Kissan vitut !!!

Traktorimies

Kun kuolema korjaa on kaikki loppu! Piste.

21

1657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juupeli

Kaipaisin perusteluja hyvin omituiselle väitteellesi.

• niin sinulle

kertoi?

• väitteesi siihen, mitä

olet kokenut, kun ajat traktoria?
      vai mihin?oletkos jäänyt traktorin
      alle ja kokenut jotakin??

• ...

asiasta kenties omakohtaista kokemusta?

Minulla on.

• Toisilla.....

"helppoa" Siitä vaan kuollaan, piste. Luja on usko.

• tuntuu olevan

tieto tämän elämän asioista! Sittenhän se vasta elämä alkaakin, kun ihminen pääsee irti tästä kuoleman ruumiista! Sanovat ne, jotka ovat kuoleman kokeneet ja saaneet palata takaisin kertomaan, kuinka ihanaa olisi olla Taivaan kartanoissa, jos sinne olisi sillä ketaa saanut jäädä!

• Hevosmies

pierut !!

• pese suus

Traktori mies ilmoittaa, että hänen kohtalonsa on sama kuin viemärirotan kuolemansa jälkeen.No ei se mitään. Yksi v..... avukseen huutava vähemmän tässä maassa.

• David Brown

1954? implematic pösön koneella, hydrauliikka toimii talvellakin, rakensin itte hydr.öljy lämmityksen vanhasta teräskattilasta.Korjaan itte kaikki. Elämän jälkeen ihmisen tietoisuus tahdonkaltainen.

• Pieni, ehkä viisaskin

Voi poikaseni, menehän kotiin kasvamaan. ;) Muutama vuosi tekisi toki sinulle hyvää ikämittarissa. Ja kiroilu vähemmälle, se lyhentää elämää.

• linjoilla

Vähän karkeastihan tuo Traktorimies asian esitti, mutta mielestäni näin asia on suurella todennäköisyydellä.

No eikö tulevaisuus sitten näytä aika lohduttomalta jos näin ajattelee? Eikö elämällä sitten olekaan suurempaa tarkoitusta, ei ikuista elämää taivaassa tai vastaavasti vähän huonompaa meininkiä alakerrassa? No ei täysin näinkään (ks. elämän tarkoitus jutun lopussa).

Tämän päivän tiede selittää melko hyvin maailmankaikkeuden rakenteen aina aineen pienimmistä osasista (kvarkeista) suurimpiin (galaksiryhmät). Itse Newtonkin vielä aikanaan uskoi, että ulkopuolisen tekijän voimia tarvitaan pitämään planeetat radoillaan, tavallaan hienosäätämään niitä, vaikka keksikin planeettojen liikettä koskevat fysiikan lait. Nykyään tiedetään, että homma kyllä hoituu lakien mukaan ihan itsestään.

No mitä sitten? Newtonin jälkeen on opittu yhtä sun toista muillakin tieteen aloilla ja ympäröivästä maailmasta tiedetään kokoajan lisää.
      Lopulta on kysymys vain todennäköisyyksistä. Tämänpäivän tiedon valossa on erittäin todennäköistä, että elämää on muuallakin maailmankaikkeudessa. Tämän meidän tähden (aurinko) tapauksessa on edullista että planeetta kiertää noin suurimpiirtein siinä missä se nytkin menee, silloin lämpötila on veden sulamispisteen yläpuolella ainakin jossakin päin planeettaa jne.

Näitä vastaavanlaisia tähtiä on pelkästään tässä meidän Linnunrata galaksissa 200-400 miljardia kappaletta [1]. Vastaavanlaisia galakseja on taas miljardeja. Isoja lukuja. Vielä kun ajattelee, että meistä lähimpään tähteen on n. 4 valovuotta niin saa jonkin käsityksen, kuinka valtava tämä paikka on ja kuinka pieni kärpäsenpska tämä maapallo on. Onko millään siis loppupeleissä mitään väliä? (No on tietysti, ks elämän tarkoitus lopusta).

Tästä päästään siihen, että jos ymmärtää että kuinka hieno systeemi tämä maailma on ja että on tavallaan voittanut lotossa, kun on päässyt edes vähäksi aikaa elelemään tänne, voi kysyä että eikö se riitä? Näyttäisi siltä, että vallalla olevan käsityksen mukaan ihmisellä on mahdollisuus ikuiseen elämään taivaassa mutta esim. rotalla ei. Eiko se ole vähän ihmiskeskeinen ajatusmalli?

Katsokaa kuinka luonossa esim. joutsenpariskunta rakentaa pesää, kasvattaa ja hoivaa poikasiaan. Ei ne mieti että päästäänkö tässä taivaaseen vai joudutaanko helvettiin. Ihmisistähän tämä tietysti kuulostaa naurettavalta, mutta entäs jos onkin joutsen?

Kun joutsenvanhemmat jättää ajan, niin niiden poikasissa jatkuu niiden geeniperimä ja tavallaan myös vanhempien elämä. Eli elämän tarkoitus: eläkää tätä elämää tässä ja nyt, nauttiika että olette osa hienoa luontoa ja jos on lapsia sattunut tulemaan, niin hoivatkaan niitä parhaanne mukaan. Niissä se elämä ja perintö jatkuu. Hienoa eikö? Niin ja olkaa ihmisiksi toisille ihmisille.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Milky_Way

• Marko0li0

hypnoosia. Matkatkaa ajassa jonnekin mitä olitte edellisessä elämässänne ja vahvistakaa tapahtumat historiankirjoista niin jokohan alkais epäilykset hälvetä? Virheellisesti muuten kuvitellaan, että hypnoosi olisi hölynpölyä. Ja jokainen voi jopa itse suggeroida itsensä hypnoosiin. Tehokkaampaa se on tosin toisen ohjaavan äänen kanssa.

• ...

näyttää sinulle kuuta sormellaan ja sanoo "Katso!", niin näetkö silloin kuun, sormen vaiko molemmat?

Luonnontieteet kertovat totuuden - mutta vain materiaalisesta maailmasta. Ja silti, mitä enemmän äärimmäisyyksiin mennään, sitä vähemmän ne lopultakin kertovat ja sitä enemmän sanovat.

Luonnonlait hajoavat kun mennään Heisenbergin epätarkkuusperiaatteen alle. Kvanttimekaniikan kööpenhaminalainen tulkinta on, että kaikki on mahdollista. Samoin luonnonlait hajoavat singulariteetissa - ja singulariteetteja on olemassa. Luonnonlait hajoavat kosmologian käsittelyssä. Kosmologiaa tutkimalla on päästy johtopäätökseen, että tämä maailmankaikkeus on kuin valtava itsepurkautuva zippipaketti - se vaikuttaa siltä, että se on kertakaikkiaan suunniteltu synnyttämään ennemmin tai myöhemmin älyllistä elämää.

Tiedoksi vain, että Maa ei ole ainoa planeetta maailmankaikkeudessa, jossa on älyllistä elämää. Tämä maailmankaikkeus kertakaikkiaan kuhisee elämää. Mutta avaruuden valtavat etäisyydet sekä Lorentz-muunnoskaavat ja niistä seuraava valon nopeutta koskeva laki pitää huolen siitä, etteivät Jumalan lapset pääse kontaktiin toistensa kanssa materiaalisessa maailmassa. Emme milloinkaan tule saamaan kontaktia kosmisiin veljiimme ja siskoihimme - etäisyyttä on kertakaikkiaan liikaa.

• vastaus vastaukseen

Tapahtukoon sanasi mukaan, sitten kun meistä aika jättää, näemme kuka on oikeassa.

Tiede puhuu ettei asian tarvitse olla näkyvää ollakseen olemassa.
      Oleppas rehellinen ja tunnusta asia.
      Ilmaa et näe, kaasuja et näe, etkä omaa henkeäsi. Olet äärettömän tilan ympäröimänä, kykenetkö käsittämään maailmankaikkeuden alun ja lopun, eikö se jatku loputtomiin.

”Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!' Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.' Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'" (Luuk. 16:19-31).

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000336&posting=22000000025300375#22000000025300375

• kynnä vakoa stana

koska ne sai jo liikaa tukiaisia maan päällä.

• kjlkjljlk

Joo ei pääse ei - liikaa saatanallista rahaa tuli laiffin aikana.

• kitut

on siis jo kokenut asian kun puhuu kokemuksen syvällä rinta-äänellä.

• ne vaan

kyntää peltoa. Kynnä sinäkin vaan ja jätä mutkikkaammat asiat muiden pohdittavaksi.

Multa kääntyy kunhan traktorissasi on hevosia. Kissan vitulla ei sit käänny yksikään vako. Muista se!

• asenteella niin onkin..

Sinähän sen totuuden tiedät. Tolla asenteella loppu saattaa ollakin faktaa. :p

• Tyttö X

Onko sinulla kissa? Tykkäätkö siitä?

• Hoso

ja Katin kontit !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe