Todella pikaista apua

Noh, en tiedä mihin muuhun tämän pistäisi.
Pyydän että osaatte olla kommentoimatta asiattomia, mutta empä minä voi estääkään. Eli sain kuulla tänään että todella surulliset uutiset. Alku reaktio oli epätoivo, suru, yms. Hätiköin jotenkin siinä tilassa ja otin lääkkeitä paljon. Ajattelin että mikään muu ei auta. Kuitenkin havahduin myöhemmin että ei näin. Kysymys kuuluu että miten nopeaa lääkkeet vaikuttaa. Oksensin väkisin pari tunti siitä eteenpäin koska oloni oli todella huono (eikö lääkkeiden vaikutus olisi pitänyt jo alkaa?). Nyt oloni on sietämätön; Tuntuu kuin olisin korkeassa kuumessa, sydämen lyönnit tuntuu selvästi rintalastan kohdalla (meinaan että lyönnit on tiheämpää ja "sykäyksinä" tuntuvia). Myös olin apaattisena ennen kuin oksensin. Siis en vaan pystynyt millään edes aukaisemaan silmiäni, nostamaan kättäni..jne). Huimaa, ja jalat lähtee alta. En kuitenkaan tunne "kuolevani", tiedätte mitä tarkoitan. Kuitenkin lääkkeiden otosta on nyt 5h että jos vakavampaa olisi pitänyt tapahtua niin kai se olisi tapahtunut? Olisiko aihetta kuitenkin mennä lääkäriin? Lääkkeet olivat reseptiksi tarkoitettu, en muista nimiä. Muita esim. voimakkaita poskiontelon tulehduslääkkeitä.

Tiedän, että teko oli harkitsematon, suorastaan typerä. Haluaisin nyt vain mielipiteitä ja neuvoja. Kiitoksia näin etukäteen.
3527
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

soita pian hätänumeroon ja kysy mitä tehdä! Älä missään nimessä jää nyt yksin sinne kämpälle murehtiin, sä et tiedä heräätkö vielä aamulla jos meet nukkuun ja ne lääkkeet voi tehdä tosi pahaa tuhoa sun sisäelimille! nyt soitat apua ja heti!

Äänestä

ja yritä muistaa mitä olet ottanut!!! Jotta osaat kertoa!!!!!!

Äänestä

Toivottavasti olet jo soittanut itsellesi apua! Olen hengessä mukana, toivottavasti kaikki on parempaan päin! Muista, että KAIKESTA voi selvitä, vaikka ei heti siltä tunnukaan. Joissakin lääkkeissä on ainesosia, jotka pistävät oksentamaan, jos niitä ottaa liikaa. Ns. "suojamekanismi"

Äänestä

Kommentoi aloitusta


vain ihminen kirjoitti:

Noh, en tiedä mihin muuhun tämän pistäisi.
Pyydän että osaatte olla kommentoimatta asiattomia, mutta empä minä voi estääkään. Eli sain kuulla tänään että todella surulliset uutiset. Alku reaktio oli epätoivo, suru, yms. Hätiköin jotenkin siinä tilassa ja otin lääkkeitä paljon. Ajattelin että mikään muu ei auta. Kuitenkin havahduin myöhemmin että ei näin. Kysymys kuuluu että miten nopeaa lääkkeet vaikuttaa. Oksensin väkisin pari tunti siitä eteenpäin koska oloni oli todella huono (eikö lääkkeiden vaikutus olisi pitänyt jo alkaa?). Nyt oloni on sietämätön; Tuntuu kuin olisin korkeassa kuumessa, sydämen lyönnit tuntuu selvästi rintalastan kohdalla (meinaan että lyönnit on tiheämpää ja "sykäyksinä" tuntuvia). Myös olin apaattisena ennen kuin oksensin. Siis en vaan pystynyt millään edes aukaisemaan silmiäni, nostamaan kättäni..jne). Huimaa, ja jalat lähtee alta. En kuitenkaan tunne "kuolevani", tiedätte mitä tarkoitan. Kuitenkin lääkkeiden otosta on nyt 5h että jos vakavampaa olisi pitänyt tapahtua niin kai se olisi tapahtunut? Olisiko aihetta kuitenkin mennä lääkäriin? Lääkkeet olivat reseptiksi tarkoitettu, en muista nimiä. Muita esim. voimakkaita poskiontelon tulehduslääkkeitä.

Tiedän, että teko oli harkitsematon, suorastaan typerä. Haluaisin nyt vain mielipiteitä ja neuvoja. Kiitoksia näin etukäteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu