Lääkäri ei halua näyttää kuvia tuloksistaan

mietinnässä

Plastiikkakirurgi ei halua näyttää kuvia työnsä lopputuloksista.Sanoo vain,ettei hän pidä sellasta arkistoa,kun kuvien näyttö vaatisi luvat potilaalta ja ne luvat pitäisi uusia säännöllisin ajoin.Hän ei ole sellaseen halunnu lähteä mukaan.

Ei taida uskaltaua hänen potilaaksi vai onko selitys järkevä ja uskottava?

5

1509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shanna

Minusta selitys on hyvinkin uskottava. Ja lisäksi: ennen-jälkeen-kuvat ovat kyseenalaoisia muuten kuin puhtaasti mainosmielessä. Jos lääkäri tällaisia kuvia näyttäisi, hän tietysti valitsisi niihin kaikein suurimmat ja upeimmat "muodonmuutokset". Jokaisen potilaan kohdalla tulos ei tietenkään ole yhtä vaikuttavan näköinen, mutta se ei johdu lääkärin ammattitaidottomuudesta.

Minulle on äskettäin tehty yläluomileikkaus ja tunnustan, että katselin itseni rohkaisemiseksi innolla noita ennen-jälkeen-kuvia. Mutta en nähnyt oman lääkärini leikkaujälkeä, enkä sitä kaivannutkaan. Valitsin lääkärin kolmella perusteella: a) hän leikkasi sairaalassa, johon luotan oman kokemuksen perusteella, b) olin lukenut jonkun positiivisen kommentein hänen entiseltä asiakkaaltaan c) hän on plastiikkakirurgi, ei silmälääkäri.

• lurppasilmä

itselläni tehty myös yläluomileikkaus ja en myös nähnyt luomileikkauksista kuvia,mutta olen myös muilta kuullut valitsemani plastiikkakirurgin leikkaustuloksia niin silmäluomi, rintaleikkaukset ym
        silmäluomeni ovat todella upeat ei olisi uskonut mitkä tähtisilmät sieltä paljastui ;))

• Tahtoisin myös
        lurppasilmä kirjoitti:

itselläni tehty myös yläluomileikkaus ja en myös nähnyt luomileikkauksista kuvia,mutta olen myös muilta kuullut valitsemani plastiikkakirurgin leikkaustuloksia niin silmäluomi, rintaleikkaukset ym
        silmäluomeni ovat todella upeat ei olisi uskonut mitkä tähtisilmät sieltä paljastui ;))

kenellä kävit?

• laittanut

Minulle on kirurgi (tai itse asiassa kaksi kirurgia, koska kävin kahdella konsultaatiossa ennen operaatiosta päättämistä) näyttänyt kuvia kahden kesken entisistä rintaleikkauksistaan, tietenkin rajaten kasvot pois ja sanomatta nimiä tai kotipaikkakuntia, korkeintaan maininnut esim. että tämä oli synnyttänyt, tämä oli urheilijatyttö niinkuin sinäkin jne. Tämä on täysin laillista. Sen sijaan, jos klinikan kotiwebbisivuille laitetaan kuvia, on asiakkaalta pyydettävä lupa.

Itse vaatisin ehdottomasti saada nähdä kirurgin kädenjälkeä. Jos hän ei halua näyttää kuvia, löytyy useita päteviä kirurgeja, jotka ilomielen näyttävät sinulle kuvia. Eli mene toiselle kirurgille.

• Shanna

Olen edelleen sitä mieltä, että kirurgin "käden jäljen" näyttäminen kirurgin itsensä valitsemista kuvista on huono valintaperuste. Suomesta varmasti jokainen plastiikkakirurgi on tehnyt ainkin muutaman niin hyvän leikkauksen, että hän voisi rakentaa itselleen "mallikansion", jos haluaisi. Jokaiselta voi siis löytyä kuvia onnistuneista leikkauksista.

Kuvat voivat silti antaa epärealistisen kuvan sekä kirurgin normaalista tasosta että sinun mahdollisuuksistasi. Jos yhdellä tulikin tuollainen tulos, se ei takaa täsmälleen samaa jollekin toiselle, koska muuttujia on niin paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe