se on tulossa!

..SUURI HUUHAAN PEITTÄVÄ VALKOINEN KAAPU.. VALKOKAAPU::

19

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teltta

      Kivaaaaaa. Jääks mun kans kaavun alle leikkimää?

      • ..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..


      • nami nami
        pervokki kirjoitti:

        ..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..

        Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.


      • nami nami kirjoitti:

        Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.

        ..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..


      • nami nami
        pervokki kirjoitti:

        ..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..

        Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.


      • nami nami kirjoitti:

        Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.

        ..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..


      • nami nami
        pervokki kirjoitti:

        ..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..

        Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...


      • nami nami kirjoitti:

        Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...

        ..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..


      • nami nami
        pervokki kirjoitti:

        ..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..

        Voih! Kukot aina niin nopeita, sekuntikukkoja!
        Otan joskus sitten kukkoa illalliseksi. Makupalaks vaan!


      • nami nami
        pervokki kirjoitti:

        ..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..

        Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.


      • nami nami kirjoitti:

        Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.

        ..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?


      • nami nami
        pervokki kirjoitti:

        ..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?

        juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)


      • nami nami
        nami nami kirjoitti:

        juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)

        Nytpä on per per perjantai ja kana toivotta pervokille hyvää huomenta!


    • Tälläinenkö?

      .





































      :))))))))))))

      • ..tollanane valkonen harsomaine..


    • jauhosäkkiin vai

      maalitynnyriin? Ota solariumia,jotta ruskistut..

      • ..solariuma vaan pintaan. mulla on puhtaat jauhot pussissa ja maali purkissa..


    • Sinisiivetär

      nyt alkaa siivet täristä..valkoinen kaapu..vai onks mustakaapu vaihtanut kesälookin..))

      • ..valkonen harso on huuhaan yllä???.. pelottaavaako? KYLLÄ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe