pillerien haittojen ilmaantuminen

Käytän mercilon e-pillereitä. Pillereiden kanssa on mennyt ihan ok. Ei mitään pahempia sivuvaikutuksia. Olen käyttäny niitä puoli vuotta. Ehkä hieman tunteellisemmaksi olen tullut. Alussa kaikki meni hyvin mutta nyt olen alkanut miettiä että onkohan haluttomuuteni syy pillerit. Alussa mitään tuollaista ei ilmennyt vaan nyt viime aikoina ei vaan huvita petipuuhat.

Kaipaisinkin kaikilta pillerin syöjiltä omia kokemuksia pillereistä ja niiden haittavaikutuksista. Kuinka pian pillerien aloittamisesta ne ilmeni ja menikö ohi ja onko pillerien vaihdosta ollu apua.
4417
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Heippa! joo itelläni ilmeni kans melko nopeasti haluttumuutta mercilonien aloittamisen jälkeen, vaihdoin sitten yasminiin j aoireet lieventyivät hieman. Mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Nyt olisi testissä nuvaring-rengas, kun se ei vaikuta koko kehoon niin paljon, kuin nuo pillerit.. Mutta tosissaan, mulla ei ollut ennen pillerien aloittamista haluttomuutta, mutta nyt on tuntunut ihan siltä, että vois elää monta vuotta selibaatissa :/ ei hyvä..:/ kannattaa miettiä ehkäisymenetelmän tai pillerimerkkien vaihtamista :)

Äänestä

Minulla meni kanssa aluksi hyvin pillerien kanssa vuoden verran, mutta sitten alkoi ongelmat. Ei huvittaneet petipuuhat ja limakalvot oli rutikuivat. Neljä vuotta sitä menoa kärsin ja nyt on kolmas viikko ilman pillereitä menossa ja parannusta jo nyt huomattavissa!

Äänestä

Mulle tuli todella kauheet sivuvaikutukset muutaman kuukauden käytön jälkeen. Alkuun en älynny ees niiden johtuvan pillereistä, mutta sitten lopulta hokasin, etten todella normaalisti oo semmonen, eli itkeskelevä ja ahdistunut! Vaihoin merkkiäkin välillä, mutta ei auttanu ja nyt oon luomuna sitten vaan.. Mietin vaan, miten kauan pillerit voi vaikuttaa elimistöön, ennenkun oma hormonitoiminta palaa normaaliksi? KOKEMUKSIA? KERTOKAA, PLEASE, auttas tosi paljon!!!

Äänestä
  • kestii 2,5 kk että omat menkat alkaa ja naama oli ihan finnien peitossa ja turvotus.. mut sit kun menkat alkoivat turvotus lähtii ja finnit mielummin laitan kuparikierukka kun pilaan e-pil. kanssa elimistön normaali toiminta :))))

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kaisu_1 kirjoitti:

Käytän mercilon e-pillereitä. Pillereiden kanssa on mennyt ihan ok. Ei mitään pahempia sivuvaikutuksia. Olen käyttäny niitä puoli vuotta. Ehkä hieman tunteellisemmaksi olen tullut. Alussa kaikki meni hyvin mutta nyt olen alkanut miettiä että onkohan haluttomuuteni syy pillerit. Alussa mitään tuollaista ei ilmennyt vaan nyt viime aikoina ei vaan huvita petipuuhat.

Kaipaisinkin kaikilta pillerin syöjiltä omia kokemuksia pillereistä ja niiden haittavaikutuksista. Kuinka pian pillerien aloittamisesta ne ilmeni ja menikö ohi ja onko pillerien vaihdosta ollu apua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu