Tuntematon Hitler-kirja

weeren

Pitkästä aikaa on luku-urakan alla todella mielenkiintoinen teos. Tuo otsikon kirja on alunperin tehty ainoastaan Stalinia varten. Teos avartaa historiallista näkemystä Hitleristä (myös ihmisenä ja huumorimiehenä). Ja kertoo myös jotain Stalinista, koska kirja muokattu Stalinin maun mukaiseksi. Suosittelen lämpimästi kaikille sotahistoriasta tai muuten aiheesta kiinnostuneille.

Tuntematon Hitler (Perhemediat 2006)

ps. En ole kustantajan palveluksessa. Mutta tuo on sen verran ainutlaatuinen teos että oli pakko vinkata.

8

907

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On parasta
      • weeren

Huovisen teos on mielikuvituksen tuotetta. Tuntematon Hitler-kirja on aidosti dokumentaarinen. Se on NKVDn ainoastaan Stalinille laatima salainen asiakirja. Kirjan taustalla oli Hitlerin adjuntantin ja kamaripalvelijan kuulustelut Moskovassa vuosina 1948-49.

• veitikka......

reilta ideoita lainannut esimerkkihenkilömme on sensijaan poliittisesti kaukana kommunisteista: Adolf Hitler
      "Sain valaistumisen vapaamuurareilta... On yksi vaarallinen peruspiirre, jonka olen kopioinut vapaamuurareilta. He muodostavat jonkinlaisen papillisen aateliston. he ovat kehittäneet salaisen opin... joka on annettu heille vihkimisen eri asteissa tapahtuvien symbolien ja salamyhkäisten menojen välityksellä... toimien mielikuvituksessa noituuden ja palvonnan vertauskuvien avulla - kaikki nämä ovat vaarallisia asioita, asioita joihin olen ryhtynyt. Ettekö huomaa, että puolueellamme täytyy olla tällainen luonne?... Järjestys, maallisen papiston hierarkkinen järjestys." Näin siis Hitler Hermann Rauschningin mukaan ("The Voice of Destruction").

Raakaa elitismiä, sosiaalidarwinismia, poliisivaltioita, orjatyötä... Tätä siis tuottavat ideat, joiden kehittely alkoi vapauden haaveista yksivallan alla?

• Vandaali

Eikös tämä Rauschningin joskus 1930 muka haastattelun pohjalta kirjoitettu kirja ole osoitettu väärennökseksi

• on vandaalin
        Vandaali kirjoitti:

Eikös tämä Rauschningin joskus 1930 muka haastattelun pohjalta kirjoitettu kirja ole osoitettu väärennökseksi

mukaan väärennöstä missä arvostellaan sen idolia aatua :DDDDDDD

• Nasusesi
        on vandaalin kirjoitti:

mukaan väärennöstä missä arvostellaan sen idolia aatua :DDDDDDD

Tämä kirja on todistettu väärennökseksi jo aikoja sitten Sampo Ahdon mukaan.

• Hurlokki

"Raakaa elitismiä, sosiaalidarwinismia, poliisivaltioita, orjatyötä..."

Ei tuon toteamiseen mitään Rauschningia tarvitse. Kunhan vain lukaisee Mein Kampfin.

• ÄLÄ NAURATA!!!!
        Nasusesi kirjoitti:

Tämä kirja on todistettu väärennökseksi jo aikoja sitten Sampo Ahdon mukaan.

Millä muskeleilla Sampo Ahto sen todistaa????

Varsinainen asiantuntija :DDDDDDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      17
      982
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      93
      797
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe