se on tulossa!

..SUURI HUUHAAN PEITTÄVÄ VALKOINEN KAAPU.. VALKOKAAPU::

19

439

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teltta

Kivaaaaaa. Jääks mun kans kaavun alle leikkimää?

• ..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..

Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.

• nami nami kirjoitti:

Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.

..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..

Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.

• nami nami kirjoitti:

Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.

..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..

Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...

• nami nami kirjoitti:

Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...

..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..

Voih! Kukot aina niin nopeita, sekuntikukkoja!
        Otan joskus sitten kukkoa illalliseksi. Makupalaks vaan!

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.

• nami nami kirjoitti:

Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.

..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?

• nami nami
        pervokki kirjoitti:

..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?

juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)

• nami nami
        nami nami kirjoitti:

juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)

Nytpä on per per perjantai ja kana toivotta pervokille hyvää huomenta!

• Tälläinenkö?

.

:))))))))))))

• ..tollanane valkonen harsomaine..

• jauhosäkkiin vai

maalitynnyriin? Ota solariumia,jotta ruskistut..

• ..solariuma vaan pintaan. mulla on puhtaat jauhot pussissa ja maali purkissa..

• Sinisiivetär

nyt alkaa siivet täristä..valkoinen kaapu..vai onks mustakaapu vaihtanut kesälookin..))

• ..valkonen harso on huuhaan yllä???.. pelottaavaako? KYLLÄ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      115
      746
    2. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      55
      630
    3. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      602
    4. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      74
      543
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      531
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      513
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      444
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      40
      438
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      414
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      391
    Aihe