..olin tekemässä hanttihommia kun ilkeät ryhmänjohtajat pakottivat mut tekemään kaikista likaisimmmat hommat..
onneksi kaverini soitti että tänään se tarjoo juomat niillä ja sitten sen kaveri baarissa mutta baariiin olisi ehdittävä ennen kellokahtatoista tai lupaus raukeaisi..
no myöhään tein hommia ja juoksin bussiin..no ehdin kuitenkin kaverini luo ja siellä sitten juotiin..mutta juopotellessa huomattiin että kello on jo viittä vaille 12 ja baariin suurinpiirtein semmonen kävelymatka..
niinpä mä hädissäni lähdin kaverin perässä juoksee että me saatais juomat siellä mutta juostessani portaita alas hissittömässä talossa toinen kenkäni jäi portaisiin ja lukkojen taakse ja kaverini ehti sinne baariin ja mä en....
seuraavana aamuna kun heräsin jostain sillanalta kävelin hakemaan rahaa yheltä toiselta kaverilta että saisin tasottavat..
myöhemmin eilispäivän kaverini tuli samaan baariin ja kysyi onko tää mun kenkä.. se sovitettiin jalkaani ja se oli mun kenkä.. sitten joimme lisää olutta yhdessä iltaan asti.. sen pituinen se..
tuhkimotarina ala pervokki
17
452
Vastaukset
- cymbidi
elämän tuhkimotarina..
kaikkee sullekin sattuu.......=:0))))
pervokki kirjoitti:
..pähkäillä saman mitä kerroin tuossa yläpuolella nimimerkki sympioosille..
mä pähkäilen liikaa...mun aivot poksahtaa....=;0))))
huuhaata tai totta....oli se hauska tarina silti...=:0))))- tyhmättaas
pervokki kirjoitti:
lahjaa satuun vai onko tylsää luettavaa
- cymbidi
pervokki kirjoitti:
ny mikään sympioosi haluais olla, tai ei ikinä tiiä miltäköhän simmonenki elämä maistuis, paha sannoo.
tyhmättaas kirjoitti:
lahjaa satuun vai onko tylsää luettavaa
..paljon lahjoja kyllä satuun.. no niin no onko?..
cymbidi kirjoitti:
ny mikään sympioosi haluais olla, tai ei ikinä tiiä miltäköhän simmonenki elämä maistuis, paha sannoo.
..vahingossa erehdyin sorii..
BBrunetti kirjoitti:
mä pähkäilen liikaa...mun aivot poksahtaa....=;0))))
huuhaata tai totta....oli se hauska tarina silti...=:0))))..sen voin kyllä sanoo että pervokin elämä ON toisinaan melkoisen ihmeellistä..
- PERVOKILLE.
pervokki kirjoitti:
..vahingossa erehdyin sorii..
PIENI LAHJA
http://mbnet.fi/zorgy/wanha/LahjaYstavalta.htm pervokki kirjoitti:
..sen voin kyllä sanoo että pervokin elämä ON toisinaan melkoisen ihmeellistä..
jotta kaikkee ihmeellistä sattuu ja tapahtuu...äidin sanoin..."sä olet ku kävelevä aikapommi.." oi oi... räjähdysvaara....
Mutta ei oo tylsää ku kaikkea omituista sählää...=;0)))BBrunetti kirjoitti:
jotta kaikkee ihmeellistä sattuu ja tapahtuu...äidin sanoin..."sä olet ku kävelevä aikapommi.." oi oi... räjähdysvaara....
Mutta ei oo tylsää ku kaikkea omituista sählää...=;0)))..oot kuitenkin suutari ettet räjähä..
pervokki kirjoitti:
..oot kuitenkin suutari ettet räjähä..
olla vaikka se suutari....=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
olla vaikka se suutari....=:0)))))
..tarttetaan RÄÄTÄLII paikkaamaan räjähdyksessä revenneet vaatteet.. että nii..
pervokki kirjoitti:
..tarttetaan RÄÄTÄLII paikkaamaan räjähdyksessä revenneet vaatteet.. että nii..
ees komee räätäli sit....äääähhh...joutuis mustaan jätesäkkiin.....pukeutua.....=:////paha muotihärö...hmmmm ellei siittä sit tulis uus muoti.... jätesäkkimekko......=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
ees komee räätäli sit....äääähhh...joutuis mustaan jätesäkkiin.....pukeutua.....=:////paha muotihärö...hmmmm ellei siittä sit tulis uus muoti.... jätesäkkimekko......=:0)))
..sijaan kiiltomuovi..se halvin vaihtoehto..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916