..SUURI HUUHAAN PEITTÄVÄ VALKOINEN KAAPU.. VALKOKAAPU::
se on tulossa!
19
438
Vastaukset
- teltta
Kivaaaaaa. Jääks mun kans kaavun alle leikkimää?
..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..
Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.
nami nami kirjoitti:
Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.
..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..
Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.
nami nami kirjoitti:
Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.
..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..
Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...
nami nami kirjoitti:
Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...
..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..
Voih! Kukot aina niin nopeita, sekuntikukkoja!
Otan joskus sitten kukkoa illalliseksi. Makupalaks vaan! - nami nami
pervokki kirjoitti:
..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..
Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.
nami nami kirjoitti:
Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.
..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?
juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)
- nami nami
nami nami kirjoitti:
juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)
Nytpä on per per perjantai ja kana toivotta pervokille hyvää huomenta!
- Tälläinenkö?
.
:)))))))))))) - jauhosäkkiin vai
maalitynnyriin? Ota solariumia,jotta ruskistut..
- Sinisiivetär
nyt alkaa siivet täristä..valkoinen kaapu..vai onks mustakaapu vaihtanut kesälookin..))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
