onko hyvä tulos kun liikunta tunnilla olimme punttisalilla ja nostin penkistä 10x50kg
onko hyvä
10
676
Vastaukset
- onn
tosi hyvä!
- afsfgh
voisi sanoa että huipputulos tolla iällä. maksimi voisi olla 65-70kg jos ykköstä olet kokeilemassa.
- bodaaja-16v
itse nostin ton ikäisenä kolmosen satkulla, nyt menee 8x140kg, eli ei järin häävi toi sun tulos
- m.pieni
taitaa poika vain unelmoida..
16v 8x140 heh uskon itekki ,äkkiä laskettuna
se vastaa n177kilon maksimia elä poika kehtaa jooko.
ellet sattumoisin jonku akebonon kokoinen sumopainija:) - ihbds
Ite nostin 9-vuotiaana 6x170kg, 13-vuotiaana 5x210kg ja nyt 16-vuotiaana 8x240kg eli olet vielä paljon mua jäljessä!
- jfdjdfkjfkd
m.pieni kirjoitti:
taitaa poika vain unelmoida..
16v 8x140 heh uskon itekki ,äkkiä laskettuna
se vastaa n177kilon maksimia elä poika kehtaa jooko.
ellet sattumoisin jonku akebonon kokoinen sumopainija:)vitusta revit ton 177kg maksimin??? ihme pellejä liikenteessä.
- Eiiiiiikä
Entäs, kun minä nostan nyt 15-vuoden ikäisenä sellaiset 73kg maksimissaan, onko se minkälainen tulos ikäiselleni?
En ole mikään kehonrakentaja, mutta olen käynyt salilla noin pari vuotta, tosin välillä oli joskus useita kuukausien taukoja, ja kun oli influenssa kaksi kertaa silloin pari kuukautta sitten (Sattui tauti minulle kaksi kertaa kahden viikon aikana = Vei kaikki voimat) niin ei oikein jaksa penkistä nostella, mutta eikös ole niin, että "Harjoitus tekee mestarin?".
Nostan 50kg sellaiset 15krt x 3 jos hyvä päivä sattuu.
Tosin kun kotona on penkki ollut alusta lähtien, niin voi milloin tahansa käydä parit sarjat tekemässä. - nostaja poika
itse vedä penkist 65kg en oo varma tosta 70kg ja oon 13 mut kannattaa ottaa muitaki lihaksia ku pelkkii ojentajii ja rintalihaksii en tajuu miks kaikki kysyy aina vaan paljoko menee penkist?
- 34535korsto
Pudotin tänään TV:n kaukosäätimen lattialle ja venäytin selkäni sitä nostaessa.
- VoiVittuTeidänKanssa
Voi vittu! Siis oikeesti, ei 12v nosta mitään 50kg! On täälläkin niin ihme hiippareita liikkeellä nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818