elikkäs millasseessa kulmassa on hyvä pitää penkkiä kun tekee rintaa tangolla..?
vinopenkki....
2
455
Vastaukset
- puntti-karju
Yleisin kulma lienee n.45 astetta.Mitä pystympi kulma,sitä enemmän liike kohdistuu olkapäihin.Mitä matalampi kulma,sitä enemmän se ottaa rintaan.Jos on taipumusta olkapäiden kipeytymiseen reeneissä,lienee hyvä tehdä tuo liike alle 45:den asteen.Itse kokeilemalla ja tunnustelemalla löydät varmasti sopivimman kulman.Ja vaihtelua peliin myös.
Itse teen vinopenkkiä myös käsipainoilla.Se on tehokas liike ja kuormittaa sellaisia lihaksia ja niiden osia mitä ei tavallisella tangolla pysty.Tosin tasapainon kanssa saa olla tarkkana ja liike"hyytyy"myös nopeammin kuin tavallisella tangolla!- järkiduudi
Käsipainoilla se on tehtävä, eihän se tankovinopenkin kulmaa pysty säätämään. Useinkaan...
Ja muutenkin, jos haluaa symmetriaa lihaksiinsa, kannattaa tehdä käsipainoilla, muuten aika saletisti vahvempi käsi on jonkun verran edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244