Leimataan

lapualaisuus

Heti leimataan rasisteiksi ja autojepolttajiksi jos esittää historiallisia totuuksia ja omia mielipiteitä "rakkaasta naapuristamme".

Menkää käymään Lapuan tuomiokirkon sankarihaudoilla ja hävetkää.

19

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakuja

      Aina saisi kaunaa kantaa, jos halua siihen, kelle vain.

      Sakut kaasuttivat toisaalla ja polttivat Lapin, nyt sitten kuin mitään ei olisikaan tapahtunut, haemme sieltä heidän jo käyttämiään henkilöautoja tohkeissamme.

      Valikoivaa vihaa on liikkeellä...

    • muari

      kirjoitin, löytyy niitä sankarihautoja yhtälailla Venäjältä. Emme me ole yhtään heitä parempia.

      • maailman napa

        Eikö lapualainen ole muka parempi kuin venäläinen. Suksi suolle tai Siperiaan


      • muari
        maailman napa kirjoitti:

        Eikö lapualainen ole muka parempi kuin venäläinen. Suksi suolle tai Siperiaan

        Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
        Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen.


      • ERO..
        maailman napa kirjoitti:

        Eikö lapualainen ole muka parempi kuin venäläinen. Suksi suolle tai Siperiaan

        että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
        elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!


      • ne ei tajunnu
        ERO.. kirjoitti:

        että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
        elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!

        jäädä sinne!


      • CCCP
        ERO.. kirjoitti:

        että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
        elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!

        on kuus käyny???
        Amerikkalaaset on ainakin näytellehet käyneensä kuunkamaralla.


      • edellä .......
        CCCP kirjoitti:

        on kuus käyny???
        Amerikkalaaset on ainakin näytellehet käyneensä kuunkamaralla.

        sitä pienet perässä hahahahaa voi paska kun naurattaa noi venäläisten fanittajat, satun tuntemaan muutaman ja ovat itse sanoneet mitä elämä on venäläisenä ikuista pelkoa ja taistelua elossa pysymiseksi kauhistelevat suomalasia jotka ihannoivat kommunismia :D siis nämä onnekkaat jotka ovat saaneet suomenkansalaisuuden uskaltavat sanoa sen ääneen venäjällä ei sanota mitään ääneen!!


      • muorille

        et näköjään tiedä paskaakaan mistä puhut!! muutama reissu talliinaan ei aukaise kenenkän silmiä! ihmisinä olemme tasavertaisia kaikkien kansalaisuuksien kanssa vain jumalan silmissä.
        suomalaisena olen todellakin ylpeä suomalaisista sankarivainajista ne on todellakin parempia! muutenhan me puhuttais ihan eri murteella nykyään!


      • venäläiset
        ERO.. kirjoitti:

        että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
        elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!

        ei oo käyny kuus, eikä neukutkaan. Kuus ei oo käyny ku jenkit eikä nekää kymmeniin vuosiin. Toki suunnittelevat käyvänsä vielä tällä vuosikymmenellä, venäläiset ei edes suunnittele


      • muari
        muorille kirjoitti:

        et näköjään tiedä paskaakaan mistä puhut!! muutama reissu talliinaan ei aukaise kenenkän silmiä! ihmisinä olemme tasavertaisia kaikkien kansalaisuuksien kanssa vain jumalan silmissä.
        suomalaisena olen todellakin ylpeä suomalaisista sankarivainajista ne on todellakin parempia! muutenhan me puhuttais ihan eri murteella nykyään!

        Opettelehan lapsukainen ensin maantietoa, niin tiedät, ettei Tallinna ole Venäjällä.


      • muori
        muari kirjoitti:

        Opettelehan lapsukainen ensin maantietoa, niin tiedät, ettei Tallinna ole Venäjällä.

        tiedetään mutta sä et ole sen pidemällä käynytkään! opettele sä ensin suomen historiaa!
        ihan tyhmää edes väittää että oltaisiin samanarvoisia on olemassa paljonkin kansoja jotka ei edes tiedä mitä on ihmisarvo!


      • suomen
        muori kirjoitti:

        tiedetään mutta sä et ole sen pidemällä käynytkään! opettele sä ensin suomen historiaa!
        ihan tyhmää edes väittää että oltaisiin samanarvoisia on olemassa paljonkin kansoja jotka ei edes tiedä mitä on ihmisarvo!

        itsenäisyys on tullut?


      • muari
        muori kirjoitti:

        tiedetään mutta sä et ole sen pidemällä käynytkään! opettele sä ensin suomen historiaa!
        ihan tyhmää edes väittää että oltaisiin samanarvoisia on olemassa paljonkin kansoja jotka ei edes tiedä mitä on ihmisarvo!

        jossain maassa ihmisarvoasiat eivät ole kohdallaan, niin ei kai se tee sen maan kansalaisista mitenkään huonompia?
        Jotenkin outo ajatuskulku sinulla.


      • ...
        muari kirjoitti:

        Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
        Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen.

        "Ei todellakaan
        Kirjoittanut: muari 12.4.2007 klo 21.44


        Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
        Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen."

        Ei sitä tarvitse leimata kaikkia lapualaasia vaikka jotkut idiootit pelleilee


      • annamme anteeksi?
        ... kirjoitti:

        "Ei todellakaan
        Kirjoittanut: muari 12.4.2007 klo 21.44


        Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
        Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen."

        Ei sitä tarvitse leimata kaikkia lapualaasia vaikka jotkut idiootit pelleilee

        "Pelleilee"? Kovin anteeksiantava ilmaisu autojen polttamisille ja syvältä sydämestä kirjoitetuille rasistisille viesteille.


      • ERO.. kirjoitti:

        että venäläiset o käyny kuussa, mutta Lapualaiset
        elää niinku ne olis kuussa.Yhtää pimiää porukkaa!!!

        Venäläiset eivät ole käyneet kuussa.


      • muari
        ... kirjoitti:

        "Ei todellakaan
        Kirjoittanut: muari 12.4.2007 klo 21.44


        Mistä sinä lapsi raukka olet tuollaisen käsityksen saanut?
        Täytyisi kai määrätä lapualaiset pakolliseen suvaitsevaisuuskasvatukseen."

        Ei sitä tarvitse leimata kaikkia lapualaasia vaikka jotkut idiootit pelleilee

        Järjestetään ensin suvaitsevaisuustesti, millä selvitetään kurssitusta tarvitsevat... :)


      • muari kirjoitti:

        jossain maassa ihmisarvoasiat eivät ole kohdallaan, niin ei kai se tee sen maan kansalaisista mitenkään huonompia?
        Jotenkin outo ajatuskulku sinulla.

        Eikös se niin mene että sellaiset johtajat kansa saa,
        millaiset ne on ansainnu. Venäjällä ja monessa muussakin maassa on demokratia kuiteskin:))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe