Olen kuntoillut punttisalilla vuoden verran ja monesti minulle on huomautettu että olis hyvä kyttää niitä "protskuja" yms.
No mitään en niistä ymmärrä.
Palautusjuomaa neuvottiin ainakin ostamaan. Kävin kaupassa mutta valikoima oli laaja ja en tiedä mitä olisin ottanut.
Minulla on laktoosi-intoleranssi eli sen pitäisi olla laktoositonta.
Osaako joku suositella palautusjuomaa joka ei sisällä laktoosia ja ei maksa omaisuutta ?
Laktoositon palautusjuoma
6
2146
Vastaukset
- WDR
En pyri olemaan minkään merkin puolestapuhuja, mutta tähän on pakko tarjota UFS ion92:sta. Jos palkkaria haluat niin tuohon banaani kyytipojaksi ja toki sitä "punttisalisokeriakin" (maltodekstriini) voi käyttää, mutta turhaketta se on siinä mielessä, että leipä tai hedelmä ajaa saman asian.
Itse käytän lähinnä FAST tuotteita, mutta mulla ei ole laktoosiongelmia.- soijaproteiini
on hyvä.
- nainen salilla
Minulla kestää syödä Hyla-tuotteita vähän ja käytän Reco2 palautusjuomajauhetta. Hyla-maidon kans sen otan ja ei tee oireita yhtään.
- kaksivaiheinen palkkari!
Kannattaa ostaa kunnon kaksivaiheinen palkkari!
Jos et ole yliherkkä laktoosille, niin pystyt käyttämään melkeen mitä palautumisjuomaa vaan.
Yleensä palkkareissa lakstoosipitoisuus on vain 0-2%.- Tämmöistä
Jos siinä käytetty hera on laktoosista (eli muuta kuin isolaattia), siinä on sitä n. 5%. Jos sitä on selkeästi vähemmän, niin ei sitten ole paljon heraakaan, tai sitten hera tosiaankin on isolaattia.
Näissä "kaksivaiheisissa" ei ole ideaa, kun se imeytyminen ei tapahdu missään kahdessa vaiheessa, vaan hera sekoittuneena imeytyy sitä nopeammin tai hitaammin mitä enemmän tai vähemmän nopeaa/hidasta siinä on. Rasva hidastaa imeytymistä, joten rasvaton tai vähärasvainen imeytyy luonnollisesti nopeammin.
Nämä "kaksivaiheisuudet" ovat siis hölmöjen kusettamista. Rahat pois typeryksiltä, se on kauppamiehen moraalinen velvollisuus. ;)
Ja laktoosi-intolerantin on syytä käyttää joko isolaattia tai vaikka sitten soija- tai riisiheraa, jos se kelpaa. Nuo pienet vaihtelut eri herakonsentraattimerkkien laktoosisuudessa eivät tilannetta muuta, vessanpönttö kutsuu joka tapauksessa. Ja jos ei kutsu, syy on jossain muussa kuin laktoosissa, esim. rasva saa monelta mahan sekaisin.
Joskus muuten tutkittiin, että laktoosi-intolerantteina itseään pitävät eivät usein sitä oikeasti olleet. Vatsa voi mennä sekaisin jostain muusta syystä osasta maitotuotteista. Ja jos maitoa ei säännöllisesti juo, laktoosia hajottavan entsyymin määrä vähenee ja sitten ei enää kestäkään isompaa määrää laktoosia.
Mutta muuten, palautusjuoman malto ja varsinkin dekstroosi ovat niin epäterveellisiä, että kannattaisi miettiä voisiko ottaa pelkkää heraa ja hiilarit jostain terveellisemmästä, vaikka hieman hitaammin palauttavasta lähteestä. Siis jos terveydellä on väliä... - on todistetusti tehokkain.
Tämmöistä kirjoitti:
Jos siinä käytetty hera on laktoosista (eli muuta kuin isolaattia), siinä on sitä n. 5%. Jos sitä on selkeästi vähemmän, niin ei sitten ole paljon heraakaan, tai sitten hera tosiaankin on isolaattia.
Näissä "kaksivaiheisissa" ei ole ideaa, kun se imeytyminen ei tapahdu missään kahdessa vaiheessa, vaan hera sekoittuneena imeytyy sitä nopeammin tai hitaammin mitä enemmän tai vähemmän nopeaa/hidasta siinä on. Rasva hidastaa imeytymistä, joten rasvaton tai vähärasvainen imeytyy luonnollisesti nopeammin.
Nämä "kaksivaiheisuudet" ovat siis hölmöjen kusettamista. Rahat pois typeryksiltä, se on kauppamiehen moraalinen velvollisuus. ;)
Ja laktoosi-intolerantin on syytä käyttää joko isolaattia tai vaikka sitten soija- tai riisiheraa, jos se kelpaa. Nuo pienet vaihtelut eri herakonsentraattimerkkien laktoosisuudessa eivät tilannetta muuta, vessanpönttö kutsuu joka tapauksessa. Ja jos ei kutsu, syy on jossain muussa kuin laktoosissa, esim. rasva saa monelta mahan sekaisin.
Joskus muuten tutkittiin, että laktoosi-intolerantteina itseään pitävät eivät usein sitä oikeasti olleet. Vatsa voi mennä sekaisin jostain muusta syystä osasta maitotuotteista. Ja jos maitoa ei säännöllisesti juo, laktoosia hajottavan entsyymin määrä vähenee ja sitten ei enää kestäkään isompaa määrää laktoosia.
Mutta muuten, palautusjuoman malto ja varsinkin dekstroosi ovat niin epäterveellisiä, että kannattaisi miettiä voisiko ottaa pelkkää heraa ja hiilarit jostain terveellisemmästä, vaikka hieman hitaammin palauttavasta lähteestä. Siis jos terveydellä on väliä...Siinä Viper kauppiaan Höpö-höpö myyntipuheita ja arvatkaa mikä firma? :D
Kaksivaiheinen palautumisjuoma on tehokkainen tällä hetkellä myynnissä olevista palkkareista!
Maailman isoimmat firmat ja melkein kaikki Suomalaiset valmistajat vannovat
kaksivaiheisuuden nimeen, joten ei ole vaikea päätellä mikä systeemi oikeasti toimii.
Tässä muutama tehokas kaksivaiheinen palautumisjuoma:
- Fast HT-R
- Xtreme sports nutrition Recovery
- Leader After
- Sportlife Recovery
- Optimum nutrition After Max
- Boost4You AfterTraining
- Finnmax Ano´s special
- Finnmax Remax2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791