Kyllä se vaan on niin että taloudellisesti onnistuvan/onnistuneen luonne on erilainen kuin valtaväestön tai valtavirran mukana ajatelevan ja -toimivan henkilön !!
Kouluista ei saa näitä tietoja vaikka auttava kylläkin !
Oma luonne, äö, tahto, ahkeruus, ihmis- ja itsetuntemus ja rohkeus vie eteenpäin ja näistä valio-yksilöista tulee meitä miljonäärejä ja onnistujia !
Sorry, joillain se vaan on ja joillain ei.
Muutenhan kaikki olisivat rikkaita, vai kuinka ?
OIKEA ASENNE JA LUONNE
2
1170
Vastaukset
- ÖÄää
ÄÖ?=Älykkyysösamäärä
ÄO!=Älykkyysosamäärä - Antero-
Niimpä, täytyy vaan jaksaa uskoa ja uskoa. Välillä tuntuu että ei siinä rahan tavoittelussa ole mitään järkeä, mutta sitten kun sitä on 15 vuotta onnistuneesti tehnyt ja huomaa että minun ei tarvitse tehdä mitään enää ja silti saan veneet, asunnot, autot ja motskarit uusittua. Voin mennä mihin vaan matkalle ja olla siellä niin kauan kuin tykkään. Ei minulla niin paljoa ole että voisin ostella joka Vuosi yhden Ferrarin lisää, mutta tavallista elämää kun viettelee mukavilla mausteilla niin voisin väittää että hikoilu, stressit, luut kurkussa, jatkuva epävarmuus, katkolla olleet ihmissuhteet ja muut kaikenmaailman mielen tasapainoa hakkavat asiat oli sittenkin kannattavia ja sen lisäksi kasvattavia ja kokemisen arvoisia. Minulla on varmaan jotain 2.5 miljoonaa euroa omaisuutta. Saan joka vuosi nettona noin 100-120 euroa rahan tekemänä ja enkä tee mittään. Mun mielestä on kivaa olla hiljaa eläkkeellä 33 vuotiaana, eikä suuri osa ihmisistä tiedä ketä olen ja mitä olen tehnyt. Teimpä vaan hissukseen hyvän yrityksen, myin pois ja tienasin hyvin. Elämä on kivaa kun on nöyrä, ei retostele rahalla, vaan nauttii ihan siitä tavallisesta elämästä mausteilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808