Onko kokemuksia kaliumsalpaajista verenpainetautiin? Olen kokeillut jo kolmea lääkettä, ACE-estäjää ja Diovania ja yhtä diureettia, jotka eivät ole sopineet sivuvaikutusten vuoksi. Nyt pitäisi alkaa Felodipin ratiofarmilta, mutta luin että se aiheuttaisi vaikutusta mm. autollajokykyyn. Onko lääkkeen käyttäjiä?
Felodipin kaliumsalpaaja?
11
11318
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksia Felodipin Hexal 5mg lääkkeestä ? Itelle tullu inhoittavia oireita aluksi huimausta korvuen soimista. Nyt pientä levottomuutta ?
- Anonyymi
10 vrk käytön jälkeen. Ensin oli Amlodipin ei sopunut 😏
- Anonyymi
Minulla Felodipin aiheuttaa nilkkojen turvotusta.
- Anonyymi
Samoin, nilkat turvoksissa olleet siitä lähtien kun aloitin niitä käyttää. Ihmettelin mistä se voi johtua, olen vähentänyt suolan käyttöä, mutta silti nilkat turvoksissa aina. Felodipin 2,5 mg muun verenpaineen lisäksi. Verenpaine kyllä alentunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, nilkat turvoksissa olleet siitä lähtien kun aloitin niitä käyttää. Ihmettelin mistä se voi johtua, olen vähentänyt suolan käyttöä, mutta silti nilkat turvoksissa aina. Felodipin 2,5 mg muun verenpaineen lisäksi. Verenpaine kyllä alentunut.
Minulla samoja tuntemuksia. Oletko silti jatkanut tämän käyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samoja tuntemuksia. Oletko silti jatkanut tämän käyttöä?
Minulle felodopim aiheuttaa nenän limakalvon turvotusta
- Anonyymi
Nilkat turvoksissa siitä lähtien kun aloitin. Samantapainen kuin Amlopidin.
- Anonyymi
Oletko jatkanut felodipin käyttöä vai siirtynyt johonkin toiseen, mihin? Minulla korvat vinkuu kovin kamakasti. Bisoprolol toinen verenpainelääke käytössä.
- Anonyymi
Tammikuussa alotettiin niin päänsärky ja korvat soi huimaa paljon! Et Amolibini turvotti jalat tämä tuli tilalle! Migartis on mutta siitä olen käyttäny termissant rinnakkais lääke toimii voisi toimia yksin! Mutta mitä lääkiri on mieltä?
- Anonyymi
Minulla samoja oireita ja lihaskipuja koko kroppaa särkee kohtaei pääse kävelemään
- Anonyymi
Käytän ko lääkettä, mutta en ole ainakaan Vielä huomannut mitään vastaavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015