Onko kokemuksia kaliumsalpaajista verenpainetautiin? Olen kokeillut jo kolmea lääkettä, ACE-estäjää ja Diovania ja yhtä diureettia, jotka eivät ole sopineet sivuvaikutusten vuoksi. Nyt pitäisi alkaa Felodipin ratiofarmilta, mutta luin että se aiheuttaisi vaikutusta mm. autollajokykyyn. Onko lääkkeen käyttäjiä?
Felodipin kaliumsalpaaja?
12
18621
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksia Felodipin Hexal 5mg lääkkeestä ? Itelle tullu inhoittavia oireita aluksi huimausta korvuen soimista. Nyt pientä levottomuutta ?
- Anonyymi
10 vrk käytön jälkeen. Ensin oli Amlodipin ei sopunut 😏
- Anonyymi
Minulla Felodipin aiheuttaa nilkkojen turvotusta.
- Anonyymi
Samoin, nilkat turvoksissa olleet siitä lähtien kun aloitin niitä käyttää. Ihmettelin mistä se voi johtua, olen vähentänyt suolan käyttöä, mutta silti nilkat turvoksissa aina. Felodipin 2,5 mg muun verenpaineen lisäksi. Verenpaine kyllä alentunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, nilkat turvoksissa olleet siitä lähtien kun aloitin niitä käyttää. Ihmettelin mistä se voi johtua, olen vähentänyt suolan käyttöä, mutta silti nilkat turvoksissa aina. Felodipin 2,5 mg muun verenpaineen lisäksi. Verenpaine kyllä alentunut.
Minulla samoja tuntemuksia. Oletko silti jatkanut tämän käyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samoja tuntemuksia. Oletko silti jatkanut tämän käyttöä?
Minulle felodopim aiheuttaa nenän limakalvon turvotusta
- Anonyymi
Nilkat turvoksissa siitä lähtien kun aloitin. Samantapainen kuin Amlopidin.
- Anonyymi
Oletko jatkanut felodipin käyttöä vai siirtynyt johonkin toiseen, mihin? Minulla korvat vinkuu kovin kamakasti. Bisoprolol toinen verenpainelääke käytössä.
- Anonyymi
Tammikuussa alotettiin niin päänsärky ja korvat soi huimaa paljon! Et Amolibini turvotti jalat tämä tuli tilalle! Migartis on mutta siitä olen käyttäny termissant rinnakkais lääke toimii voisi toimia yksin! Mutta mitä lääkiri on mieltä?
- Anonyymi
Minulla samoja oireita ja lihaskipuja koko kroppaa särkee kohtaei pääse kävelemään
- Anonyymi
Käytän ko lääkettä, mutta en ole ainakaan Vielä huomannut mitään vastaavaa...
- Anonyymi00014
Amlopidin ei sopinut kun mulla Reynolds oire felodipiini mulle kävi apteekki tyri ei antanut kun ei ollu sopivaa pakettia nyt vaihdatin takaisin kovan väännön jälkeen felodioiiniin kesäkuussa saan 30mg ennen oli 20mg mutta erityislääke reseptillä 20e uusinta joka vuosi .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134