Aiheuttaako kaikki pillerit

Olen lukenut että turvotus on varsin yleistä e-pillereitä syövillä ihmisillä sivuoireena... Onko siis olemassa pillereitä jotka EI AIHEUTA turvotusta?
2264
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

erimerkkiset pillerit vaikuttaa erilailla eri ihmisiin. siis kaikki merkit ei sovi kaikille. kannattaa kokeilla erimerkkiä, jos tuntuu, että eka ei sovi. ite käytin meliane merkkisiä ja ne sopi mulle hyvin, mutta ei välttämättä kaikille.

Äänestä

Minä kuvittelin, ettei kaikista tulisi, mutta pitemmällä käytöllä nekin turvotukset tulivat, etenkin jos syö kaksi pilleriliuskaa putkeen. Mutta liekö se niin vaarallista jos turvottaakin?!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


turvotusta? kirjoitti:

Olen lukenut että turvotus on varsin yleistä e-pillereitä syövillä ihmisillä sivuoireena... Onko siis olemassa pillereitä jotka EI AIHEUTA turvotusta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu