,,kaikki kiinnittynä tietsikkaan toisinaan päästää kummaa ääntä.. aivan kun lievä sirkkeli jyystäisi puuta.. se saa karvani nousee pystyy..
hui taass xzzzxwiiirrrtttt
tietsikan oheislaitteet
15
217
Vastaukset
- mikhaildenisov
niin huono kuulo ettei mua pikkuset
häiritte.....en edes kuule askeleitani kun kävelen- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..tämä on ivan tosi.. koko aika luulen että sirkkelin terä lentää päin.. tai jotain..
kait siellä pyörii kovaa vauhtia!
- Henkka07
-laakeri vetelee viimeisiään, tai tuulettimen hihna luistaa? :-))
..se eikä sen kummempaa.. täytyy kutsuu paikalle asiantuntija..minä olen vain iloinen käyttäjä..
- Henkka07
pervokki kirjoitti:
..se eikä sen kummempaa.. täytyy kutsuu paikalle asiantuntija..minä olen vain iloinen käyttäjä..
-totta, mutta kyllä nuo tuulettimetkin toisinaan alkaa krahnaamaan..Ajatteles, kun se kiintolevy pyyhkäsee meneen 7200 kierrosta minuutissa, sehän on lähes formula tasoa. Ja se pyörii jatkuvasti tuota vauhtia..50 000 tuntiahan niille annetaan kestoikää, mikä käytännössä ja käytöstä riippuen tarkoittaa 4-5 vuotta..Kulutustavaraa kun ovat..
Henkka07 kirjoitti:
-totta, mutta kyllä nuo tuulettimetkin toisinaan alkaa krahnaamaan..Ajatteles, kun se kiintolevy pyyhkäsee meneen 7200 kierrosta minuutissa, sehän on lähes formula tasoa. Ja se pyörii jatkuvasti tuota vauhtia..50 000 tuntiahan niille annetaan kestoikää, mikä käytännössä ja käytöstä riippuen tarkoittaa 4-5 vuotta..Kulutustavaraa kun ovat..
..voikohan käyttää takkapuita varten sirkkelinä???
- Henkka07
pervokki kirjoitti:
..voikohan käyttää takkapuita varten sirkkelinä???
-ole koskaan kokeillutkaan..Hmm, voisitko koepätkiä vaikka motin verran klapeja ja sitten kertoa miten kävi? :-)
Henkka07 kirjoitti:
-ole koskaan kokeillutkaan..Hmm, voisitko koepätkiä vaikka motin verran klapeja ja sitten kertoa miten kävi? :-)
..kun vaan saan auki jonkin noista tietsikan oheislaitteista..
- Dj Pervo
Hieno viritys...
http://80.222.65.173/~werre/verkkokoira.jpg- Henkka07
pervokki kirjoitti:
..ompas onko sillä tekemistä jotain tuon sirkkelin äänen kanssa?
-zyxelin nettilodju, wlan mallia?? Tai sitten ei..
- Dj Pervo
Henkka07 kirjoitti:
-zyxelin nettilodju, wlan mallia?? Tai sitten ei..
Vikaa täs on...
http://veselba.kafence.com/pix/computerni/opasnost_ot_infarkt.jpg - Henkka07
Dj Pervo kirjoitti:
Vikaa täs on...
http://veselba.kafence.com/pix/computerni/opasnost_ot_infarkt.jpg-tuo on, joskus pyhä aamuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556526Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394281- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151139- 241074
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969