Tahteja ja Luoteja Osa 4

Pysähdyimme paikallisen huvipuiston autioon pihaan. ”Huvipuistohan on mennyt jo kiinni”, totesin ihmeissäni.
”Tule nyt”, Brian totesi ja otti kädestäni kiinni. Menimme puiston sisäänkäynnille ja olin varma että hukkareissu tuli.
”Iltaa herra Celest. Iltaa neiti”, sisäänkäynnin valvoja totesi ja päästi meidät sisälle.
Celest… Se nimi oli tuttu, mutta en muistanut mistä.
Puisto oli täysin auki, mutta tyhjä. ”En tajua”, sain sanottua. ”Vuokrasin puiston meille”, Brian kertoi. ”Mitä?!” ”Kysymykset myöhemmin. Jooko? Pidetään nyt hauskaa. Ei ole edes jonoja! Ajattele!” Brian totesi, ja yllättäen unohdin kaiken muun.

Sinä iltana me todella pidimme hauskaa. Kävimme kaikissa laitteissa ja nauroimme mahamme kipeäksi.
Brian pelasi myös, sillä itse en välitä niistä. Brian kyllä voitti kaikki pelinsä ja pian meillä oli isot kasat tavaraa.

”Viimeinen laite”, Brian totesi ja vei minut keskelle puistoa. ”Maailman pyörä.”
Sinne siis iltamme päättyisi.
Nousimme vaunuun ja istuin Brianin vieressä ihastellen maisemaa. Oli jo pimeää, mutta maiset sitä kauniimpia. Huvipuiston ja keskustan valot loistivat kirkkaina… Se oli niin taianomaista.

Pian olimme huipulla ja pysähdyimme.
”Bella… Toivon että sinulla on olut hauskaa”, Brian totesi ja katsoin hänen silmiinsä, jotka jälleen lumosivat minut.
”Todella hauskaa on ollut. Kiitos”, sanoin leveästi hymyillen.
”Nyt on kysymysten aika, jos haluat kysyä, veikkaan että niitä on tullut monia”, Brian vitsaili, ja oli oikeassa…
Kysymyksiä oli tullut mieleeni tuhansia, mutta yksi oli noussut mieleeni… ja siihen liittyvä uutinen: rikollinen Mark Celest oli viimein pidätetty, ja tuomittu vankilaan.
”Oletko sinä sukua Mark Celestille?” kysyin.
”Olen. Hän on isäni.” sävähdin, mutta Brian jatkoi: ”Ja hän on rikollinen, mutta tekeekö se minustakin? Ja eikö sinulla ollutkin hauskaa?” ”Oli minulla, ei sinun perheesi… tai siis sen ammatti, tai suuntautuminen…” änkytin.
”En vain uskonut”, sain viimein sanottua ja punaistuin.
”Haittaako se että isäni on rikollinen?” Brian kysyi varovasti. Katsoin häneen ja pudistin päätäni. ”Ei haittaa”, sanoin.
”Olen siis Brian Adam Celeste”, Brian totesi ja kumarsi vähäsen, vaikka istui.
”Niin kuin se laulaja!” huudahdin. ”Joo.. äidilläni on vähän mielikuvitusta”, Brian naureskeli.
”Brian…” ”Niin?” Brian kysyi ja kääntyi katsomaan minuun. En tiennyt mikä minuun meni, mutta suutelin häntä. Pitkään ja hartaasti.
Brian ihmetteli aluksi, mutta sitten rentoutui. Miten ihanalta hänen huulensa tuntuikaan. Tuntui että tuo hetki keski ikuisuuden, mutta heräsin kun maailmanpyörä lähti taas liikkeelle.

Lähdimme maailmanpyörältä käsi kädessä autoon, ja Brian vei minut kotiin.
”Maanantaihin. Syödään yhdessä lounasta” Brian totesi. Nyökkäsin ja toivotimme hyvät yöt suudelman kera.
Syöksyin sisälle heti kun Brianin auto katosi kadulta, ja soitin Kellylle ja Mollylle.

18

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenkula

ja mie luin sen ekana!!!Suutelenko miekii?*nauraa*

• ei sitä tarvii ;) kunhan vain jatkat lukemista *nauaa*

• teet,

vielä kirjan.

• teet, kirjoitti:

vielä kirjan.

ehkä teen.. keksityn enemmän "kirjan tekoon" niin noihin mun toisini ideoihin ;) ja kun kaikki osat on valmiit, voi tilata "kirjan" johon olen itse piirtänyt jonkinlaisen kannen *myyntipuhe*

• Wachtmeister
        teet, kirjoitti:

vielä kirjan.

Tämä on tietysti huu ja haa. Pitäisi kuitenkin olla joku tolkku miten pitkään nyhrää. Jef voisi mennä vaikka pitämään silmällä koirien ulkoiluttajia ja vaatimaan että vievät koiriensa paskat mennessään

• Wachtmeister kirjoitti:

Tämä on tietysti huu ja haa. Pitäisi kuitenkin olla joku tolkku miten pitkään nyhrää. Jef voisi mennä vaikka pitämään silmällä koirien ulkoiluttajia ja vaatimaan että vievät koiriensa paskat mennessään

Jos ei kiinnosta, älä lue. Mie oon 100% Huu ja Haa ;) ettäs tiiät *nauraa* ja tänne voi laittaa mitä haluaa. ja harva nyt on valittanut.. eli älä säkään siis, voit lukea muutakin.. ja mene ite vahtimaan.

• Gägöne
        jef kirjoitti:

Jos ei kiinnosta, älä lue. Mie oon 100% Huu ja Haa ;) ettäs tiiät *nauraa* ja tänne voi laittaa mitä haluaa. ja harva nyt on valittanut.. eli älä säkään siis, voit lukea muutakin.. ja mene ite vahtimaan.

Luulit sie et hää luki? En määkää lukent. Täss yritettii annoo et käätät vähemmä sannoo. Niikö vähä jaksat ettö et pysty valvomaa jotta oekeesee paekkaa tulloo ne koeraloette paskat.

• Gägöne kirjoitti:

Luulit sie et hää luki? En määkää lukent. Täss yritettii annoo et käätät vähemmä sannoo. Niikö vähä jaksat ettö et pysty valvomaa jotta oekeesee paekkaa tulloo ne koeraloette paskat.

saisko suomeksi? ilman murteita kiitos... en ole nimittäin murre asian tuntija.. etenkin kun sitä kirjotetaan.

• Otti nokkiisa
        jef kirjoitti:

saisko suomeksi? ilman murteita kiitos... en ole nimittäin murre asian tuntija.. etenkin kun sitä kirjotetaan.

Pit hittolaene kirjottoo selevee suomee jotta Jeffi ymmärtäs. Ota ny äkisti sanakirja älä oo ku Tervose Irja.

• Otti nokkiisa kirjoitti:

Pit hittolaene kirjottoo selevee suomee jotta Jeffi ymmärtäs. Ota ny äkisti sanakirja älä oo ku Tervose Irja.

älähä ala huastammaa selevee asjoo ihan mikskä vua

• kirjoitat ja

kivasti etenee Bellan ja Brianin suhde...

Muuten...Elviskin vuokrasi koko huvipuiston halutessaan huvitella Priscillansa kanssa:)))

Koskas sitten saamme jatkoa...oletko jo suunnitellut "julkaisupäivää? *Odottaa kieli pitkällä:))*

• Monet julkkikset on kuulema vuokrannut...

Ja jatkoa on aina valmiina minulla ;) ja seuraava osa ilmestyy ehkä sunnuntaina.. tai... maanantaina.. tai tiistaina :D no ennen keskiviikkoa ;) en vannon *vannoo* yrittäisin että sitten seuraava jo sitä seuraavana sunnuntaina.. eli alkuviikosta yksi ja loppuviikosta toinen.. jos muistan kirjoittaa *nauraa*

Mutta kyllä sitä tulee ;) ja paljon tulee.. kerron sen että olen jo kirjoittanut käsin 8-osan, eikä olla edes puolessa välissä *nauraa' eli tulee tekstiä paljon..

Ja kiitos kehuista ;)

• odottelemaan...
        jef kirjoitti:

Monet julkkikset on kuulema vuokrannut...

Ja jatkoa on aina valmiina minulla ;) ja seuraava osa ilmestyy ehkä sunnuntaina.. tai... maanantaina.. tai tiistaina :D no ennen keskiviikkoa ;) en vannon *vannoo* yrittäisin että sitten seuraava jo sitä seuraavana sunnuntaina.. eli alkuviikosta yksi ja loppuviikosta toinen.. jos muistan kirjoittaa *nauraa*

Mutta kyllä sitä tulee ;) ja paljon tulee.. kerron sen että olen jo kirjoittanut käsin 8-osan, eikä olla edes puolessa välissä *nauraa' eli tulee tekstiä paljon..

Ja kiitos kehuista ;)

...jatkoa; älä kuitenkaan ota ylimääräisiä paineita asiasta; julkaiset sitten, kun siltä tuntuu ja kiitos...:)

• odottelemaan... kirjoitti:

...jatkoa; älä kuitenkaan ota ylimääräisiä paineita asiasta; julkaiset sitten, kun siltä tuntuu ja kiitos...:)

En koskaan ota paineita ;) mä kirjotan kaikki matikan tunnit näitä, ja yöt *nauraa* mä en ota mistään paineita ;) mie oon katos semmoinen tyyppi..

• olet rento...
        jef kirjoitti:

En koskaan ota paineita ;) mä kirjotan kaikki matikan tunnit näitä, ja yöt *nauraa* mä en ota mistään paineita ;) mie oon katos semmoinen tyyppi..

...mitäs sitä turhia stressaamaan;)Mutta mites sitten se matikka menee, kun sen tunneilla kirjoittelet...vai joko tiedät siitä riittävästi?

• olet rento... kirjoitti:

...mitäs sitä turhia stressaamaan;)Mutta mites sitten se matikka menee, kun sen tunneilla kirjoittelet...vai joko tiedät siitä riittävästi?

ammiksen matikka on tosi helppoa.. helpompaa kuin ysin :D *nauraa* ja mie en ollut turhaan hyvä ýsil matikal ;)
        eli kuolen tylsyyteen matikan tunneilla... ja aikaa jää kirjoitteluun ;)

• *kaikille*
        jef kirjoitti:

ammiksen matikka on tosi helppoa.. helpompaa kuin ysin :D *nauraa* ja mie en ollut turhaan hyvä ýsil matikal ;)
        eli kuolen tylsyyteen matikan tunneilla... ja aikaa jää kirjoitteluun ;)

kirjoituksiesi ystäville onneksi, että kirjoittelet...Hyvää yötä, nuku hyvin; jef:)))

• *kaikille* kirjoitti:

kirjoituksiesi ystäville onneksi, että kirjoittelet...Hyvää yötä, nuku hyvin; jef:)))

Kiitos todella paljon... Hyvää yötä sinullekkin.. kuka lienetkin ;) onni myötä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4335
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2881
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2623
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2093
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1533
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      113
      1445
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1377
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      158
      1098
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1057
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1038
    Aihe