PERSkule Chaplin heii

..tein ala karteen ja nyt viestis katos kääkkss.. no tässä tulee pervokin ehdotus..

no aluks tietysti joku kasvissose keitto tai chilinen tomaattikeitto.. VALKOSIPULIA läähh.. tetysti smetanaa ja vaaleeta leipää niitten kanssa..pääruuaksi tietysti puolen kilon pippuripihvi jos pannulle mahtuu..paksu ja sisältä tietysti werinen..slluuurrrppssss.. lohkoperunoita tai uuniperunoita.. rosamunda..ruuan kanssa tietysti punaviintä... merlottii.. tai vissyy.. jäliruuaksi banaabipirtelöö tai caacaocappuccinoo ja sheryy nobleza oloroosoo..

13

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla on herkut......


      ite ku meinasin sille CC:lle pyttäriä ehdottaa...=;0)))

      • ..eihän mulla tollaseen oo varaa mutta meinasin jos chaplinilla kun se tunnetusti on varaskas mies ainakin kirjan mukaan.. ja leffoi tehnyt jo viime vuosisadan alussa.. hmmm


      • pervokki kirjoitti:

        ..eihän mulla tollaseen oo varaa mutta meinasin jos chaplinilla kun se tunnetusti on varaskas mies ainakin kirjan mukaan.. ja leffoi tehnyt jo viime vuosisadan alussa.. hmmm

        ohan se joo varoissaa toi CC...heh.....=:0))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ohan se joo varoissaa toi CC...heh.....=:0))

        ..kuvittelisin mutta ikää en uskalla kuvitellakaan.. onkhoss she chapekin vielä elosha?


      • pervokki kirjoitti:

        ..kuvittelisin mutta ikää en uskalla kuvitellakaan.. onkhoss she chapekin vielä elosha?

        että ei se enää ole elossa...=:////


      • BBrunetti kirjoitti:

        että ei se enää ole elossa...=:////

        ..kuollut senkö taki hää ei oo kommetoinut ala cartee -ehdotustani?..tästä on tehtävä iloitus huu-haallee..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kuollut senkö taki hää ei oo kommetoinut ala cartee -ehdotustani?..tästä on tehtävä iloitus huu-haallee..

        kö siis kö siis..... aito Chalie Chapilin... jaa tais toi oikeinkirjotus mennä vähän vituralleen....=:0)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        kö siis kö siis..... aito Chalie Chapilin... jaa tais toi oikeinkirjotus mennä vähän vituralleen....=:0)))))

        ..tuossa kommentoikin.. jotain.. on vain yksi cahpe.. ja tuossa alhaalla hän näytti heräänneen kuolleista..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tuossa kommentoikin.. jotain.. on vain yksi cahpe.. ja tuossa alhaalla hän näytti heräänneen kuolleista..

        joukossamme liikuskelee ilmeisesti zombie...=:0)))


        mä lähen ostaa mehujädee tytölle ja mulle....



        mörötys pervokkinen...=;0))))


    • CharlieChaplin

      Pitäsköhän käydä tuolla lintujen ruokintapaikalla perhoshaavilla ja pyydystää sorsa ja tehdä paisti siitä? ei viitti nyt kuitenkaan....

      • ..sorsarulla..ei paljoo syötävää näin bordööössä..


      • CharlieChaplin
        pervokki kirjoitti:

        ..sorsarulla..ei paljoo syötävää näin bordööössä..

        Kun aku meni ravintolaan lounaalle ja huomasi että lompakko oli jäänyt kotiin ja esitti asian tarjoilijalle, joka sanoi huomisen päivän menuussa uusi ruoka.. nimittäin ankka pa`tee!


      • CharlieChaplin kirjoitti:

        Kun aku meni ravintolaan lounaalle ja huomasi että lompakko oli jäänyt kotiin ja esitti asian tarjoilijalle, joka sanoi huomisen päivän menuussa uusi ruoka.. nimittäin ankka pa`tee!

        ..jos aku menis hosusuitta kuten yleensä kiinaan siitä tehtäs pekingin ankkaa..hehehehehe


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe