Joskus kuullut tälläisen legendan, että joku (nuori suomalainen) olisi perustanut suomi pohjois-korea seuran internettiin ja hetken päästä pojois-koreasta otettiin yhteyttä..
Pitääkö paikkansa onko edes tälläistä seuraa?
Suomi Pohjois-Korea seura.
9
2756
Vastaukset
- olemassa...
http://www.juche.vunet.org/
ja taitavat olla ihan tosissaan - historiantutkija
Suomi-pohjois-Korea seuraa ei ole olemassa. On vain Suomi-Korea -seura, joka on kiinnostunut nimenomaan Korean kansantasavallasta eli P-Koreasta ja järjestää sinne matkoja. Perustamistarinan todenperäisyydestä en tiedä.
- Aikakamala...rwer
Kävin niiden sivuilla. Aivan yököttää, miten ne pitää tapaamisissaan kansanmurhaajan ja terroristin kuvia huoneiden seinillä. Pysyn kaukana moisista.
- satana itte
mua yököttää tää kaksinaismoralismi. usa, israel ovat maailman ykkös terroristeja ja sillä sipuli. Uhriluku näiden tappokoneistolla nousee miljooniin, pohjoiskorean viattomat vinosilmät on vaan näiden petojen seuraava uhrilahja.
- huijattu 2
satana itte kirjoitti:
mua yököttää tää kaksinaismoralismi. usa, israel ovat maailman ykkös terroristeja ja sillä sipuli. Uhriluku näiden tappokoneistolla nousee miljooniin, pohjoiskorean viattomat vinosilmät on vaan näiden petojen seuraava uhrilahja.
Siinä kirjoittaa oikein tosikommunisti
- Marie667
Mut eikös suomi ole pohjoismaiden korea...ainakin sensuurin puolesta :) näin olen lukenut....mistään seuroista en ole itsekkään kuullut.
- kolikolla 2-puolta
miksei olis?
onks ne jotain spitaalisia?
Onko ne oikeesti apinarobotteja?
Onko päähämme luotu uusi poliittinen rasismisuggestio?
Onks joku suomi- usa seurassa?
Mitä sä siellä teet? - King Jong Kong
Tavallisella Pohjois-korealaisella ei ole tietokonetta ja jos olisikin, niin siinä ei taatusti olisi nettiyhteyttä. Ne Pohjois-korean kansalaisista joilla on radio ja TV eivät pysty vaikuttamaan mitenkään noiden laitteiden toimintaan sillä niihin tulee kaapeli valtion keskuskomiteasta jota kautta televisio ja radio kytketään päälle tietylle kanavalle, tiettyyn aikaan ja tietyllä äänenvoimakkuudella. Televisiossa ja radiossa ei siis itsessään ole mitään nappuloita. Eli ainoat P-korealaiset joiden kanssa suomalaiset voivat kaveerata netissä, kuuluvat suurella todennäköisyydellä maan diktatuurihallintoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329