Lipolyysi

tahtoo tietää

Onko kenelläkään kokemuksia lipolyysipistos hoidoista?? Ovatko tulokset tulleet näkyviin jo yhden hoitokerran jälkeen ja onko lopputulos ollut toivottu? Mitä maksoi ja missä?Olen kuullut että Jyväskylässä joku paikka antaisi näitä pistoja?

10

7375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meriitta .

Olen käynyt lipolyysissä Botuliiniklinikalla H.ssä. Tehtiin vatsaan alas, jossa oli hyvinkin tehokkaan tuntuista. Myöhemmin tehty selkämakkaroihin. Niissä vaikutus ei ollut niin hyvä. Hinta noin 500 E ylöspäin /kerta.

Minäkin luulin ,että J.kylässä joku nainen antaisi samaa hoitoa, kuten erheellisesti antoi ymmärtää aluksi. Mutta se onkin kuulemma ns. mesoterapiaa,jossa käytetään eri aineita kuin varsinaisessa soijapavusta eristetystä aineella tehdyssä injektio lipolyysissä.

Ainakin amerikkalaistytöt tuntuvat olevan tyytymättömiä tähän mesoterapiaan sen huonon lopputuloksen vuoksi.MM. epätasaisuutta, aaltoilua iholla. Jenkeissä ei ole kai vielä tätä varsinaista soija lipolyysiä.

• Info-korjaaja

"Jenkeissä ei ole kai vielä tätä varsinaista soija lipolyysiä."

Höpö höpö mitä väärää tietoa täällä taas levitellään!!!
        No aivan takuuvarmasti on.
        Pelkästään lipolyysin virallisen tietosivuston listauksesta löytyy 74 virallisesti koulutettua lääkäriä, ja tämä ei sisällä vielä niitä, jotka saattavat käyttää menetelmää itseoppineesti tai jonkun muun koulutuksen kautta.

Googlella ei tietenkään kannata etsiä termillä lipolyysi, koska markkinointisyistä menetelmä on Jenkeissä nimeltään Lipodissolve.

• selluliitti

Siis onko näillä hoidoilla eroja? Itse ajattelin ottaa kyseistä hoitoa reisiin. Olen ihmetellyt kun Suomessa kyseinen toimenpide maksaa n. 500 e ja Tallinnassa n. 50 e. Eli onko Tallinnassa tehtävä toimenpide huonompi, kun suosittelevat kymmeniä hoitokertoja ja Suomessa luvataan tuloksia jo yhden- kahden hoitokerran jälkeen?! Tietääkö kukaan että tehdäänkö näitä kalliinpia ja tehokkaampia hoitoja Tallinnassa?

• injektiot ja mesotherapy

Ovat näköjään menneet sekaisin ed. viestin kirjoittajalla.Lipolysis injektioita käytetään paikallisten rasvakertymien pienentämiseen.Aine on samaa kaikilla - käsittääkseniKts www.leenarei.com

• Helsingissä teki

Minulle tehtiin lipolyysi leuan alle siellä

• tahtoo tietää

Oliko tulokset toivottuja? Mitä maksoi?

• tuota
        tahtoo tietää kirjoitti:

Oliko tulokset toivottuja? Mitä maksoi?

"ihmeainetta" saada tilattua jostain, olis aika helppo toimenpide tehdä itsekkin :), luulisi että pian noita pistäjiä ilmestyy lisää Suomeenkin...

• niihin ihmisiin,
        tuota kirjoitti:

"ihmeainetta" saada tilattua jostain, olis aika helppo toimenpide tehdä itsekkin :), luulisi että pian noita pistäjiä ilmestyy lisää Suomeenkin...

jotka leikkaavat hiuksensa ja korjaavat hampaansa itse;)

• miettinyt..
        tuota kirjoitti:

Tuota lipodissolvea saisi tilattua jenkeistä ja joitain paikkoja myös euroopassa. esim:
        www.mesotherapy-diy.com
        www.zipmed.net/

• Iza76
        miettinyt.. kirjoitti:

Tuota lipodissolvea saisi tilattua jenkeistä ja joitain paikkoja myös euroopassa. esim:
        www.mesotherapy-diy.com
        www.zipmed.net/

Vuonna 2006 USA:n kosmetologiyhdistys teki lipolyysin vaikutuksista tutkimuksen/gallupin. Kun 17,376 potilaalta 17 eri maasta kysyttiin tuloksista, ainoastaan 12% heistä sanoi olevansa tyytymättömiä tuloksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      313
      1704
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1254
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1247
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1126
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      804
    6. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      803
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      769
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      757
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      750
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      696
    Aihe