Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

onko hyvä

12. v

onko hyvä tulos kun liikunta tunnilla olimme punttisalilla ja nostin penkistä 10x50kg

10

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onn

      tosi hyvä!

    • afsfgh

      voisi sanoa että huipputulos tolla iällä. maksimi voisi olla 65-70kg jos ykköstä olet kokeilemassa.

    • bodaaja-16v

      itse nostin ton ikäisenä kolmosen satkulla, nyt menee 8x140kg, eli ei järin häävi toi sun tulos

      • m.pieni

        taitaa poika vain unelmoida..
        16v 8x140 heh uskon itekki ,äkkiä laskettuna
        se vastaa n177kilon maksimia elä poika kehtaa jooko.
        ellet sattumoisin jonku akebonon kokoinen sumopainija:)


      • ihbds

        Ite nostin 9-vuotiaana 6x170kg, 13-vuotiaana 5x210kg ja nyt 16-vuotiaana 8x240kg eli olet vielä paljon mua jäljessä!


      • jfdjdfkjfkd
        m.pieni kirjoitti:

        taitaa poika vain unelmoida..
        16v 8x140 heh uskon itekki ,äkkiä laskettuna
        se vastaa n177kilon maksimia elä poika kehtaa jooko.
        ellet sattumoisin jonku akebonon kokoinen sumopainija:)

        vitusta revit ton 177kg maksimin??? ihme pellejä liikenteessä.


    • Eiiiiiikä

      Entäs, kun minä nostan nyt 15-vuoden ikäisenä sellaiset 73kg maksimissaan, onko se minkälainen tulos ikäiselleni?

      En ole mikään kehonrakentaja, mutta olen käynyt salilla noin pari vuotta, tosin välillä oli joskus useita kuukausien taukoja, ja kun oli influenssa kaksi kertaa silloin pari kuukautta sitten (Sattui tauti minulle kaksi kertaa kahden viikon aikana = Vei kaikki voimat) niin ei oikein jaksa penkistä nostella, mutta eikös ole niin, että "Harjoitus tekee mestarin?".

      Nostan 50kg sellaiset 15krt x 3 jos hyvä päivä sattuu.

      Tosin kun kotona on penkki ollut alusta lähtien, niin voi milloin tahansa käydä parit sarjat tekemässä.

    • nostaja poika

      itse vedä penkist 65kg en oo varma tosta 70kg ja oon 13 mut kannattaa ottaa muitaki lihaksia ku pelkkii ojentajii ja rintalihaksii en tajuu miks kaikki kysyy aina vaan paljoko menee penkist?

      • 34535korsto

        Pudotin tänään TV:n kaukosäätimen lattialle ja venäytin selkäni sitä nostaessa.


    • VoiVittuTeidänKanssa

      Voi vittu! Siis oikeesti, ei 12v nosta mitään 50kg! On täälläkin niin ihme hiippareita liikkeellä nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe