Kuinka monelle miehelle naisen täytyy alentua antamaan ollakseen lutka? Sanoisin itse, että kolme riittää.
Vastaukset 22
- yx mies
Jos ei ota maksua ei ole lutka vaikka olisi viidenkymmenen kanssa.
- judge
Sinulla on tainnut nyt mennä lutkat ja huorat sekaisin nainen joka ottaa maksun on HUORA ja joka antaa ilmaiseksi on LUTKA ja näin ollen lutka on alempiarvoinen kuin huora. Loogista, eikö?
- yx mies
judge kirjoitti:
Sinulla on tainnut nyt mennä lutkat ja huorat sekaisin nainen joka ottaa maksun on HUORA ja joka antaa ilmaiseksi on LUTKA ja näin ollen lutka on alempiarvoinen kuin huora. Loogista, eikö?
No nytpähän selvisi tuokin ero. Mutta jos nainen antaa peräti kolmelle miehelle, se on aika vähän. Eikä ainakaan tee naisesta lutkaa. Ei sitä tee paljon suurempikaan määrä. Itse asiassa koko lutka-nimitys joutaa romukoppaan. Kaikki naiset on ihania :-)
- nainen_
yx mies kirjoitti:
No nytpähän selvisi tuokin ero. Mutta jos nainen antaa peräti kolmelle miehelle, se on aika vähän. Eikä ainakaan tee naisesta lutkaa. Ei sitä tee paljon suurempikaan määrä. Itse asiassa koko lutka-nimitys joutaa romukoppaan. Kaikki naiset on ihania :-)
Olen kyllä samaa mieltä! Oletpas ihana mies. Antakaa naisten nauttia miehistä!
- ettäkö...
judge kirjoitti:
...näin? Luusisin, että taidat yrittää provosoida. Noh, sanottakoon, että et ole ainakaanoikeassa. Kyllä olis syytä pitää itse housut jalassa ja kalu kurissa jos oikeesti ajattelet noin. Itsehän niitä lutkia sitten oot tekemässä.
- että jos nainen
antaa elämänsä aikana kolmelle miehelle, niin on lutka??? Mikäs mies silloin on?? Huorapukki vai??
- judge
mies, joka saa monelta naiselta on naistenmies, ja joidenkin mielestä ansainnut kunnioitusta. Missään tapauksessa saaminen ei kuitenkaan halvenna misetä niin kuin antaminen naista. Ja miksi naisen pitäisi antaa elämänsä aikana kolmelle miehelle, eikö yksi tai kaksikaan riitä.
- 4kymppinen
judge kirjoitti:
mies, joka saa monelta naiselta on naistenmies, ja joidenkin mielestä ansainnut kunnioitusta. Missään tapauksessa saaminen ei kuitenkaan halvenna misetä niin kuin antaminen naista. Ja miksi naisen pitäisi antaa elämänsä aikana kolmelle miehelle, eikö yksi tai kaksikaan riitä.
Sun logiikkas on ainakin ns naisten logiikkaa. Jos ei yksikään nainen toimisi lutkan tavoin, ei kukaan miehistäkään voisi kehuskella olevansa naistenmies eli sinun mukaasi miesten hyvä itsetunto ja käsitys itsestään naistenkaatajana perustuisi eräitten naisten heikkoon itsetuntoon ja naisten henkiseen sortamiseen. Sellainen logiikka on yliegoisten ja pienimunaisten miesten logiikkaa, jolla yritellään peitellä kyvyttömyys kohdata nainen tasa-arvoisena kumppanina.
Minusta siinä ei ole mitään haastavaa, että alistaa naisen fyysisesti. Henkisesti siinä et pystyisikään vaan sinua fiksummat naiset (siis useimmat) katsoo tarkemmin ketä panee ja ketä ei ja sinä tuskin olet sillä suosikkien listalla.
Minusta ei ole myöskään järin hohdokasta mainostaa olevansa 1800-luvulta ajatustensa puolesta. Herätys mies, sellainenkin on keksitty kuin tasa-arvo. Naisella on oikeus haluta itselleen kunnollista seksiä siinä missä miehelläkin. Lutkaksi haukkuminen on pienimunaisten miesten viimeinen puolustuskeino kun ei muilla eväin pärjää. Onneksi useimpien naisten itsetunto kestää moiset lapsellisuudet.
Käytät sanoja väärin, eilispäivän tyyliin. Kuka on muka määritellyt, että nainen antaa ja mies saa? Kun homma pelaa, molemmat saa. - Anonyymi00021
Mies on gigolo, jos hän harrastaa seksiä komen naisen kanssa!
- Lady_Me
on meillä naisillakin halut ihan niinku miehilläki! jos kolmen miehen paneminen elämänsä aikana tekee naisesta lutkan olen ylpeä nimityksestäni. mitään en olisi jättänyt tekemättä (tai panematta). Jos näillä perusteilla mennään niin mies-lutkia on PALJON enemmän kuin naisia samanlaisia....
- miimu
Olen samaa mieltä!!
- nuppu-85
Mix mun viesti on poistettu täältäkin?!
- on vaan
nimitys, jonka ANTAVAT ne naiset, jotka eivät saa kolmeakaan miestä haaruksiinsa..
Mikähän on nimitys meikäläiselle jolla on ollut ainakin kolmekymmentä ihanaa, ihanaa miestä.. ja osa jopa monesti.. Olisko se nimitys joku esim. lutkio, vai lutku.. ihanaa naatiskella ..- Ukko^
Et oo lutko etkä lutkio, vaan oot LUTUNEN!
- judge
Ukko^ kirjoitti:
Et oo lutko etkä lutkio, vaan oot LUTUNEN!
Lutkat ne täällä yrittävät puolustella itseään ja jotkut jopa väittävät että lutka nimitystä ei tarvita. Kyllä lutkat ovat ja pysyvät! Ja yksikään täysijärkinen nainen ei lutkan mainetta halua eikä pilluaan jaa. Mies saa kyllä haluta seksiä vaikka kuinka paljon, mutta jos nainen tekee saman hän on halpa lutka. Naisen kuuluu olla passiivinen ja antaa vain jos mies on sen ansainnut.
- Tia;0)
Hienot määritelmät sinulla... ihan itse olet keksinyt?!
T: Lutka ja ylpeä siitä ;)- judge
Sinun täytyy olla mielisairas jos olet ylpeä siitä, että olet lutka koska mikään ei halvenna naista enemmän kuin pillun antaminen ilmaiseksi.
Sama asia jos mies ylpeilisi sillä että on vaikkapa pedofiili. Täytyy olla sairas.
Onkohan muuten miehesi(jos nyt olet kellekkään kelvannut)ylpeä siitä, että olet lutka?
Jos isket miestä itsellesi niin ilmoitatko silloinkin ylpeästi, että olet lutka? Entäs joko olet kertonut siitä vanhemmillesi?
Jos minä saisin päättää, niin lutkat palaisivat roviolla kuten noidat ennen vanhaan. - Tia;0)
judge kirjoitti:
Sinun täytyy olla mielisairas jos olet ylpeä siitä, että olet lutka koska mikään ei halvenna naista enemmän kuin pillun antaminen ilmaiseksi.
Sama asia jos mies ylpeilisi sillä että on vaikkapa pedofiili. Täytyy olla sairas.
Onkohan muuten miehesi(jos nyt olet kellekkään kelvannut)ylpeä siitä, että olet lutka?
Jos isket miestä itsellesi niin ilmoitatko silloinkin ylpeästi, että olet lutka? Entäs joko olet kertonut siitä vanhemmillesi?
Jos minä saisin päättää, niin lutkat palaisivat roviolla kuten noidat ennen vanhaan.mutta jos sille linjalle lähdetään niin itse olet :)
Sinun määritelmäsi ontuu aika pahasti! Eiköhän seksiin ole ihan yhtälaiset oikeudet miehillä ja naisilla?! Elämästäni vielä sen verran. Nuorena seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa 8kk, ja seksiä tuli harrastettua. Kului aikaa tapasin aviomieheni (entisen), ja hänen kanssaan elettiin melkein 8 vuotta - pitkä tovi. Nykyinen ollut kuvioissa yli vuoden. Sinun logiikallasi jo nämä kolme riittäisivät tekemään minusta lutkan??!! Aivan hullu ajatus.
No on minulla useampiakin kokemuksia, mutta en ole koskaan ollut erikseen mitenkään "alapäästäni huolimaton" ihminen. Kohtuuden rajoissa mennään. Tuo esimerkki siksi, että sinä et tunnu ymmärtävän elämästä mitään!!! Sinun logiikallasi minun pitäisi elää 25-vuotiaana yksin, etten ole lutka. Aivan äärimmäisen hieno ajatusmalli sinulla siinä :D
Nauru puhtaasti siitä!!!
Miehelle ja vanhemmille minun ei tarvitse perustella mitään. Luulen että he ovat aika ylpeitä minusta, eikä sinun ajatusmallisi takana kukaan seiso.
Sinä taidat olla niin epävarma yksilö, että sinua korpeaa jos tulevalla heilalla on kokemusta. Hän voi sitten verrata sinua heihin. Jos sinulla ei ole tätä kokemusta... koet ilmeisesti olevasi altavastaajana. Entiset menevät ohitsesi?! En muuten oikein ymmärrä mistä tämä viha kumpuaa! Vihainenkaan ei tarvitse olla... kun nyt kuitenkin olen kelvannut jollekin (vaikka olenkin lutka :) ) voin sanoa, että kun rakastaa toista - se on sitten rakastelua :) ja niin pirun hienoa. - naikkonen_:_
Tia;0) kirjoitti:
mutta jos sille linjalle lähdetään niin itse olet :)
Sinun määritelmäsi ontuu aika pahasti! Eiköhän seksiin ole ihan yhtälaiset oikeudet miehillä ja naisilla?! Elämästäni vielä sen verran. Nuorena seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa 8kk, ja seksiä tuli harrastettua. Kului aikaa tapasin aviomieheni (entisen), ja hänen kanssaan elettiin melkein 8 vuotta - pitkä tovi. Nykyinen ollut kuvioissa yli vuoden. Sinun logiikallasi jo nämä kolme riittäisivät tekemään minusta lutkan??!! Aivan hullu ajatus.
No on minulla useampiakin kokemuksia, mutta en ole koskaan ollut erikseen mitenkään "alapäästäni huolimaton" ihminen. Kohtuuden rajoissa mennään. Tuo esimerkki siksi, että sinä et tunnu ymmärtävän elämästä mitään!!! Sinun logiikallasi minun pitäisi elää 25-vuotiaana yksin, etten ole lutka. Aivan äärimmäisen hieno ajatusmalli sinulla siinä :D
Nauru puhtaasti siitä!!!
Miehelle ja vanhemmille minun ei tarvitse perustella mitään. Luulen että he ovat aika ylpeitä minusta, eikä sinun ajatusmallisi takana kukaan seiso.
Sinä taidat olla niin epävarma yksilö, että sinua korpeaa jos tulevalla heilalla on kokemusta. Hän voi sitten verrata sinua heihin. Jos sinulla ei ole tätä kokemusta... koet ilmeisesti olevasi altavastaajana. Entiset menevät ohitsesi?! En muuten oikein ymmärrä mistä tämä viha kumpuaa! Vihainenkaan ei tarvitse olla... kun nyt kuitenkin olen kelvannut jollekin (vaikka olenkin lutka :) ) voin sanoa, että kun rakastaa toista - se on sitten rakastelua :) ja niin pirun hienoa.Naistenko pitäs sitte olla vaan jalat ristissä tai ostaa dildo.
Yllä se on niin että kunnolla melaa mekkoon tai ei elämästä tule mitään.
Lutka tai ei, minä ainakin tykkään harrastaa seksiä, enkä selibaattiin rupee tollasten idiootti ajatusten takia. - nappis_:_
Tia;0) kirjoitti:
mutta jos sille linjalle lähdetään niin itse olet :)
Nauru puhtaasti siitä!!!
Sinä taidat olla niin epävarma yksilö, että sinua korpeaa jos tulevalla heilalla on kokemusta. Hän voi sitten verrata sinua heihin. Jos sinulla ei ole tätä kokemusta... koet ilmeisesti olevasi altavastaajana. Entiset menevät ohitsesi?! En muuten oikein ymmärrä mistä tämä viha kumpuaa! Vihainenkaan ei tarvitse olla... kun nyt kuitenkin olen kelvannut jollekin (vaikka olenkin lutka :) ) voin sanoa, että kun rakastaa toista - se on sitten rakastelua :) ja niin pirun hienoa.Judge vaan ei oo itte tainnu saada..ja tulee tänne haukkuun meitä naisia!
- Anonyymi00022
Ei tuo ole määrstä riippuvainen minun mielestä. Enemminkin tyyli miten antaa tai hamuaa itselleen kullia on asioita miten tuon nimityksen ansaitsee.
- Anonyymi00023UUSI
Minulla oli salarakas jonka kanssa naitiin paljon. Hän myös kertoili minulle mies-seikkailuistaan esim. pikapanoistaan. En koskaan ajatellut häntä lutkaksi, kertomukset innoitti minua aktiiviseen toimintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491