Adventistit AITOJA kristittyjä

muista en tiedä

33

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haiseva palsta

Löyhkä sen kun lisääntyy.

• mene jo pois!

Eikö täällä ole "syyttäjät" sivua erikseen? Sinä olet rakkaudeton toisten ihmisten halveksija ja haukkuja. Olet niin itsehyvä että se löyhkä ei lähde sinusta tuulettamalllakaan. Rikinkatku lemuaa ja oksettaa, älä tule lähelle!

• rakkaus?
        mene jo pois! kirjoitti:

Eikö täällä ole "syyttäjät" sivua erikseen? Sinä olet rakkaudeton toisten ihmisten halveksija ja haukkuja. Olet niin itsehyvä että se löyhkä ei lähde sinusta tuulettamalllakaan. Rikinkatku lemuaa ja oksettaa, älä tule lähelle!

Galatalaiskirje:
        5:14   Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

Jaakobin kirje:
        2:8   Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;

• ja puhumaan
        rakkaus? kirjoitti:

Galatalaiskirje:
        5:14   Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."

Jaakobin kirje:
        2:8   Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;

toisista haisevina, on ihan oikein että se toinen sanoo minulle että, itse haiset! Ei rakkautta ole teeskennellä hyväksyvänsä itseensä kohdistunut vääryys! Vaan se on väärän suosimista.

Totuus suoraan asian kohdalla tekee vain hyvää, koska se on oikeudenmukaisuutta. Sanoohan jo sananlaskukin, että:

" Niin metsä vastaa, kuin sinne huudat."

Ehkäpä se vähän hillitsee tuota toisten silmille räkimistä.

• totta,,,

niin unohtuiko RAKKAUS LÄHIMMÄISEEN.

• opastusta
        ja puhumaan kirjoitti:

toisista haisevina, on ihan oikein että se toinen sanoo minulle että, itse haiset! Ei rakkautta ole teeskennellä hyväksyvänsä itseensä kohdistunut vääryys! Vaan se on väärän suosimista.

Totuus suoraan asian kohdalla tekee vain hyvää, koska se on oikeudenmukaisuutta. Sanoohan jo sananlaskukin, että:

" Niin metsä vastaa, kuin sinne huudat."

Ehkäpä se vähän hillitsee tuota toisten silmille räkimistä.

Älkää hyväksykö väärää oppia!

2.Johanneksen kirje:
        1:10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
        1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa. ---Tämän minä sanoin-----2:4 Tämän minä sanon, ettei kukaan teitä pettäisi suostuttelevilla puheilla. Adventistit ovat niin lipilipi tunkemassa itseään hyväksytyiksi ettääää......ja aina valhe muassaan.

• eikä se irroita otettaan,
        mene jo pois! kirjoitti:

niinkauan kuin tämä asianomainen kulkee riivaajan asialla, ainoana tarkoituksenaan tuottaa pahaamieltä ja karkoitaa jo uskossa sisällä olevat, Jeesukseen turvaavat uskovat seurakunnastaan ja uskovien yhteydestä.

Vasta sitten, kun hän itse myöntää tehneensä väärin toisia Kristuksen verellään lunastamia uskovia kohtaan ja pyytää anteeksi, voi Jeesus alkaa puhdistuksen.

Ja ensimäinen työ Jeesuksella on se, että hän heittää syyttäjän ulos sydämestä ja täyttää Pyhällä Hengellä. Pyhä Henki EI KOSKAAN jaa huonetta SYYTTÄJÄHENGEN kanssa! Joten tee parannus, niin saat Pyhän Hengen lahjan!

• Jos joku ei
        opastusta kirjoitti:

Älkää hyväksykö väärää oppia!

2.Johanneksen kirje:
        1:10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi;
        1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa. ---Tämän minä sanoin-----2:4 Tämän minä sanon, ettei kukaan teitä pettäisi suostuttelevilla puheilla. Adventistit ovat niin lipilipi tunkemassa itseään hyväksytyiksi ettääää......ja aina valhe muassaan.

tunnusta Jeesusta Kristusta Herraksi, lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi, joka on kuollut MINUNKIN PUOLESTANI, niin se on antikristuksen henki.

Minä tunnustan Jeesuksen ja olen ottanut häneltä vastaan pelastuksen, sillä hänen armostaan olen uudestisyntynyt kristinuskova adventisti, jossa vaikuttaa Jumalan Pyhä Henki!

Mutta keneltä sinä olet perinyt tuon SYYTTÄJÄ hengen, millä olet täytetty?

• käsittämätöntä
        Jos joku ei kirjoitti:

tunnusta Jeesusta Kristusta Herraksi, lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi, joka on kuollut MINUNKIN PUOLESTANI, niin se on antikristuksen henki.

Minä tunnustan Jeesuksen ja olen ottanut häneltä vastaan pelastuksen, sillä hänen armostaan olen uudestisyntynyt kristinuskova adventisti, jossa vaikuttaa Jumalan Pyhä Henki!

Mutta keneltä sinä olet perinyt tuon SYYTTÄJÄ hengen, millä olet täytetty?

Jos uskot Raamattuun, luul2.Johanneksen kirje:
        1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa. isi olevan mahdottomuutta olla adventtikirkon jäsenenä. Sitä "aviosuhdetta" minä en voi käsittää!

• millä perusdteella
        käsittämätöntä kirjoitti:

Jos uskot Raamattuun, luul2.Johanneksen kirje:
        1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa. isi olevan mahdottomuutta olla adventtikirkon jäsenenä. Sitä "aviosuhdetta" minä en voi käsittää!

henget pitää arvostella.

Senvuoksi kysynkin heti sinulta, että tunustatko sinä omalla suullasi, että JEESUS ON HERRA, joka on lihaan tullut Jumalan Poika, ja jonka kautta ainoastaan olet pelastetettu?

VASTAA!

Jos vastausta ei sinulta tähän tule, olet vain syyttäjä hengessä oleva saatanan apuri!

• asiahan ei minulle kuulu, m...
        millä perusdteella kirjoitti:

henget pitää arvostella.

Senvuoksi kysynkin heti sinulta, että tunustatko sinä omalla suullasi, että JEESUS ON HERRA, joka on lihaan tullut Jumalan Poika, ja jonka kautta ainoastaan olet pelastetettu?

VASTAA!

Jos vastausta ei sinulta tähän tule, olet vain syyttäjä hengessä oleva saatanan apuri!

Oletko adventisti? meinaan, kun komentelusi viittaa siihen suuntaan!

• mutta tuohon
        asiahan ei minulle kuulu, m... kirjoitti:

Oletko adventisti? meinaan, kun komentelusi viittaa siihen suuntaan!

edellä esittämääni kysymykseen on helppo vastata. Joten vastaankin siihen itse, koska sinulla ei kanttia riittänyt! Jeesus Kristus on Herra ja MINUN Vapahtajani. Kiitos ja ylistys, olen pelastettu! Aamen, Aamen, Aamen!

• ......

välillä ei ole eroja. se, joka voi sanoa: Jeesus, Kristus on minun vapahtajani., hänen nimensä on elämänkirjassa ja hänelle tulee pyhähenki.

• että Pyhä Henki oli

pienella alkukirjaimella? Jehovan todistajat ainoastaan kirjoittavat sen niin! Vai sattuiko kirjoitusvirhe? Me kristityt, adventistit, helluntalaiset, baptistit, vapaaseurakuntalaiset, pelastusarmealaiset ja luterilaiset kun kirjoitamme Pyhän Hengen isolla!

• näet

Puhusit pötskyä! huomasitko?2.Johanneksen kirje:
        1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.

• edistystä?
        että Pyhä Henki oli kirjoitti:

pienella alkukirjaimella? Jehovan todistajat ainoastaan kirjoittavat sen niin! Vai sattuiko kirjoitusvirhe? Me kristityt, adventistit, helluntalaiset, baptistit, vapaaseurakuntalaiset, pelastusarmealaiset ja luterilaiset kun kirjoitamme Pyhän Hengen isolla!

Onkin aina muistettava, että kristinuskoon ei kuulu adventismin opetuksia. Adventismi ei kuulu tuohon luetteloon kristinuskoisuudesta. Se on selvää väärää opetusta johon on silmänlumeeksi otettuna jotain Raamatustakin. Tiedämmehän me sen minkä omin korvin olemme kirkoissanne kuulleet. Ihmettelen sellaista, että joku voi väittää niiden oppien kuuluvan kristinuskoon. Eihän kukaan kristitty niitä voi hyväksyä . Nehän järjestelmällisesti murentavat Evankeliumin sanoman pois uskonnostaan. Varsin selväksi tämä käy tutustuessaan SDAn Clear Word Bibleen. Ei kukaan voi pitää sen opin kannattajaa kristinuskoisena, joka hyväksyy tuon kirjan sisällön edes puoliksi. Siitä näemme, että sanonta "Vain Raamatusta" onkin otettu katalien mainoslauseeksi. Eihän ole ihme, jos adventistit vääntävät ihmisten puheet tulkinnoillaan solmuun, kun he tekevät sen Jumalan omille sanoillekin! Lue CWB niin tiedät mistä puhun! Tai muuten väität vastoin tietoasi.

• tuovat mukanaan
        näet kirjoitti:

1:11 sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.

sanoman pelastuksesta Jeesuksen Kristuksen kautta. Mutta mitä sinä tuot? Pelkää syyttelyä! Jos et tiedä, niin kerronpa sen sinulle, että syytäjähenki EI OLE PYHÄ HENKI. Vaikka sinä niin luulet!

• Mistä sitten
        tuovat mukanaan kirjoitti:

sanoman pelastuksesta Jeesuksen Kristuksen kautta. Mutta mitä sinä tuot? Pelkää syyttelyä! Jos et tiedä, niin kerronpa sen sinulle, että syytäjähenki EI OLE PYHÄ HENKI. Vaikka sinä niin luulet!

Mistä sitten on lähtöisin ne väärät opit, joita me luulemme adventismiksi, ja jotka löytyvät kirkkaasti esitettyinä teidän kirkkonne Clear Word Biblestä lainattuina suoraan Ellen G. Whiten kirjoista? Ja Täysin sama oppi on täällä Suomessa teidän opettamaanne adventismina tuntemaamme uususkontoa. Mehän tiedämme, että nämä mainitut mielipiteet ovat ainoastaan lähtöisin adventistien levityksen kautta. Ne kumoavat Raamatun sanomaa hilluittömän röyhkeästi. Jos oppinne ei ole sitä, jota nyt arvostelen, miksi ihmeessä pidätte sitten tuon saman opinlevitäjien nimeä itsellänne? jos kerran uskotyte niinkuion kristityt? Tutustu hyvä ihminen siihen mitä kirkkonne myös maailmalla opettaa, jos sitä ei sinun kotiseurakunnassanne poikkeuksena opetetakaan. Itse iolen käynyt adventtikirkossa, ja ainakin Matti Markkanen ja Atte Helminen opettivat tuota vääränä mainitsemaani uususkontoa. Netistä kuuntelöin myös Timo Flinkin erään tutkistelusarjan (pitkä kuin nälkävuosi) ja se sisälsi myös tuota oppia.

• kuin kaikki muutkin
        edistystä? kirjoitti:

Onkin aina muistettava, että kristinuskoon ei kuulu adventismin opetuksia. Adventismi ei kuulu tuohon luetteloon kristinuskoisuudesta. Se on selvää väärää opetusta johon on silmänlumeeksi otettuna jotain Raamatustakin. Tiedämmehän me sen minkä omin korvin olemme kirkoissanne kuulleet. Ihmettelen sellaista, että joku voi väittää niiden oppien kuuluvan kristinuskoon. Eihän kukaan kristitty niitä voi hyväksyä . Nehän järjestelmällisesti murentavat Evankeliumin sanoman pois uskonnostaan. Varsin selväksi tämä käy tutustuessaan SDAn Clear Word Bibleen. Ei kukaan voi pitää sen opin kannattajaa kristinuskoisena, joka hyväksyy tuon kirjan sisällön edes puoliksi. Siitä näemme, että sanonta "Vain Raamatusta" onkin otettu katalien mainoslauseeksi. Eihän ole ihme, jos adventistit vääntävät ihmisten puheet tulkinnoillaan solmuun, kun he tekevät sen Jumalan omille sanoillekin! Lue CWB niin tiedät mistä puhun! Tai muuten väität vastoin tietoasi.

uskot, jotka tunnustavat Jeesuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi, joka kuoli meidän syntiemme sovitukseksi. Sinä et ole muuta kuin räksyttävä syyttelijä, joka on karannut satanistien palstalta, ainoana tarkoituksenaan satuttaa uskovia. Häivy täältä!

• pysy asiassa.
        Mistä sitten kirjoitti:

Mistä sitten on lähtöisin ne väärät opit, joita me luulemme adventismiksi, ja jotka löytyvät kirkkaasti esitettyinä teidän kirkkonne Clear Word Biblestä lainattuina suoraan Ellen G. Whiten kirjoista? Ja Täysin sama oppi on täällä Suomessa teidän opettamaanne adventismina tuntemaamme uususkontoa. Mehän tiedämme, että nämä mainitut mielipiteet ovat ainoastaan lähtöisin adventistien levityksen kautta. Ne kumoavat Raamatun sanomaa hilluittömän röyhkeästi. Jos oppinne ei ole sitä, jota nyt arvostelen, miksi ihmeessä pidätte sitten tuon saman opinlevitäjien nimeä itsellänne? jos kerran uskotyte niinkuion kristityt? Tutustu hyvä ihminen siihen mitä kirkkonne myös maailmalla opettaa, jos sitä ei sinun kotiseurakunnassanne poikkeuksena opetetakaan. Itse iolen käynyt adventtikirkossa, ja ainakin Matti Markkanen ja Atte Helminen opettivat tuota vääränä mainitsemaani uususkontoa. Netistä kuuntelöin myös Timo Flinkin erään tutkistelusarjan (pitkä kuin nälkävuosi) ja se sisälsi myös tuota oppia.

Saahan sitä puhua mistä vain, mutta totuus on se että minä adventisti uskon Jeesukseen Kristukseen pelastuksenani ja olen henkilökohtaisesti ottanut hänet vastaan, saanut kaikki syntini anteeksi ja armahdettu.

Se että uskoo Kristuksen kuolleen syntiensä puolesta ja antaa hänelle elämänsä kasteen kautta on kristinuskoa.

Eikä se että on lapsena roiskastu vettä päähän ja sanottu että nyt oot uskova. Mitä Atte Helmiseen ja Matti Markkaseen tulee niin heitä en tunne, luultavasti hekin ovat adventisteja (muistaakseni.) Heidän uskostaan en minä ole vastuussa, jokainen vastaa vain omastaan.

• .....et......
        kuin kaikki muutkin kirjoitti:

uskot, jotka tunnustavat Jeesuksen lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi, joka kuoli meidän syntiemme sovitukseksi. Sinä et ole muuta kuin räksyttävä syyttelijä, joka on karannut satanistien palstalta, ainoana tarkoituksenaan satuttaa uskovia. Häivy täältä!

...ole lukenut kirkkonne kirjaa Clear Word Bible. Se kirja ei ole kristittyjen kirja.

• kummastunnu
        pysy asiassa. kirjoitti:

Saahan sitä puhua mistä vain, mutta totuus on se että minä adventisti uskon Jeesukseen Kristukseen pelastuksenani ja olen henkilökohtaisesti ottanut hänet vastaan, saanut kaikki syntini anteeksi ja armahdettu.

Se että uskoo Kristuksen kuolleen syntiensä puolesta ja antaa hänelle elämänsä kasteen kautta on kristinuskoa.

Eikä se että on lapsena roiskastu vettä päähän ja sanottu että nyt oot uskova. Mitä Atte Helmiseen ja Matti Markkaseen tulee niin heitä en tunne, luultavasti hekin ovat adventisteja (muistaakseni.) Heidän uskostaan en minä ole vastuussa, jokainen vastaa vain omastaan.

Miksi ihmeessä otat itsesi tänne kistaan, jos et edes liity siihen asiaan, josta tällä kirjoitellaan? Täällä kirjoitellaan adventismista, ja jos kirkkonne PÄÄPAIKAN hyväksymät ja levittämät kirjoitukset eivät kerro totuutta kirkostanne, niin mikä sitten?

• julistajat
        Mistä sitten kirjoitti:

ja kaikkia olen kuunnellut ja sanon vain sen että tuntevat sen kenestä puhuvat, se on Jeesuksen!

• kuten
        julistajat kirjoitti:

ja kaikkia olen kuunnellut ja sanon vain sen että tuntevat sen kenestä puhuvat, se on Jeesuksen!

Tyypillisesti esität vain ylimalkaisen väitteen, kun taas kirjoittaja esittää todisteet jotka voi tarkistaa. Et mitenkään liittänyt vastaustasi niihin aiheisiin, joista kirjoittaja esitti omat perustellut väitteensä. Miksi näin. Aina adventisteilla on vain omat sanansa? Ja jos et pysty kumoamaan esitettyjä asioita todisteiden kera, miksi sitten ollenkaan puutuit asiaan? Kinaamisen vuoksiko?

• olet höpöttäjä
        kuten kirjoitti:

Tyypillisesti esität vain ylimalkaisen väitteen, kun taas kirjoittaja esittää todisteet jotka voi tarkistaa. Et mitenkään liittänyt vastaustasi niihin aiheisiin, joista kirjoittaja esitti omat perustellut väitteensä. Miksi näin. Aina adventisteilla on vain omat sanansa? Ja jos et pysty kumoamaan esitettyjä asioita todisteiden kera, miksi sitten ollenkaan puutuit asiaan? Kinaamisen vuoksiko?

Meinasitko pärjätä käräjillä noilla todisteilla. Kuules vaan, jos adventtikirkko haastaisi kaikki valheiden ja väärien todistusten esittäjät käräjille Suomessa, valtio rikastuisi sakoista aika paljon ja kirkkokin saisi osansa!

• viha?
        pysy asiassa. kirjoitti:

"Eikä se että on lapsena roiskastu vettä päähän ja sanottu että nyt oot uskova."

ONKO KASTE SINUN PELASTAJA?

3:16   Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen USKOO, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• niin ei kai sitä
        .....et...... kirjoitti:

...ole lukenut kirkkonne kirjaa Clear Word Bible. Se kirja ei ole kristittyjen kirja.

silloin ole meille tarkoitettukaan. Eipä se sitten ole mitenkään laajempaan levitykseen tarkoitettukkaan! Koska SUURIN OSA keski-iän ylittäneistä ja sitäkin vanhemmista suomalaisista, ei osaa muuta kuin suomea. Onhan niitä kirjoja suomen kielelläkin olemassa vaikka mitä, mutta enpä ole vielä kaikkia suomalaisiakaan uskovien julistusta käsittävää kirjallisuutta olevia kirjoja lukenut. Ja kannataneko tuo kaikkea lukeakkaan.

Oletkos sinä lukenut sen Jumalan Kansan raamatun? Sanoovat, että siihen on tehty omavaltaaisia muutoksia tavalliseen kirkkoraamattuun nähden, ja että se on väärennös? Pitääkö paikkansa, onko tällainen raamattu olemassa ja mistä saa tilata? Sitten näkee että missä mennään metsään!

• on väärä opetus
        näet kirjoitti:

Jos joku on pelastettu Kristuksen kautta, niin tätäkö et päästä huoneeseesi, joka sanoo sinulle että Jeesus Kristus on Herra ja hän uskoo Kristuksen sovitustyön kohdallaan ja on Jumalan armosta pelastettu Kristuksen kautta! Niin tämäkö on mielestäsi harhaoppia,HÄH? Juuri tätähän on adventismi ja kaikki kristinusko. Oletko seonnut, kun syyttelet ja vänkäät tosiasioita toisiksi?

• ,,,,sehän........
        olet höpöttäjä kirjoitti:

Meinasitko pärjätä käräjillä noilla todisteilla. Kuules vaan, jos adventtikirkko haastaisi kaikki valheiden ja väärien todistusten esittäjät käräjille Suomessa, valtio rikastuisi sakoista aika paljon ja kirkkokin saisi osansa!

...........................................................onkin jo toista juttua........

• sinulle kuuluu......
        on väärä opetus kirjoitti:

Jos joku on pelastettu Kristuksen kautta, niin tätäkö et päästä huoneeseesi, joka sanoo sinulle että Jeesus Kristus on Herra ja hän uskoo Kristuksen sovitustyön kohdallaan ja on Jumalan armosta pelastettu Kristuksen kautta! Niin tämäkö on mielestäsi harhaoppia,HÄH? Juuri tätähän on adventismi ja kaikki kristinusko. Oletko seonnut, kun syyttelet ja vänkäät tosiasioita toisiksi?

Mitäs ne adventismin oppien kohdat sitten uskoon liittyy? Te juoksette pakoon asiasta toiseen ettekä jää mitään asiaa pohtimaan. Te adventistit puhutte aina eri asiasta kuin on kulloisellakin kirjoittajalla viestinsä aiheena. Miksi edes vastaat, jos et vastaa aiheeseen?

• saa....
        on väärä opetus kirjoitti:

Valitettavaa mutta niin jäisit oven taakse tuon meuhkaamisesi kanssa. Jos tulisit tuon mielen kanssa sisään, niin samasta reijästä menisit uloskin ennenkuin hattua päästäsi ehtisit pois ottaa. Ja tarvittaessa sinun ei tarvitsisi edes itse nähdä vaivaa. Kyyti ulos tulisi talon puolesta.

• jos adventisteilla on kerran rauha Jumalan kanssa ja yhteys toimii Pyhän Hengen välityksellä?

Kyllä kai Isä Jumala kertoo kaikille uskoville Henkensä kautta, ketkä ovat pois poikenneet meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen verellään viitoittamalta tieltä, kun kerran Hengessä vaelletaan yhdessä ylösnousseen Jeesuksen kanssa.

Noinko helppoa se on adventisteissa yleensä aloituksen tekijänä luistaa pois vastuusta, kun piiloutuu nimimerkin taakse ja sysää vastuun aloituksestaan linkin sivujen taakse, koska oma kantti ei kestä seisomista sanojensa takana.

Eipä kovinkaan toiveikkaalta kuulosta moinen lusmuamisenne Jumalalle otollisena aitona seurakuntana rehellisyyttä vaaliessanne..

• Tiedä tuota. Mun Raamattu sanoo, että lain orja on ulkopuolella Kristuksen.
      Aitoja lainnoudattajia he minunkin mielestäni ovat, tuo hengellinen adventisti-israel, kunhan alkavat pitää KYMMENYSKÄSKYN.

5. MOOS 14:22-29 :

5.Ms.14:22 Kaikesta kylvösi sadosta, joka kasvaa pellollasi, anna joka vuosi kymmenykset,

23 ja syö ne Herran, sinun Jumalasi, edessä, siinä paikassa, jonka hän valitsee nimensä asuinsijaksi: kymmenykset jyvistäsi, viinistäsi ja öljystäsi, niin myös raavaittesi ja lampaittesi esikoiset, että oppisit pelkäämään Herraa, sinun Jumalaasi, kaikkena elinaikanasi.

24 Mutta jos tie on sinulle liian pitkä, niin ettet voi kantaa kannettavaasi, koska se paikka, jonka Herra, sinun Jumalasi, on valinnut asettaakseen siihen nimensä, on sinulle liian kaukana, -sillä Herra, sinun Jumalasi on sinua siunaava-
      25 niin muuta se rahaksi, pane raha kääröön, ota käteesi ja mene siihen paikkaan, jonka Herra, sinun Jumalasi, valitsee,

26 ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.
      27 Äläkä jätä osattomaksi leeviläistä, joka asuu sinun porttiesi sisäpuolella, sillä hänellä ei ole osuutta eikä perintöosaa sinun rinnallasi.

28 Joka kolmas vuosi tuo kaikki kymmenykset sinä vuonna saamastasi sadosta ja pane ne talteen porttiesi sisäpuolelle.
      29 Ja sitten tulkoon leeviläinen, jolla ei ole osuutta eikä perintöosaa sinun rinnallasi, niin myös muukalainen, orpo ja leski, jotka asuvat sinun porttiesi sisäpuolella, ja he syökööt ja tulkoot ravituiksi, että Herra, sinun Jumalasi, siunaisi sinua kaikissa kättesi töissä, joita teet."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1268
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      674
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      592
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      540
    Aihe