onko kukaan nähnyt punasta fiat puntoa yas-619 eilen illallla kymmenen maissa luutnantinpolku 9. kaikki tiedot tervetulleita.
auto varastettu malminkartanosta eilen
3
1106
Vastaukset
- Kattoppa vaan
Samat tekijät varmasti tekosilla kun minun auto lähti siitä ihan lähistöltä myös tossa pari kuukautta sitten. Jos on samat niin rupea pyörimään helsingin keskustassa. Sieltä minunkin auto löytyi.. Eli voit olla varma että vähään aikaan et tule sitä löytämään. Elikkä ne on varmaan parkkeeraanu sen johki talliin ja siellä rauhassa irrottelee ja etsii jotain otettavaa.
- tipilintunen
auto löytyi jo onneksi tatarisuon bensa asemmalle oli viety.;),ja vielä ehjänä ja kaikki tallella paitsi bensa loppu:)
- jussi1956
perjantain ja lauantain vastaisena yönä varastettiin punainen nissan sunny ofl-718 kauppakartanonkujalta... olisi mukava tavata henk.kohtaisesti tekijät:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745