Onko kokemuksia kaliumsalpaajista verenpainetautiin? Olen kokeillut jo kolmea lääkettä, ACE-estäjää ja Diovania ja yhtä diureettia, jotka eivät ole sopineet sivuvaikutusten vuoksi. Nyt pitäisi alkaa Felodipin ratiofarmilta, mutta luin että se aiheuttaisi vaikutusta mm. autollajokykyyn. Onko lääkkeen käyttäjiä?
Felodipin kaliumsalpaaja?
11
17654
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksia Felodipin Hexal 5mg lääkkeestä ? Itelle tullu inhoittavia oireita aluksi huimausta korvuen soimista. Nyt pientä levottomuutta ?
- Anonyymi
10 vrk käytön jälkeen. Ensin oli Amlodipin ei sopunut 😏
- Anonyymi
Minulla Felodipin aiheuttaa nilkkojen turvotusta.
- Anonyymi
Samoin, nilkat turvoksissa olleet siitä lähtien kun aloitin niitä käyttää. Ihmettelin mistä se voi johtua, olen vähentänyt suolan käyttöä, mutta silti nilkat turvoksissa aina. Felodipin 2,5 mg muun verenpaineen lisäksi. Verenpaine kyllä alentunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, nilkat turvoksissa olleet siitä lähtien kun aloitin niitä käyttää. Ihmettelin mistä se voi johtua, olen vähentänyt suolan käyttöä, mutta silti nilkat turvoksissa aina. Felodipin 2,5 mg muun verenpaineen lisäksi. Verenpaine kyllä alentunut.
Minulla samoja tuntemuksia. Oletko silti jatkanut tämän käyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samoja tuntemuksia. Oletko silti jatkanut tämän käyttöä?
Minulle felodopim aiheuttaa nenän limakalvon turvotusta
- Anonyymi
Nilkat turvoksissa siitä lähtien kun aloitin. Samantapainen kuin Amlopidin.
- Anonyymi
Oletko jatkanut felodipin käyttöä vai siirtynyt johonkin toiseen, mihin? Minulla korvat vinkuu kovin kamakasti. Bisoprolol toinen verenpainelääke käytössä.
- Anonyymi
Tammikuussa alotettiin niin päänsärky ja korvat soi huimaa paljon! Et Amolibini turvotti jalat tämä tuli tilalle! Migartis on mutta siitä olen käyttäny termissant rinnakkais lääke toimii voisi toimia yksin! Mutta mitä lääkiri on mieltä?
- Anonyymi
Minulla samoja oireita ja lihaskipuja koko kroppaa särkee kohtaei pääse kävelemään
- Anonyymi
Käytän ko lääkettä, mutta en ole ainakaan Vielä huomannut mitään vastaavaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736