkaan....
- CharlieChaplin
pervokki kirjoitti:
..sorsarulla..ei paljoo syötävää näin bordööössä..
Kun aku meni ravintolaan lounaalle ja huomasi että lompakko oli jäänyt kotiin ja esitti asian tarjoilijalle, joka sanoi huomisen päivän menuussa uusi ruoka.. nimittäin ankka pa`tee!
CharlieChaplin kirjoitti:
Kun aku meni ravintolaan lounaalle ja huomasi että lompakko oli jäänyt kotiin ja esitti asian tarjoilijalle, joka sanoi huomisen päivän menuussa uusi ruoka.. nimittäin ankka pa`tee!
..jos aku menis hosusuitta kuten yleensä kiinaan siitä tehtäs pekingin ankkaa..hehehehehe
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
