Ei muuta.
onko alkoholistit tyhmiä?
12
324
Vastaukset
- taastätä
Ei ole Jeesukselle kunniaksi. Poistakaa.
- tätä asiaa
peilikuvan perusteella?
- Underberggi
Ei ole!
Ajattele esim. taidetta, moni teos olisi jäänyt tekemättä ilman herkkiä, alkoholisoituneita taiteilijoita!
Alkoholismi on sairaus, eikä sillä ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa!!
Sinä olet tyhmä, jos niin ajattelet!!!- kun ei tiedä
Alkoholi tuhoaa aivoja mm muistia,näin alkoholisoitunut ihminen on tyhmä!
Raitistuessa paranee muttei viisaaksi, vain osa älykkyyttä palaa muistin myötä. - Zatori
kun ei tiedä kirjoitti:
Alkoholi tuhoaa aivoja mm muistia,näin alkoholisoitunut ihminen on tyhmä!
Raitistuessa paranee muttei viisaaksi, vain osa älykkyyttä palaa muistin myötä.Pysy raittiina ja - tyhmänä! Sulla ei ole edes selitystä tyhmyydellesi!!!!
- jota tarkoitat?!
riippuu tietenkin siitä
yleensä mielenterveydellisistä ongelmista kärsivät ovat hyvin älykkäitä - myös alkoholistit,jotka em.ryhmään kuuluvat - Anonyymi
Tuntuvat olevan lähtöään tavallista tyhmempiä älyllisesti.
Olen tavannut myös huippu älykkäitä juoppoja mutta he ovat harvassa.
Kun ottaa alkoholistin tai narkomaanin ja normon ja laittaa ne samaan pöytään niin ei se alkoholistin jutut ole kovin fiksuja ja 30-40 vuotiaskin alkoholisti voi olla noin 13-15 vuotias tasolla juttujensa puolesta.
Lähtöään ja kokemukseni perusteella väittäisin, että alkoholistit ovat pääosin merkittävästi normaalia ihmistä tyoerämpiä. Mutta tietysti mitään suoraan viivaa ei näiden välille voi vetää.
Alkoholisteilla on monesti lapsuuden kehitysvaiheessa ongelmia, enkä tiedä yhtäkään narkomaania tai alkoholista, rikasta tai köyhää, joka tulee ehjäistä rakastavat perheestä.- Anonyymi
Minun mielestäni monet "normot" ovat juttujensa tasolla 13-15-vuotiaan tasolla.
T. puoliammattilais-alkoholisti, eli suurkuluttaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni monet "normot" ovat juttujensa tasolla 13-15-vuotiaan tasolla.
T. puoliammattilais-alkoholisti, eli suurkuluttaja."juttujensa puolesta", piti editoimani.
T: sama kaljaveikko
- Anonyymi
Lause aloitetaan isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Olen (raitistunut) alkoholisti ja sain ryyppyaikoinani Suomen Mensan ÄO-testissä tuloksen 160. Kahdeksalla promillella (pun intended) suomalaisista on Mensan mukaan korkeampi ÄO ja 99,2 prosentilla alhaisempi kuin minulla.
- Anonyymi
Tyhmä se on joka juo tai uskoo päänsä sekaisin. Kaikkein tyhmimmät tekee kummankin virheen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858