se on tulossa!

..SUURI HUUHAAN PEITTÄVÄ VALKOINEN KAAPU.. VALKOKAAPU::

19

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teltta

Kivaaaaaa. Jääks mun kans kaavun alle leikkimää?

• ..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..

Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.

• nami nami kirjoitti:

Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.

..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..

Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.

• nami nami kirjoitti:

Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.

..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..

Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...

• nami nami kirjoitti:

Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...

..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..

Voih! Kukot aina niin nopeita, sekuntikukkoja!
        Otan joskus sitten kukkoa illalliseksi. Makupalaks vaan!

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.

• nami nami kirjoitti:

Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.

..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?

juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)

• nami nami
        nami nami kirjoitti:

juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)

Nytpä on per per perjantai ja kana toivotta pervokille hyvää huomenta!

• Tälläinenkö?

.

:))))))))))))

• ..tollanane valkonen harsomaine..

• jauhosäkkiin vai

maalitynnyriin? Ota solariumia,jotta ruskistut..

• ..solariuma vaan pintaan. mulla on puhtaat jauhot pussissa ja maali purkissa..

• Sinisiivetär

nyt alkaa siivet täristä..valkoinen kaapu..vai onks mustakaapu vaihtanut kesälookin..))

• ..valkonen harso on huuhaan yllä???.. pelottaavaako? KYLLÄ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2853
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2786
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2623
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2072
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2036
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      2015
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1090
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe