Miten on: Uskoisitko saavasi, jotain hyvää aikaiseksi ajatustesi voimasta?
Entäpä, jos ajattelet kielteisesti, luulisitko niidenkin ajatusten vaikuttavan?
Yritätkö kontroloida ajatuksiasi? Miten?
Oletko koskaan säikähtänyt, tai todennut hämmästyneenä, että näinhän tässä kävikin, noinhan tuon olin ajatellutkin menevän?
Ajatusten voima
6
783
Vastaukset
uskon ajatusten myönteiseen voimaan..:)
Kielteiset ajatukset eivät vaikuta kuin ihmiseen itseensä negatiivisesti,ja sen takia yritänkin nykyään, kääntää sellaiset asiat positiivisiksi.
On ihmeellistä,minkälainen vaikutus sillä on..
Mulle kävi hassu juttu tässä vähän aikaa sitten.olin töissä,ja ajattelin,että kun lähden kotiin,niin *****tulee minua ulko-ovella vastaan ja minä säikähdän niin,että suustani pääsee "Herra Jumala,ku säikähdin"..no niinhän siinä just prikulleen kävi...:D Mutta minulle kun on sattunut monenlaista,niin en mitenkään ollut loppujen lopuksi äimänä..- Masse setä
pitää pukea ymmäryksen kaapuun.
Kielteisiä ajatuksia ei kannata tuoda julki, vaikka tuntuisikin, että henkilöä viedään kuin pässiä narussa.
Yritän tietenkin kontrolloida ajatuksiani, mutta unet joskus menee vähän yli.
No joo, säädöt ei olleet ihan kohdillaan, mutta toivottavasti muut tekee virheitä. - BadMyntton
Minä uskon täysin siihen, että posiitiiviset ja hyvät ajatukset kantavat hedelmää. Kun ihmisen perusolemus huokuu iloisuutta ja hyvää tahtoa, se vaikuttaa aina myös ympärillä oleviin positiivisesti. Positiivinen asennoituminen myös valmistaa onnistumaan ja tätä kautta vahvistaa itsetuntoa.
Negatiivinen asenne toimii samalla tavalla, mutta usein lopputulos on päinvastainen. Negatiivisuuden tartuttaminen muihin on myös helpompaa. Varsinkin tilanteissa joissa edessä on muutos tai jokin uusi asia, ihmisen asenne on usein tahtomattaankin negatiivinen. Uusi tilanne luo pelkoa ja epävarmuutta ja se tarttuu. Hyvällä valmistelulla kuitenkin tämä negatiivinen alkuasetelma voidaan muuttaa positiiviseksi kokemukseksi.
Uskoisin että jokainen yrittää kontorolloida omia ajatuksiaan, mutta totuus on, että se on mahdotonta koska ajtukset ovat tahdosta riippumatonta toimintaa.
Neuropsykiatrian erikoisasiantuntija DR. Mynttoooooon! - herran isä
Ajatuksilla voi vaikuttaa niin hyvässä kuin pahassa.
Kukapa se 'päästrategioitaan' alkais netissä paljastamaan! No huh huh! Pahoittelen, etten ole juurikaan ehtinyt tässä koneella pyörähtään. Vastauksissa oli nähty vaivaa ja ne olivat ajateltuja.
Joten yritän nyt vastatata yleisesti kaikille. Toisaaltahan aloitettuun keskusteluun voisi toki halutessaan kommentoida toisilleenkin:)))
Kuinkahan monesti olenkaan pohtinut, missä määrin tunteet vaikuttavat ajatuksiin ja kuinka ajatukset taas luovat jopa pintyneitäkin asenteita.
Ajatuksilla taas näyttäisi olevan , kuin oma totuttu kiertoratansa. Kielteiset ajatukset helposti tarttuvat ja aiheuttavat ajattelijalle itselleenkin epämielyttävän olon. Myönteisten ajatusten kautta taas koen pääseväni "virtaukseen" ja tunnen kykeneväni myös luovempiin ratkaisuhin.
Voiko sitten ajatuksia kontroloida? Näkisin mieluimminkin, että ajatuksiaan voi pyrkiä analysoimaan ja kohdentaa niiden alkuperä tunteisiin, joista ne ovat saaneet voimansa.
Uskoisinkin, että näin ajatteluaan voi muuntaa.
Hyvistä ajatksista seuraa hyviä tekoja ja pahat taas synnyttävät niiden energioiden tekoja.
Nyt paistaa aurinko ja on lämmintä, joten on helppoa ajatella mukavia.Ohjelmassa klo 17.45 eläinlääkäri Johan Karlsson puhui mahdottoman viisaita asioita.
Hän uskalsi sanoa: Ajatuksella voidaan myös parantaa, vahingoittamisen sijaan.
Karlssonin henkinen taso on hämmästyttävä. Hän on onnistunut sanojensa mukaan
muutaman kerran pysäyttämään eläimen veren vuotamisen.
Tunsin lapsena ollessani kylämme verenseisauttajan. Hänelle riitti tieto verta vuotavasta ihmisestä. Vuoto lakkasi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253