Femoden pillereistä

Olen käyttänyt Femoden -merkkisiä ehkäisypillereitä yli kaksi viikkoa, eli melkein yhden liuskan loppuun ja on esiintynyt mm.huonoa oloa ja ylimääräistä vuotoa. Hengenahdistustakin eräinä päivinä. Onko tämä normaalia? Olen harkinnut pillerien lopettamista. Millaisia kokemuksia muilla on kyseisistä pillereistä?
1223
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

ovat täysin yksilökohtaisia.

Itselläni femoden eikä mitään valittamista.
Diane Novan kanssa pahoinvointia, oksentelua, kaikki hajut (kahvi, valkosipuli) tekivät pahaa.

Tai itse asiassa kun vaihdoin DN:stä Femodeniin, niin pyörtyilin ekat 2 kuukautta pari-kolme kertaa viikossa. Yleensä aamulla aamupalaa valmistettaessa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nimetön kirjoitti:

Olen käyttänyt Femoden -merkkisiä ehkäisypillereitä yli kaksi viikkoa, eli melkein yhden liuskan loppuun ja on esiintynyt mm.huonoa oloa ja ylimääräistä vuotoa. Hengenahdistustakin eräinä päivinä. Onko tämä normaalia? Olen harkinnut pillerien lopettamista. Millaisia kokemuksia muilla on kyseisistä pillereistä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu