onko hyvä

12. v

onko hyvä tulos kun liikunta tunnilla olimme punttisalilla ja nostin penkistä 10x50kg

10

676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onn

tosi hyvä!

• afsfgh

voisi sanoa että huipputulos tolla iällä. maksimi voisi olla 65-70kg jos ykköstä olet kokeilemassa.

• bodaaja-16v

itse nostin ton ikäisenä kolmosen satkulla, nyt menee 8x140kg, eli ei järin häävi toi sun tulos

• m.pieni

taitaa poika vain unelmoida..
        16v 8x140 heh uskon itekki ,äkkiä laskettuna
        se vastaa n177kilon maksimia elä poika kehtaa jooko.
        ellet sattumoisin jonku akebonon kokoinen sumopainija:)

• ihbds

Ite nostin 9-vuotiaana 6x170kg, 13-vuotiaana 5x210kg ja nyt 16-vuotiaana 8x240kg eli olet vielä paljon mua jäljessä!

• jfdjdfkjfkd
        m.pieni kirjoitti:

taitaa poika vain unelmoida..
        16v 8x140 heh uskon itekki ,äkkiä laskettuna
        se vastaa n177kilon maksimia elä poika kehtaa jooko.
        ellet sattumoisin jonku akebonon kokoinen sumopainija:)

vitusta revit ton 177kg maksimin??? ihme pellejä liikenteessä.

• Eiiiiiikä

Entäs, kun minä nostan nyt 15-vuoden ikäisenä sellaiset 73kg maksimissaan, onko se minkälainen tulos ikäiselleni?

En ole mikään kehonrakentaja, mutta olen käynyt salilla noin pari vuotta, tosin välillä oli joskus useita kuukausien taukoja, ja kun oli influenssa kaksi kertaa silloin pari kuukautta sitten (Sattui tauti minulle kaksi kertaa kahden viikon aikana = Vei kaikki voimat) niin ei oikein jaksa penkistä nostella, mutta eikös ole niin, että "Harjoitus tekee mestarin?".

Nostan 50kg sellaiset 15krt x 3 jos hyvä päivä sattuu.

Tosin kun kotona on penkki ollut alusta lähtien, niin voi milloin tahansa käydä parit sarjat tekemässä.

• nostaja poika

itse vedä penkist 65kg en oo varma tosta 70kg ja oon 13 mut kannattaa ottaa muitaki lihaksia ku pelkkii ojentajii ja rintalihaksii en tajuu miks kaikki kysyy aina vaan paljoko menee penkist?

• 34535korsto

Pudotin tänään TV:n kaukosäätimen lattialle ja venäytin selkäni sitä nostaessa.

• VoiVittuTeidänKanssa

Voi vittu! Siis oikeesti, ei 12v nosta mitään 50kg! On täälläkin niin ihme hiippareita liikkeellä nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe