tuntuu kuin, Adventistiporukka olisi ,kuin tynnyrissä kasvanut.Johtuuko se siitä Toivonlinnan umpsulkisesta piiristä.
Seurattuani jonkinaikaa
13
411
Vastaukset
- alex-kasi
itse kasvanut? kun olet niin viisas? (olevinasi)
Et taida edes ymmärtää että tuollainen puhe on lähes rasismia ja ainakin täällä Ruotsin puolella (missä minä nykyään asun) kiellettyä.
Ketään ihmistä ei saa syrjiä hänen ihonvärinsä, uskonsa, seksualisuutensa tai johonkin etniseen ryhmään kuulumisen vuoksi.
Sen sijaan saa eri ASIOITA kritisoida, jos näkee sen aiheelliseksi. Esimerkiksi sinä joka et ole samalla linjalla adventismin kanssa voi vapaasti sanoa miksi, voit vapaasti kertoa käsityksesi adventismista (vaikka se olisi virheellinenkin), mutta jätä ihmiset rauhaan.
Siinä on iso ero jos sanoo että mielestäni adventismi on tynnyrissä kasvattamista kuin että "Adventistiporukka olisi ,kuin tynnyrissä kasvanut".- Huvittunut ex-advari
Kyllä alex-kasi on nyt herkkänahkainen.Ei tuollaisesta viestistä voi mitenkään ottaa hernettä nokkaansa.
Ruotsi noin herkkä maa,itse asuessani siellä 80-luvulla koin Ruotsin tosi suvaitsevaiseksi.On tainnut aika muuttua,tai aleksi on tosi tiukkapipo. - Alexi on meidän
Huvittunut ex-advari kirjoitti:
Kyllä alex-kasi on nyt herkkänahkainen.Ei tuollaisesta viestistä voi mitenkään ottaa hernettä nokkaansa.
Ruotsi noin herkkä maa,itse asuessani siellä 80-luvulla koin Ruotsin tosi suvaitsevaiseksi.On tainnut aika muuttua,tai aleksi on tosi tiukkapipo.lelli pentumme, anna sen olla rauhassa!
- alex-kasi
Huvittunut ex-advari kirjoitti:
Ruotsi noin herkkä maa,itse asuessani siellä 80-luvulla koin Ruotsin tosi suvaitsevaiseksi.On tainnut aika muuttua,tai aleksi on tosi tiukkapipo.minun nahastani puhuta.
Ja tottakai minä sen tiedän että puhun kuuroille korville, mutta saathan viedä mukanasi taivaaseesi, saa nähdä jos siellä jatkat sielläkin samaan ihmisiä halveksivaan tyyliin.
Ihmettelen vain että mihinkä taivaan valtakuntaan sinä oikein olet menossa jos siellä käyttäydytään laillasi.
- annu42
Meidät on Sanan mukaan kutsuttu pyhään elämään. Tämä on meille etuoikeus, joten miksi se on niin vaikeaa muille. Olemmeko jotenkin tikkuna lihassanne, kun täytyy niin solvata.
No, olemmehen sen jo etukäteen saaneet tietää, että näin käy, joten "uskossa eespän, huoletta saan, Herraani luottaa, armahtavaan..."
1. Pit. 1:13-25
Vyöttäytykää siis, olkaa raittiit. Pitäkää ajatuksenne kirkkaina ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille annetaan Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä. [Luuk. 12:35, 21:34; Room. 13:13; 1. Tess. 5:6]
Olkaa kuuliaisia lapsia älkääkä taipuko noudattamaan himoja, joiden vallassa ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte. [Room. 12:2 ]
Niin kuin hän, joka teidät on kutsunut, on pyhä, niin tulkaa tekin pyhiksi kaikessa mitä teette. [Matt. 5:48; Luuk. 1:75; 2. Kor. 7:1]
Onhan kirjoitettu: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä." [3. Moos. 11:44]
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, [1. Piet. 4:3]
vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä. [Joh. 1:29 ]
Hänet oli valittu jo ennen maailman perustamista, ja nyt aikojen lopulla hänet on tuotu julki teitä varten.
Hänen kauttaan te uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että te uskoessanne myös panette toivonne Jumalaan. [Ap. t. 2:24]
Kun te totuudelle kuuliaisina olette puhdistautuneet elääksenne vilpittömässä, veljellisessä rakkaudessa, niin rakastakaa toisianne uskollisesti ja kaikesta sydämestänne. [Joh. 13:34 ]
Olettehan te syntyneet uudesti, ette katoavasta siemenestä, vaan katoamattomasta, Jumalan elävästä ja pysyvästä sanasta. [Joh. 1:13; Jaak. 1:18; 1. Joh. 3:9]
Sillä ihminen on kuin ruoho, ihmisen kauneus kuin kedon kukka. Ruoho kuivuu, kukka lakastuu, [1:24,25: Job 14:2 ; Jaak. 1:10,11]
mutta Herran sana pysyy iäti. Juuri tämä sana on teille ilosanomana julistettu.
Kallis oli hintani. Amen.- Höpöhöpö
Sairasta paranoijaa......
- sitten
Höpöhöpö kirjoitti:
sinä itse!
- auni1
Höpöhöpö kirjoitti:
sanoa noin tuntemattomalle henkilölle, ja sitä paitsi Annu kirjoitti hyvin kauniisti minun mielestäni se oli todellisen Kristityn kirjoitus.
Mitä sinä toit esille omasta uskostasi, et mitään?
VALKEAKSI KALKITTUA?
Ainakin kaksimielisyyttä on.
Noin 10 vuotta sitten oli Messukeskuksessa karismaattinen konferenssi, jossa pääpuhuja oli Reinhard Bonnke.
Piikkiöläinen adventisti jakoi noiden satojen autojen tuulilasiin paksun lehtisen, jonka sanoma oli selvä. Selkein sanoin tuomittiin karismaattisuuden ja yhteiskristillisyyden olevan pedon touhua. Ja että a ja o on oikea sapatin vietto.
KUITENKIN ollaan mukana yhteiskristillisissä meiningeissä sikäli kuin siitä hyödytään tavalla tai toisella. Ja kiistetään se, että tuomitaan kaikki muut seurakunnat.
Eikö Jumala muka näe tätä?- itse* * *
Ekumeeniset pyrkimykset, yhdistää maailman kirkot, yhden suuren kirkon alaisuuteen, jota portto kirkoksi kutsutaan Luterilaisessa maailmassa, jotkut Adventistit opettavat, että paetkaa pois Baabelista te minun kansani, ettette osallistuisi heidän synteihinsä, jotka ulottuvat taivaaseen asti.
Lutherin näkemys portto kirkosta oli oikea ja se varoitus tulisi näkyä muuallakin kuin tuulilasin edessä varoittamassa kansaa. itse* * * kirjoitti:
Ekumeeniset pyrkimykset, yhdistää maailman kirkot, yhden suuren kirkon alaisuuteen, jota portto kirkoksi kutsutaan Luterilaisessa maailmassa, jotkut Adventistit opettavat, että paetkaa pois Baabelista te minun kansani, ettette osallistuisi heidän synteihinsä, jotka ulottuvat taivaaseen asti.
Lutherin näkemys portto kirkosta oli oikea ja se varoitus tulisi näkyä muuallakin kuin tuulilasin edessä varoittamassa kansaa.HENGEN YHTEYS ON KÄSKY JA SE ON KIRJOITETTU
SYDÄMESSÄSI OLEVAAN RAKKAUDEN LAKIIN
Jeesus rukoilee ylipapillisesti yhä puolestamme.
Ekumenia ja karismaattisuus sekä ennen muuta yksittäisten kristittyjen ykseys on
EHDOTTOMAN VÄLTTÄMÄTÖNTÄ - ETTÄ MAAILMA USKOISI.
Johanneksen evankeliumi:
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
17:23 minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
17:24 Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
17:25 Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt.
17:26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."- että on * * *
AnttiVKantola kirjoitti:
HENGEN YHTEYS ON KÄSKY JA SE ON KIRJOITETTU
SYDÄMESSÄSI OLEVAAN RAKKAUDEN LAKIIN
Jeesus rukoilee ylipapillisesti yhä puolestamme.
Ekumenia ja karismaattisuus sekä ennen muuta yksittäisten kristittyjen ykseys on
EHDOTTOMAN VÄLTTÄMÄTÖNTÄ - ETTÄ MAAILMA USKOISI.
Johanneksen evankeliumi:
17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
17:22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä -
17:23 minä heissä, ja sinä minussa - että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
17:24 Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
17:25 Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt.
17:26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."Kristittyjen välillä yhteys.
Kristusta voi palvella yksin ja yhteydessä muiden kanssa totuudessa.
Mutta antikristuksella ei ole totuutta, jota kannattaa yhdessä etsiä.
JEESUS rukoili että he kaikki olisivat yhtä totuudessa, eikä valheessa, sen vuoksi käsketäänkin lähtemään ulos Baabelista, sillä se on Kristuksen ja antikristuksen sekoitus, josta ei totuutta löydy yhteisesti.
Ne ovat pukeutuneet valkeuden vaatteisiin, mutta ovat sisältä pimeitä, ilman Kristuksen rakkautta.
Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano ei heillä aamunkoittoa ole. - seurakuntalaiva***
että on * * * kirjoitti:
Kristittyjen välillä yhteys.
Kristusta voi palvella yksin ja yhteydessä muiden kanssa totuudessa.
Mutta antikristuksella ei ole totuutta, jota kannattaa yhdessä etsiä.
JEESUS rukoili että he kaikki olisivat yhtä totuudessa, eikä valheessa, sen vuoksi käsketäänkin lähtemään ulos Baabelista, sillä se on Kristuksen ja antikristuksen sekoitus, josta ei totuutta löydy yhteisesti.
Ne ovat pukeutuneet valkeuden vaatteisiin, mutta ovat sisältä pimeitä, ilman Kristuksen rakkautta.
Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano ei heillä aamunkoittoa ole."Onhan se hyvä asia, että on kristittyjen välillä yhteys". On se, ja enemmänkin. Yhteys on käsky. Annetu jo siksikin, että "maailma näkisi" - Jumalan. Ei maailma sapatinvietossa tai kymmenysten maksamisessa Jumalaa näe, vaan siinä että he yhtä ovat.
Maailman mereen heitetään pelastusrengas. Siihen tarttumiseen tarvitaan jatkoa. henkilön täytyy päästä emälaivaan asti, ollakseen todella turvassa. Se on yhteinen seurakuntalaiva, se emäalus.
MIKÄ ON TOTUUS?
"MINÄ olen tie, t o t u u s ja elämä". Totuus henkilöityy Jeesuksessa. Sen vuoksi tärkeintä ovat Jeesuksen sanat ja Jeesuksen sisäinen tunteminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574