Mikäs se alkolukko on?
Onko se lukko joka riippuu Alkon ovessa?
- Ei kuulemma.
Kyllä meistä on tullut tyhmiä.
Pitääkö minunkin kohta lakipakolla hommata autoon alkolukko?
- Kerronko totuuden? En ole koskaan ajanut autoa humalassa. Olen pitänyt nollalinjan tässä asiassa.
Mutta jätän tuon kertomatta. En kerro tuota teille. Te ette tiedä, että kun ajan, ajan autoa aina 100 % raittiina.
Pitääkö minun helvetti 100 % raittiina puhallella johonkin saatanan pilliin ennen kuin pääsen rattiin. Pitääkö minun todistaa teille. Ettekö usko.
- Ihmiskunnan alamäki on alkanut.
Alkolukko.
5
1028
Vastaukset 5
- M135
- Ihmiskunnan alamäki on alkanut.
- M135
Ei liittynyt aloitus kyllä juurikaan sovinismiin.
Itse vain koen joutuvani usein muilla palstoilla, sellaiseen asemaan, että on hieman ulkopuolinen olo.
Täällä tuntee olevan enemmänkin "kotonaan". Tulee sitten kirjoiteltua tänne.
Siirtäkää, jos siltä tuntuu. - NIIN LÄPI MENEE
HULLUTKIN ASIAT.TARVITAAN SIINÄ TIETYSTI RAHAAKIN.KUN AUTOILIJAN ROKOTTAMISESTA ON KYSYMYS NIIN MIELIKUVITUKSELLA EI OLE RAJAA.KAUPPIAAT TYRKYTTÄVÄT NYKYÄÄN MITÄ MIELIKUVITUKSELLISEMPIA TARVIKKEITA AUTOIHIN.KUN SIITÄ TULEE PAKOLLINEN NIN TOIMEENTULO ON TAATTU.
- M135
Monesti, jopa kunnallisella tasolla järjestetään kunnanpäättäjille monenlaisia kestejä, joissa syötetään ja juotetaan, esitellään hienoja ehdotuksia.
Ja sitten kohta tehdään päätöksiä, mutta asioihin ei ole perehdytty tarkemmin.
- ..................
Tänne palstalle pitäisi hankkia sheriffi, että M135 keskustelijan viestit voisi siirtää niille kuuluville palstoille! Miksi helvetissä herra kirjottaa tänne palstalle kuulumattomia asijoita, eli toisin sanoen jonne joutavaa paskaa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri391128- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40696Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus199566- 43499
- 46498
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,174462Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6447