tietsikan oheislaitteet

,,kaikki kiinnittynä tietsikkaan toisinaan päästää kummaa ääntä.. aivan kun lievä sirkkeli jyystäisi puuta.. se saa karvani nousee pystyy..

hui taass xzzzxwiiirrrtttt

15

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

niin huono kuulo ettei mua pikkuset
      häiritte.....en edes kuule askeleitani kun kävelen

• ..tämä on ivan tosi.. koko aika luulen että sirkkelin terä lentää päin.. tai jotain..

• mikhaildenisov
        pervokki kirjoitti:

..tämä on ivan tosi.. koko aika luulen että sirkkelin terä lentää päin.. tai jotain..

kait siellä pyörii kovaa vauhtia!

• mikhaildenisov kirjoitti:

kait siellä pyörii kovaa vauhtia!

..kantsi varmaan sormin koskea..

• Henkka07

-laakeri vetelee viimeisiään, tai tuulettimen hihna luistaa? :-))

• ..se eikä sen kummempaa.. täytyy kutsuu paikalle asiantuntija..minä olen vain iloinen käyttäjä..

• Henkka07
        pervokki kirjoitti:

..se eikä sen kummempaa.. täytyy kutsuu paikalle asiantuntija..minä olen vain iloinen käyttäjä..

-totta, mutta kyllä nuo tuulettimetkin toisinaan alkaa krahnaamaan..Ajatteles, kun se kiintolevy pyyhkäsee meneen 7200 kierrosta minuutissa, sehän on lähes formula tasoa. Ja se pyörii jatkuvasti tuota vauhtia..50 000 tuntiahan niille annetaan kestoikää, mikä käytännössä ja käytöstä riippuen tarkoittaa 4-5 vuotta..Kulutustavaraa kun ovat..

• Henkka07 kirjoitti:

-totta, mutta kyllä nuo tuulettimetkin toisinaan alkaa krahnaamaan..Ajatteles, kun se kiintolevy pyyhkäsee meneen 7200 kierrosta minuutissa, sehän on lähes formula tasoa. Ja se pyörii jatkuvasti tuota vauhtia..50 000 tuntiahan niille annetaan kestoikää, mikä käytännössä ja käytöstä riippuen tarkoittaa 4-5 vuotta..Kulutustavaraa kun ovat..

..voikohan käyttää takkapuita varten sirkkelinä???

• Henkka07
        pervokki kirjoitti:

..voikohan käyttää takkapuita varten sirkkelinä???

-ole koskaan kokeillutkaan..Hmm, voisitko koepätkiä vaikka motin verran klapeja ja sitten kertoa miten kävi? :-)

• Henkka07 kirjoitti:

-ole koskaan kokeillutkaan..Hmm, voisitko koepätkiä vaikka motin verran klapeja ja sitten kertoa miten kävi? :-)

..kun vaan saan auki jonkin noista tietsikan oheislaitteista..

• Dj Pervo
      • ..ompas onko sillä tekemistä jotain tuon sirkkelin äänen kanssa?

• Henkka07
        pervokki kirjoitti:

..ompas onko sillä tekemistä jotain tuon sirkkelin äänen kanssa?

-zyxelin nettilodju, wlan mallia?? Tai sitten ei..

• Dj Pervo

• Henkka07

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      55
      6526
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4281
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2129
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      37
      1786
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1139
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1074
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      969
    Aihe