Mitä mieltä tälläisesta kropasta?

eivoikeksiä

Tiedän, minulla on huono itsetunto ja on tämä epätoivoista kysyä netistä. tiedän tiedän tiedän.

Minulla on ylipainoa. BMI on 28 hujakoilla. Eli jokunen kilo on ylipainoa. Olen kuitenkin viimeisen vuoden aika urheillut todella paljon. Ennen BMI oli 30,eli olen hoikistunut. Painostani on varmasti osa lihastakin,koska liikun paljon. Olen reisistä ja muutenkin kropastani kiinteä. En siis ole löllö vaan jalat ja peppu ovat kiinteät. Vatsakas en ole,vaan minulla on melko littana vatsa,eikä jenkkakahvoja ole. Olen ruumiinrakenteeltani leveä. Luulen,että minusta myös huomaa urheilullisuuden,koska olen aika "jämäkkä"?

Minulla edelleen hyvin huono itseluottamus, ehkä kehtaa mennä treffeille yms, koska olen varma,että mies ajattelee "voi mikä läski" ei jaksa kiinnostua. Kasvoiltani olen nätti/kaunis ja hiuksiani on aina kehuttu, pukeudun hyvin. Tiedän,että kukaan ei suoraa sano "en jääkkään kanssasi tähän vaan menen heti pois,kun olet lihava" Mutta jos treffien jälkeen miehestä ei kuulu mitään, olen varma,että se johtuu ulkonäöstäni tai jos mies on treffeillä hiljainen,en usko sen olevan ujoutta,vaan olen varma,että olen vain niin etova.
Baarissa riittää vientä paljon ja voi kuinka monta kertaa olen kuullut,että olen nätti ja en ole lihava,mutta silti.. korvien välissähän tuo vika on.

Jos nyt jonkinlaista kuvaa saitte..mitä mieltä mies on naisesta,joka on vähän ylipainoinen,mutta silti kiinteä?

14

2978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei selvinnyt.

Siitä osaisi tehdä arvion.

• kiinni ole

Yritä nyt ymmärtää, että kyllä miehet nyt muutakin katsovat kuin että onko nainen juuri jossakin taulukon mitoissa. Ainakin itse pidän enemmän juuri vähän rehevämmän oloisista muodokkasita naisista.

Sinun varmaan kannattaisi keskittyä ihan muihin asioihin kuin kilojesi kyttäämiseen. Sitä paitsi peili on parempi mittari kuin vaaka. Jos lantiosi on leveämpi kuin vyötärö, et ole mielestäni lainkaan ylipainoinen.

• .........

No et kuulostaa tuon tekstin perusteella ollenkaan pahalta. Mulle tuli heti mieleen sellainen urheilullinen ja muodokas nätti nainen. Toi sun ongelma tosiaan on korvien välissä. Jostain kumman syystä sulla on huono itsetunto, vaikka sanoit itsekin että sun ulkonäköäsi kehutaan. Miksi et voi uskoa niitä kehuja? Miksi et voi nähdä itseäsi sellaisena kuin muut sinut näkevät?

Olen tavannut useammankin aivan jäätävän hyvännäköisen naisen, jotka ovat upeasta ulkonäöstään ja mukavasta persoonastaan huolimatta kärsineet ihan ihmeellisistä komplekseista. Meikäläistä harmittaa aina ihan jumalattomasti sellaisten ihmisten puolesta, jotka miettivät ihan liikaa omaa ulkonäköään ja sitä miten muut siihen suhtautuvat. Se on pelkkää energian tuhlaamista ja turhaa stressaamista. VARSINKIN, jos siihen huolehtimiseen ei ole mitään aihetta! On niin käsittämätöntä, että yleensä juuri ne hyvännäköiset ihmiset jaksavat stressata näistä asioista.

• Sinähän vaikutat mielenkiintoiselta! ei me kaikki miehet innostuta lautamaisista naisista.

Älä turhaan koe alemmuutta:)

• niin kiinnostaisi.

Heikkoitsetuntoisen naisen kanssa ei kannata ruveta seurustelemaan ja kuuntelemaan sitä kitinää kun milloin mikäkin aisia on huonosti.

Loppuen lopuksi en voi sanoa ulkonäöstäsi mitään pelkän BMI:n pohjalta. Voit olla minkälainen hirviö tahansa :) Toivottavasti olet huumorintajuinen.

• Raimo Alakerta

Totta on, että jotkut tyrmäävät puhtaasti ulkonäöllään, mutta olen täysin samaa mieltä edellisen kanssa siitä, että mutkaton ja terve suhde omaan itseensä on pirun vetovoimaista!

Jos siihen yhdistetään se, että edes oikeasti yrittää pitää itsestään muutenkin huolta, niin mitään ulkonäköpainetta ei kannata kantaa.

Ugh, olen puhunut.

• nainen69

Kyllä se tässä maailmassa niin on, että sitä helposti peilaa itsetunto ongelmansa johonkin ulkonäölliseen seikkaan taikka omaan luonteenpiirteeseen.
      Se on hyvin ymmärrettävää tässä ulkoisia ja jopa tietynlaisia persoonallisiakin ominaisuuksia yli korostavassa ja arvostavassa yhteiskunnassa.
      Ihmisistäkin on tullut tuotteita.

Fyysisyys ja persoonallisuus ovat tärkeitä seikkoja, mutta eivät missään tapauksessa tärkeimpiä tai yksistään vaikuttavia tekijöitä.
      Kokonaisuus se on mikä ratkaisee, vaikka klisheiseltä kuulostaakin. ;)
      On tervettä pitää huolta fyysisestä ja psyykkisestä terveydestä, mutta ei ole tervettä yrittää muokata niistä johonkin hyväksyttävään muottiin sopivaa mallia.
      Kaikkein kuluttavinta on verrata itseään johonkin. Parempi olisi verrata aikaisempaan itseen, tämän hetkistä itseä.

Pysyvin tapa kasvattaa itsetuntoa, on oppia kuuntelemaan mitä siellä omassa sisällä on ja oppia kunnioittamaan sitä ja tekemään valintoja sen pohjalta.
      Tehdä ratkaisuja, jotka ei miellytä välttämättä kaikkia muita ja rohkeasti tuoda esiin omat näkökulmansa niin sanojen kuin tekojenkin kautta.
      Silläkin uhalla, että näennäisesti voisi näyttää siltä, ettei tule hyväksytyksi. Ja usein niin voikin käydä, mutta se joka ei kestä toista ihmistä sellaisena kuin hän on omana itsenään, ei mistään muokkaus yrityksistä huolimatta, tule varmaankaan koskaan hyväksymään.
      Kyllä sen hetken kivun kestää, jos tällainen ihminen väistyy takavasemmalle.
      Kirpaisee hiukan, mutta antaa tilaa ja mahdollisuuksia kohdata muunlaisia ihmisiä.

Ehkä kuulostaa jotenkin jopa ehkä "tekopyhälle", mutta niin se vain on, että sisältäpäin rakentuu terve itsetunto ei niin, että yrittää muokata ulkonäköään taikka persoonaansa vastaamaan jotain vallalla olevaa ihannetta.

• Nainen34

Kun olen 173 cm pitkä ja painan n. 62 kiloa? Rinnatkin on vaan valitettavasti b70 joten en kai sitten tässä tissikkäiden maailmassa ole mitään? Olen urheilullinen ja hieman lihaksikaskin, mutta kuitenkin naisellinen.

Olen iloinen, huumorintajuinen, omaan pilkettä silmäkulmassa ja tykkään piristää läheisiäni kaikilla mukavilla jutuilla, hieman kai hullu jollain tapaa. Olen seikkailunhaluinen ja valmis heittäytymään uusiin juttuihin (enkä nyt tarkoita miesjuttuja vaan elämää yleensä) ja uskon että arkeen löytää kaikkea kivaa kun on vähän mielikuvitusta.

En ole mikään missi, ulkonäkö ei ole täydellinen, mutta tietyllä tavalla olen herättänyt aina miehissä kiinnostusta, ehkä kauniimpien joukosta en heti erotu, mutta kun minuun tutustuu on seurani aika haluttua. Harmi vaan kun en ole vielä löytänyt sitä samantyylistä, iloista, elämästä samoinajattelevaa miestä.

Yksi väärä ihminen elämässä voi tuhota niin paljon, että ei enää uskalla päästää ketään lähelle :(.

• nainen69
        Nainen34 kirjoitti:

Kun olen 173 cm pitkä ja painan n. 62 kiloa? Rinnatkin on vaan valitettavasti b70 joten en kai sitten tässä tissikkäiden maailmassa ole mitään? Olen urheilullinen ja hieman lihaksikaskin, mutta kuitenkin naisellinen.

Olen iloinen, huumorintajuinen, omaan pilkettä silmäkulmassa ja tykkään piristää läheisiäni kaikilla mukavilla jutuilla, hieman kai hullu jollain tapaa. Olen seikkailunhaluinen ja valmis heittäytymään uusiin juttuihin (enkä nyt tarkoita miesjuttuja vaan elämää yleensä) ja uskon että arkeen löytää kaikkea kivaa kun on vähän mielikuvitusta.

En ole mikään missi, ulkonäkö ei ole täydellinen, mutta tietyllä tavalla olen herättänyt aina miehissä kiinnostusta, ehkä kauniimpien joukosta en heti erotu, mutta kun minuun tutustuu on seurani aika haluttua. Harmi vaan kun en ole vielä löytänyt sitä samantyylistä, iloista, elämästä samoinajattelevaa miestä.

Yksi väärä ihminen elämässä voi tuhota niin paljon, että ei enää uskalla päästää ketään lähelle :(.

tietämättään jollekin ihanne...
        Itse ainakin ihailen monia naisia, jotka suurin osa niistä, joita todella ihailen, eivät todellakaan täytä mitään "missin mittoja"...
        Jo naisena voisin sanoa, että ei ne mitat vaan kokonaisuus... =)

Itsellänikään ei "egollisesti" ole mikään kummoinenkaan itsetunto. Mutta sisäisesti olen tietyllä tapaa vahva.
        Itse en koskaan ole vielä täydellisesti ollut koskaan 100%:sen tyytyväinen luonteeseeni tai fyysiseen ulkonäkööni, mutta jos se ei ole elämän pääasiallinen sisältö, sekin "epävarmuus" voi olla voimavara itsen kasvuun ja ponnahduslauta siihen. JOS vain muistaa, että ei tee sitä muita miellyttääkseen ja koittaa miettiä mikä on itsen vaatimuksia itselle ja mitkä toisten itselle.

En myöskään täytä mitään missin mittoja tai kriteerejä, ja toisaalta ei tässä iässä ja tällä "elämän kokemuksella" tarvitsekaan.
        Olen saanut monasti itseni kiinni vertaamasta itseäni johonkin parikymppiseen synnyttämättömään naiseen ja jälkeenpäin ei voi kuin nauraa itselleen.
        Miten heikko sitä onkaan menemään mukaan tähän ihmisen esineellistämiseen ja nuoruuden palvontaan.
        =))

En kuitenkaan ole mikään "lösähtänytkään" ja monasti monet hätkähtää kun kuulevat ikäni ja lasteni lukumäärän. =)
        Joskus se lämmittää mieltä, mutta sisimmissäni teidän sen olevan ihan turhaa, sitä se ei lämmitä.
        Kyllä minä haluan kohdata ihmisen, joka arvostaa elämän kokemustani ja persoonaani ja ymmärtää, että ne tekevät jälkensä.
        Itseasiassa lopun viimeksi "loukkaannun", että nuorekkaasta ja seksikkäästä ulkonäöstäni huomautellaan.

Niin tai näin...
        Arvostakaa naiset itseänne älkääkä taipuko esiineelitämään kehoanne tai elämänkokemustanne!!

=)))

• nainen69
        nainen69 kirjoitti:

tietämättään jollekin ihanne...
        Itse ainakin ihailen monia naisia, jotka suurin osa niistä, joita todella ihailen, eivät todellakaan täytä mitään "missin mittoja"...
        Jo naisena voisin sanoa, että ei ne mitat vaan kokonaisuus... =)

Itsellänikään ei "egollisesti" ole mikään kummoinenkaan itsetunto. Mutta sisäisesti olen tietyllä tapaa vahva.
        Itse en koskaan ole vielä täydellisesti ollut koskaan 100%:sen tyytyväinen luonteeseeni tai fyysiseen ulkonäkööni, mutta jos se ei ole elämän pääasiallinen sisältö, sekin "epävarmuus" voi olla voimavara itsen kasvuun ja ponnahduslauta siihen. JOS vain muistaa, että ei tee sitä muita miellyttääkseen ja koittaa miettiä mikä on itsen vaatimuksia itselle ja mitkä toisten itselle.

En myöskään täytä mitään missin mittoja tai kriteerejä, ja toisaalta ei tässä iässä ja tällä "elämän kokemuksella" tarvitsekaan.
        Olen saanut monasti itseni kiinni vertaamasta itseäni johonkin parikymppiseen synnyttämättömään naiseen ja jälkeenpäin ei voi kuin nauraa itselleen.
        Miten heikko sitä onkaan menemään mukaan tähän ihmisen esineellistämiseen ja nuoruuden palvontaan.
        =))

En kuitenkaan ole mikään "lösähtänytkään" ja monasti monet hätkähtää kun kuulevat ikäni ja lasteni lukumäärän. =)
        Joskus se lämmittää mieltä, mutta sisimmissäni teidän sen olevan ihan turhaa, sitä se ei lämmitä.
        Kyllä minä haluan kohdata ihmisen, joka arvostaa elämän kokemustani ja persoonaani ja ymmärtää, että ne tekevät jälkensä.
        Itseasiassa lopun viimeksi "loukkaannun", että nuorekkaasta ja seksikkäästä ulkonäöstäni huomautellaan.

Niin tai näin...
        Arvostakaa naiset itseänne älkääkä taipuko esiineelitämään kehoanne tai elämänkokemustanne!!

=)))

... että siinä vaiheessa kun itse uskaltaa ihan oikeasti luovuttaa tuosta pinnallisesta kauneus ja pärjäämiskäsitteestä, niin joutuu itse sen myös kohtaamaan vastakkaisessa sukupuolessa. =)

Olisihan se ihanne, että itse ei vastaisi nuoruuden ihannointi käsitettä ulkoisesti ja silti itse saisi pitää kiinni siitä edelleen vastakkaisen sukupuolen kohdalla... ;)

En silti lähde väittämään, että "rumat ja lössähtäneet" vain kohtaisivat sen jälkeen toisiaan tai vain "kauniit kauniita"...
        Ei se niin mene.... se on tunnetason illuusio..

=))))

• Haba*

Etköhän sä kelpaa vaikka kenelle. Älä sitä murehdi. Kyllä sulle ottajia riittää.

• Kommentti naiselta

Ensinnäkään, et ole enää lihava vaan pyöreä. Ja jos jatkat valitsemallasi liikunnan tiellä olet vuoden päästä jo normaalipainoinen. Eli siis olet vasta välimatkassa kohti "unelmakroppaa". Mutta pää laahaa persässä, tiedän itsekin sen. Oma harrastus on fitness ja kun aloitin punttaamisen, kesti pitkään ja vielä välillä nykyäänkin ennen kuin tuntuu siltä, että on "normaali", kiinteä, sopivan painoinen... Sinänsähän tuolla painolla ei edes ole väliä, koska lihas painaa enemmän kuin läski enkä tosiaan ole kisakunnossa ympäri vuoden. Ei se ole edes terveellistä.

• 26vmies

hyvältä, mutta ajatuksenjuoksu hirvittää.. :P Tyypillinen nainen.

• mies22v

mutta kyllä vatsaa nyt vähän saisi sentään olla... eikä haittaa jos on vähän pehmeä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3888
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe