Katselin tuossa netistä videon ja olen entistä vakuuttuneempi uskontojen vaarallisuudesta. Varsinkin kun tuomionpäivän intoilijoilla alkaa olemaan valtaa usa:ssa ja kyse on maailman suurimmasta ydinasemahdista
http://video.google.com/videoplay?docid=6439295521791525424
maailmanlopun liikkeet vaarallisia
2
450
Vastaukset
- ennen kuitenkin muistakaa
mutta sitä ennen kuitenkin , muistakaa antaa kaikki
rahanne minulle ennen kuin lähdette viettämään
maailmanloppua . - antero
Älkää olko kukaan huolissanne maailmanlopusta. Vaikka uskovaisia asiasta mollataankin, Raamattunsa tuntevat uskovaiset tietävät, että maailman, siis maapallon lopulliseen hävittämiseen on aikaa vielä yli 1.000 (=tuhat) vuotta.
"Maailmanloppu" tulee kyllä sitä ennen aika monille kuoleman kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661