..SUURI HUUHAAN PEITTÄVÄ VALKOINEN KAAPU.. VALKOKAAPU::
se on tulossa!
19
404
Vastaukset
- teltta
Kivaaaaaa. Jääks mun kans kaavun alle leikkimää?
..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..teltankin voi tehdä taittamalla sen kahtia ja suurentamalla.. valkoisen kaavun alle kun jää ei enäää kukaan nää... jään kanssas leikkimään..
Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.
nami nami kirjoitti:
Tää meni jo esileikistä. Kiihkeenä tartun heti härkää sarvesta.
..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..tartun kanaa koivesta..kai oothan kana??..voi pelottavaa olla jos ootki kukko..
Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.
nami nami kirjoitti:
Säihkysääreni ovat kaukana koivesta. Päivästä tulee mitä hienoin. Unelmaloma kaavun alla kukon käsittelyssä.
..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..unelmaloman kanasen kanssa.. kanalla on koivet säihkykoivet.. ne pistävät kukonkin kananlihalle..
Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...
nami nami kirjoitti:
Kukko kananlihalla leikkiessä. Kukko värisee kohta lisää. Kannan kynnen hellä raapaisu niskaan...
..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..kraappiii.. huh ..on niin hyvä ilma että pitää lähtee tästä viemään tyhjiä pulloja.. ja roinaa..
Voih! Kukot aina niin nopeita, sekuntikukkoja!
Otan joskus sitten kukkoa illalliseksi. Makupalaks vaan! - nami nami
pervokki kirjoitti:
Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.
nami nami kirjoitti:
Jokos perwokki kävit palauttamassa pullos? Odotan kukkoa telttaan.
..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?
- nami nami
pervokki kirjoitti:
..kot..kotiuduin taas.. ootas ny hetkinen oonko mä siis kukko joka hoitaa kanan joka olet sä,, siellä vaalean kaavun alla kuin kanan haamu harsoissaan?
juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)
- nami nami
nami nami kirjoitti:
juujuu...kana ei ole enää orrella vaan telttailemassa kukon kans. Kukkoa mä metsästän, kukkoa mä metsästän, tahdon saada suuren, tahdon saada suuren...kot kot kot ;)
Nytpä on per per perjantai ja kana toivotta pervokille hyvää huomenta!
- Tälläinenkö?
.
:)))))))))))) - jauhosäkkiin vai
maalitynnyriin? Ota solariumia,jotta ruskistut..
- Sinisiivetär
nyt alkaa siivet täristä..valkoinen kaapu..vai onks mustakaapu vaihtanut kesälookin..))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572786
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172623- 412072
- 522036
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009