Olen saanut kuulla usean ihmisen valittavan, kuinka OC meni pilalle ja katsojaluvut romahtivat Marissan kuoltua. Nythän se on juuri hyvä. Ihmiset ilmeisesti haluavat katsoa jotain rakkaustarinoita ja elää pilvilinnoissa. Kärsimystä on myös mukava katsella!
Miksi kaikki valittavat OC:stä
4
416
Vastaukset
- mieltä olen
kanssasi. Minusta viimeisen tuotantokauden jaksot ovat paljon kiinnostavampia katsella kun vertaa ensimmäisiin kausiin.
OC. on huippu hyvä sarja. =)- Salla_
jokaisella on omat mielipiteensä.:)
- romahti
Salla_ kirjoitti:
jokaisella on omat mielipiteensä.:)
jo ekan tuotantokauden jälkeen
- mirrivaan
romahti kirjoitti:
jo ekan tuotantokauden jälkeen
mun mielestä sarja ei mitenkää romahtanu missään vaiheessa. on koko ajan ollu huippi,paras kausi mun mielestä 3. mut ehkäpä ny ku marissa kuoli niin se teki tiettyä surullisuutta sarjaan koska se on se sarjan ydin on ollu alusta saakka että niiden neljän nuoren elämää kuvataan . se olis varmasti tapahtunu samalla tavalla jos joku ryan tai seth tai summer ois kuollu. ois se ollu kivempaa ettei marissa ois kuollu mut sarja on silti mun lempparii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976