"PROFETIAN HENKI" SANAPARIA EI LÖYTYNYT RAAMATUSTA
Joh. 14:17
Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä. [Joh. 16:13 | 1. Kor. 2:14]
Joh. 14:26
Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut. [Luuk. 24:49]
Me puolustamme Totuuden Henkeä
6
152
Vastaukset
- Ilm. 19:10
Ilm. 19:10 (VKR) "... Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
- jotka
Jeesuksesta todistavat.Proffetian henki meinaan.
- niin lue
jotka kirjoitti:
Jeesuksesta todistavat.Proffetian henki meinaan.
vaan, että Jeesuksen todistus on profetian henki. Lue Ilmestyskirjasta, mikä se Jeesuksen todistus on.
- sinun puolustustasi,
vaan Pyhä Henki on itse puolustaja! Siksi hän puolustaa JOKAISTA vilpittömästi Kristukseen uskovaa, myöskin adventistia! Kiitos rakas Taivaallinen Isämme, kiitos Jeesus kallis ja kiitos Pyhä Henki armon tuoja ja armolahjojen jakaja.
Jopas on langettu ylöspäin! Tulee mieleen Lusiferin illuusio: "Minä nousen pohjimmaiseen Pohjolaan ...Jumalan vertaiseksi", Jes 14:13 - "ilmestysvuorelle. Vai että "ME PUOLUSTAMME TOTUUDEN HENKEÄ"! Kuinka usein nykyihmisen ilmestyksestä tehdäänkään Jumalan vertainen!
Jesaja:
14:13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
Näihin päiviin asti Totuuden Henki on puolustanut Meitä! Nyt Raamattu ja risti näemmä käännetään YLÖSALAISIN! Ihmisestä on tullut kaikkivoipainen. Jälkeen Kristuksen - ennen Ellenin aikakautta - oli näin:
MUTTA MEILLÄ ON VOITELU "NÖYRÄLTÄ JA HILJAISELTA" - MESSIAALTA
1.Johanneksen kirje:
2:27 Mutta te - teissä pysyy se VOITELU, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
1.Johanneksen kirje:
2:20 Teillä on VOITELU Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto.
Jeesus maksoi "voitelurahat" ja niin Pyhästä Hengestä tuli Puolustajamme, kaiken viisauden ja opetuksen jakaja sekä voiman. Mutta pimeyden henkiolennot voitelevat vastavoimia.
Jos me emme ole kenenkään opetuksen tarpeessa, niin kuinka sitten Jumalan Henki tarvitsi meidän apuamme? (Kenenkään opetuksen tarpeessa = ei yli sen, mitä kirjoitettu on).
Mutta Totuuden Henki puolustaa meitä ARMAHDETTUJA SYNTISIÄ (toki syntiä vihaavia):
1.Johanneksen kirje:
1:6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee TOTUUTTA.
1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja TOTUUS ei ole meissä.
"JEESUKSEN TODISTUS ON PROFETIAN HENKI", Ilm 19:10 - TOTUUDEN HENKI
TOTUUDEN NIMESSÄ VAROITETTAKOON VIELÄ TÄSSÄKIN:
JOS KUMARRAT ENKELIÄ, OLET ENKELINPALVOJA JA LAITTOMUUDEN LAPSI
Ilm 19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle:
"VARO, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä JEESUKSEN TODISTUS ON PROFETIAN HENKI."
SILLÄ HENKIOLENTOJEN sekä PROFETIAN HENGEN TULEE OLLA UUDESTISYNTYNEILLE ALAMAISET:
1.Korinttolaiskirje:
14:32 Ja PROFEETTAIN HENGET ovat profeetoille alamaiset.
JOH 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja TOTUUS ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Johanneksen evankeliumi:
4:23 Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
_AnttiVKantola_- ja "adventtitotuudelle...
Käytännössä Pyhän Hengen ilmentymä adventtikirkossa on jäänyt profetian hengen asteellle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574