Pienet tissit prinsessallani

siedän?

Viimeksi on mua mun tissien koko haitannut joskus teininä. Nyt olen nelikymppinen ja uusi mies on hakusessa, kun edellinen lähti exänsä perään :-(

Laulussakin tosiaan sanotaa, että kun kaikki muu on jotakuinkin kohdallaa, niin tissien koolla ei ole väliä. Mutku....

Kävin tossa viikonloppuna treffeillä ja mietin, laitanko topatut push-upit vai lähdenkö luomummissa rintsikoissa. Kamalaa. Meinasin vissiin, ettei mies kiinnostu, ellei jotain tissinpoikasta näy.

Mitäs sit, jos jonkun miehen kanssa natsaa, mies sytyttää ja siirrytään intiimimmälle tasolle. Sittenhän se totuus viimeistään paljastuu; eihän siellä push-upeissa paljon mitään ollutkaan.

Kuinka ihminen voi yhtäkkiä olla näin epävarma. Muuten mun kroppa on kyllä kunnossa (mulla on hirmu kiva pyöreä peppukin! :-)) enkä' mä niin kamalan rumakaan kait ole.

Sanokaa nyt miehet, että tää ei ole niin kamalaa, kun luulen.

30

10255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

Jotkut meistä miehistä pitävät ihan oikeasti pienistä rinnoista... Ja joillekin sillä taas ei ole niin väliä.

Sitten on tietysti niitä joiden mielestä naisella pitää olla vähintään kottikärryllinen rintavarustusta. Henkilökohtaisesti en ole koskaan ymmärtänyt. :)

Mene itsenäsi vaan, parempi niin.

• Nuorepi nainen

Toiset miehet tykkäävät pienistä rinnoista, toisia kiinnostavat vain muhkeat muodot. Eivät kaikki miehet ole isojen rintojen perään, vaikka yleisesti niin annetankin ymmärtää. Olin itsekin aikoinani epävarma itsestäni, mutta ajattelin, että turha minun on käyttää mitään huipputäytettyjä geeliliivejä, silloinhan nimenomaan vetäisin puoleeni miehiä, jotka tykkäävät "muhkummasta" ja pettäisin samalla itseäni. Jos en kelpaa omana itsenäni, niin en sitten kelpaa. Voihan kuka tahansa nainen saada miesten huomion, jos hänestä tehdään samanlainen muovinukke kuin näistä anne-mari bergeistä ym. tekotissimallista. Heillä ei ole mitään muuta tekemistä (ei vakituista päivätyötä, ei opiskelua, ei koulutusta), joten heillä on 24/7 aikaa keskittyä sataprosenttisesti tisseihinsä ja omaan naamaansa. Ja tietysti esitellä, kuinkas muuten.
      He ovat aikansa ruusuja, jotka keräävät katseita yökerhoissa ilta toisensa jälkeen, kunnes rapistuvat. Oikeat naiset elävät toisin. He opiskelevat, etsivät työn ja ehkä lopulta perustavat perheen. Silloin ruusut ovat jo nuukahtaneet.

Silikonilla, hiustenpidennyksillä, tekorusketuksella ja rakennekynsillä sekä huolellisella meikillä saa rumiluksetkin loistamaan. Jokainen on varmasti nähnyt jotakin TV-realityja, jossa rumista ihmisistä muokataan kaunottaria. Eri asia onko se sitten aitoa, minusta nainen pettää silloin itseään ja kerää puoleensa niitä "tissimiehiä", jotka eivät ikinä hyväksyisi aitoja ja alkuperäisiä A70-kuppikoolla varustettuja luomu-annemareja... :)

Ajattelevatkohan nämä silikonitäytetyt bimbot koskaan sitä, että miehet näkevät heissä vain plastiikkakirurgien rakentaman nuken, fantasian, joka on luotu tyhjien kuorien päälle. On minusta aika ironista, että he kerjäävät sellaisten miesten huomiota, jotka kiinnittävät huomionsa vain siihen illuusioon, joka on keinotekoisesti toteutettu. Jos heiltä poistettaisiin ylimääräiset täytteet, samat heitä ennen kuolanneet miehet eivät edes huomaisi näitä naisia enää. Minusta tekotisseien ihailu ei kohdistu naiseen itseensä, vaan plastiikkakirurgin työhön, jota nainen kehossaan kantaa. Nainen on tabula rasa, tyhjä taulu tai korea bikini-tai vaateripustin.

Olen huomannut, että kun pitää itsensä kunnossa ja on sopivalla tavalla itsevarma, monet miehet kiinnostuvat, oli se kuppikoko sitten suuri tai pieni. Ja kuka todella haluaa olla miesten kuolaama ripustin? Minusta on todella ihanaa, että joku rakastuu oikeasti minuun itseeni, ei vain johonkin valhekuvaan.

Jos olisin silikonitäytteinen nukke, miehen seksuaalinen halu kohdistuisi implantteihini, ei minuun itseeni naisena. Onko se aitoa naiseutta, sellaista, jota voi myös arvostaa ja josta voi olla ylpeä?

Ole vain rohkeasti oma itsesi, varmasti kelpaat omana itsenäsi. Minusta on surullista, että naiseus on kokenut näiden silikonikanojen myötä niin suuren inflaation. Tekonainen on nykyään varsinkin mediassa ainoa tosinainen.

• :))

siinä tuli asia just niinku se on. Itsellä rintavarustusta ja täytettä ihan luomuna vähän liianki kanssa mutta allekirjotan edellisen täysin. viisasta puhetta!

• täytyy arvostella

toisten aikuisten ihmisten itsemaksamia valintoja, niin onkohan itsensä kanssa sinut?

Muista, että joillekin naisile laitetaan rinroihin implantit esim. syöpähoitojen takia-kai hekin sitten ovat sinusta "nukkeja". Enpä tiedä, mitä eroa siinä on, että syövässä rintansa menettänyt nainen laittaa implantit kuin se, että alunperin rinnaton nainen laittaa implantit.
        Jos pidät kirurgisesti ulkonäköään parantaneita ihmisiä "pelkkinä kuorina", niin ei se vielä tarkoita sitä, että he olisivat pelkkiä kuoria. Ehkä sinä et vain näe heidän sisäistäkin kauneuttaan, mikä taas on sinun oma ongelmasi. Kauneusleikkaukset tuskin myöskään vähentävät kenenkään äo:tä eli bimboksi haukkuminenkin lienee omaa tietämättömyyttäsi.
        Itse en myöskään sanoisi (koska en tiedä), mitä OIKEAN naisen elämänkaareen kuuluu. Jos ei ole kolmekymppisenä vielä koulutusta hankkinut, niin ehtiihän sitä myöhemminkin. Elämässä ei ole yhtä ainoaa reittiä, mitä pitkin kaikki ihmiset/naiset kulkisivat.

Alkuperäiselle kirjoittajalle: Jos pienirintaisuus ei sinua itseäsi haittaa (kuten käsitin kirjoituksestasi), niin kaikki on kunnossa! Kauneusleikkaukset/geelitäytteet yms. on tarkoitettu niille, joita jostakin syystä häiritsee jokin asia omassa ulkonäössä. Suodaan heille helpotuksensa.
        Ikää sinulla on jo tuon verran eli varmaan olet todennutkin olevasi viehättävä ja kiva nainen!

• pieni tissinen

niin tuttua heh... tuskin se mies sua tissien koon perusteella treffeille pyytää.. mullakaan ei niin suuri varustus mutta ykskään ei ole valittanu tai säikähtäny vaatteiden vähetessä "pieniä ketunneniä" niin ku nykyisellä tapana sanoa... laita vaan ne push upit jos siltä tuntuu, tuskimpa sulla siellä täytteenä sitä pumpulia on metritolkulla... heh

• Vanaha äijä

MINÄ MINÄ MINÄ tykkään pienistä tisseistä !
      Siinäs näet kaikkea löytyy, pienen tissin diggaajiakin.
      Vahinko vain että minulla on jo eukkko ja olen vanha kuin taivas :(
      Mutta ihan tosi, pieni nainen ja pienet tissit sopisi minulle ja jotenkin vaan sellaisia kuolaan vaikka itse olenkin 188cm ja yli 100 kg :-DDD

• prinsessa_

Itsellänikin on pienet rinnat. Joskus teininä se oli todella kova pala huomata, miten muille kehittyy rintavarustusta, mutta itselle ei sitten hirveästi mitään. Aloin käyttämään push uppeja, ja huijasin sillä vaan itseäni. Nyt vanhempana on rinnat vähän kasvaneet, ja olen oppinut käyttämään liivejä, joissa ei ole täytteitä, ainakaan paljoa. Sanoisin että mun suhtautuminen push-uppeihin on vähän kaksitahoista. Joissakin vaatteissa kroppa näyttää paremmalta, jos rintaa on vähän enemmän, eikä siinä mitään pahaa ole, jos haluaa välillä näyttää hyvältä. Mutta jos kovin paljoa rintojen kokoa niillä jatkuvasti kasvattaa, niin on ongelma lähinnä oman pään välissä. Mutta tehkööt ihmiset niinku itse haluavat. Eihän siinä ole kyse mistään elämää suuremmasta.

• Aikuinen mies

Voi kuule, pienet rinnat naisella ovat aivan jumalaiset. Älä missään nimessä pilaa omaa olemustasi millään geeli- tai muilla täyteliiveillä.

• Nainen 38v.

Nuorena kadehdin isorintaisia ystäviäni, mutta enpä kadehdi enää... Kaksi lasta saaneena ja imettäneenä (pitkään) voin kertoa että olen todella kiitollinen tänä päivänä geeneistäni ja pienistä rinnoistani! Rinnat eivät ole muuttuneet miksikään sitten teini-iän, ehkä hiukan suurentuneet, kun painoa tullut jokusen kiloa lisää. Kai tämäkin on yksilöllistä, mutta totuus on, että tän ikäisellä suuret rinnat roikkuu yleensä jo melkein navan korkeudella. Itsellä ei lyijykynä ole pysynyt koskaan rinnan alla, eikä toden näköisesti koskaan tule pysymäänkään, jos en aivan järjettömästi liho. Ja kyllä, jotkut miehet tykkää kovasti tämmöisistä "teinirinnoista", kokemusta on...

• onneksi!(N)

Ei pysy mullakaan kynä tissin alla - ONNEKSI!!!!!!!!!!!!:):):)

• tai vastaava

Itsellä on kyllä vähän isommat ja vähän roikkuvammat, eikä vielä ole lapsiakaan. Lyijykynä pysyisi kyllä. Vaan kovastipa niistä mies silti aina innostuu ja kauniiksi kehuu eikä varmaan näin avioliitossa ole kovin tärkeätäkään jos nyt eivät niin täydelliset olekaan.. En kyllä koskaan harkinnutkaan edes treffailua sellaisen miehen kanssa jolle rinnat ovat tärkeämmät kuin ajatukset.

• mitä..

tiedän on pienet rinnat naisella. haluan.

• nainen.

Isot DDD-lollot ne vasta karmeet lötjäkkeet on! Jos itselläni olisi D-kuppi, kävisin välittömästi pienennyttämässä tissini!

Luojan kiitos omistan b-kuppi-"malliston" ja olen YLEN TYYTYVÄINEN!

• kalkki...

DDD-kokoa ei muuten ole olemassakaan.

Ihan hyvä kyllä, että olet oppinut olemaan pienestäkin onnellinen. ;)

• edellinen.
        kalkki... kirjoitti:

DDD-kokoa ei muuten ole olemassakaan.

Ihan hyvä kyllä, että olet oppinut olemaan pienestäkin onnellinen. ;)

Älä lässytä siellä, lollotissi. Minä EN todellakaan halua ISOJA LOLLOKKEITA!!!!

Siis E N halua- tajusitko?

EN HALUA - EN HALUA - ENNNNN HALUAAAAAA!!!!!!

• Nimetön

Vähän samaa kuin voisi sanoa miesten pituudesta. Kaiken muun ollessa samanlaista, keskimäärin miehet valitsisivat hieman kurvikkaamman kuin vähemmän kurvikkaan. Aivan kuin naiset valitsisivat 180 cm mielummin kuin 170 cm. Tässäpä tämä. Sitten löytyy ääripäitä: useimmat miehet eivät pidä riipputisseistä, joiksi erikoisen isot luomut helposti muuttuvat. Useimmat naiset sanovat että ei tarvitse olla mielellään paljoa yli 180 cm ja 190 cm on selkeästi liikaa.

Ja poikkeuksia löytyy suuntaan ja toiseen.

Pohjimmiltaan tämä on siis aika yhdentekevää, kasvojahan useimmat ihmiset katselevat. Itse en miehenä edes juuri kiinnitä huomiota naisten tisseihin heidän kanssa treffeillä ollessani, ja tissien tärkeys on jossain kasvojen, litteän vatsan, naisellisuuden, hoikkuuteen yms. yms. alapuolella. Jos naiselta löytyvätkin riisumisvaiheessa push upit, ei se haittaa, silloin tosin keskityn vaistomaisesti muihin ruumiinosiin naisessa enemmän.

• niillä pienillä

Vaikka pienten kannatus näytti kirjoittajia kirvoittaneen, kyllä minä ainakin naiseltani jonkinlaisia tissejä odottaisin. Ei auta mikään.

• tosiaankaan ole väliä ! nimen omaan on kivemmat sellaiset pienemmät, kuin hikiset tonkat! ja oikeesti jos kerran sulla on nätti peffa! niin suuri osa miehistä pitää, minä mukaan luettuna ;) just enenpi sellaisista naisista, eli ei syytä huoleen, kuulostat hyvältä ;)

• prkle

mulla on aina ollut isot tissit. Ja ne aina myös häirinnyt. muuten olen pieni ja hoikka. mutta jeps... tosiaan pienemmät ois kivat. ei oikein löydy seksikkäitä rintsikoitaan mistään.

• Pino lyijykyniä

Ekoille treffeille on yleensä kiva vähän tälläytyä. Ei vetää meikkinaamaria, sukkia rintsikoihin ;) tai muitakaan ylilyöntejä. Eli laita vaan ne push-upit jos et tunne oloasi epävarmaksi niissä. Ei se mitään feikkaamista ole, jos sitä pelkäät. Push-upit on kehitetty silloin 90-luvulla mielestäni lähinnä juuri "iltakäyttöön". Tissit saa olla vähän normaalimmassa asennossa päivisin ;)

Itsellä on kyllä 75D:t (äiti sen johtuvan siitä, kun hän joi piimä odottaessaan minua :D), ja alle mahtuu parikin lyijykynää. On ne silti pyöreät ja mulle rakkaat rinnat, enkä usko niiden vaikuttaneen ikinä yhdenkään miehen, työpaikan tai minkään muukaan saamiseen.

Kyllä se on kokopaketti mikä ratkaisee, ei naisilla oikeankokoiset rinnat tai miehillä 182 cm:n pituus...

• Rane1967

Onko joku huomauttanut rintojen koosta, kun nyt nelikymppisenä tuollaisia kelailet?

Mielestäni murehdit aivan suotta. Jos suhde jonkun miehen kanssa kaatuu vain rintojesi kokoon, saa moinen mies mennäkin.

Se ei ole ollenkaan niin kamalaa mitä luulet. En ole vielä tähän päivään mennessä huomannut, että rintojen koolla olisi jotain merkitystä kahden ihmisen välisissä kemioissa. Jos tuntee jotain toista ihmistä kohtaan, ei se jää kiinni rinnoista tai pepusta.

• elleviinivitamiini

Noista kemioista, olet oikeassa siinä jos sitä on sitä on, ei haittaa vaikka ulkonäössä olis jotain periaatteiden vastaista. Itse olen aina ollut sitä mieltä, etten voisi ikinä ihastua kynsiä purevaan mieheen, mutta niin vain kipinöi. Et se siitä periaatteesta :)
        Mikähän mahtaa olla kahden ihmisen välillä olevan kemian syvin olemus...

• siedän?

Tännehän on tullu paljon vastauksia.

Ei onneksi ole tässä iässä kukaan huomautellut mun tissien koosta. Koulussa joskus kiusasivat kakkosneloseksi :-(

Tää juttu taitaa olla ihan mun oman pään sisällä. Oli mulla viime treffeillä ne push-upit, kun piti laittaa tyköistuvampi yläosa kuin mitä yleensä käytän (lue=kuljen ylisuurissa teepaidoissa), koska olen parin kilon laihdutuksen myötä saanut UUMAN.

Kuinka monella naisella nykyään on uuma?

En mä kuvittele, että tissien koko on maailman tärkein asia, mun pitäis vaan keskittyä omiin parhaisiin puoliini.

Ja totta on, että näissä minivarustuksissa on paljon etuja isoihin verrattuna. Mun mutsilla ja systerillä on vähintään deet. En ole kysellyt. Outoa sinänsä, että samasta perimästä tulee näin iso heitto.

• Rane1967
        elleviinivitamiini kirjoitti:

Noista kemioista, olet oikeassa siinä jos sitä on sitä on, ei haittaa vaikka ulkonäössä olis jotain periaatteiden vastaista. Itse olen aina ollut sitä mieltä, etten voisi ikinä ihastua kynsiä purevaan mieheen, mutta niin vain kipinöi. Et se siitä periaatteesta :)
        Mikähän mahtaa olla kahden ihmisen välillä olevan kemian syvin olemus...

On erittäin paha sanoa, mikä sen kemian syvin olemus on. Sitä kun on oikein viimeisen päälle toiseen ihastunut / rakastunut, niin äkkiä tuollaiset pikkuseikat, kuten mainitsemasi kynsien pureminen, on hyvin toisarvoinen seikka.

Toki on olemassa ihmisiä, jotka yrittävät kontrolloida toista ja vaativat hänen olevan täysin omien mieltymysten mukainen. He vaan monesti vaan etsivät ja etsivät ja etsivät...

• Rane1967
        siedän? kirjoitti:

Tännehän on tullu paljon vastauksia.

Ei onneksi ole tässä iässä kukaan huomautellut mun tissien koosta. Koulussa joskus kiusasivat kakkosneloseksi :-(

Tää juttu taitaa olla ihan mun oman pään sisällä. Oli mulla viime treffeillä ne push-upit, kun piti laittaa tyköistuvampi yläosa kuin mitä yleensä käytän (lue=kuljen ylisuurissa teepaidoissa), koska olen parin kilon laihdutuksen myötä saanut UUMAN.

Kuinka monella naisella nykyään on uuma?

En mä kuvittele, että tissien koko on maailman tärkein asia, mun pitäis vaan keskittyä omiin parhaisiin puoliini.

Ja totta on, että näissä minivarustuksissa on paljon etuja isoihin verrattuna. Mun mutsilla ja systerillä on vähintään deet. En ole kysellyt. Outoa sinänsä, että samasta perimästä tulee näin iso heitto.

Yllättävää miten jotkut asiat alkavat toisinaan mietityttää. Älä murehdi moista, vaan ole oma itsesi pienine rintoinesi. Tuskin kukaan pistää pahakseen, vaikka välillä niitä vaatetuksen niin vaatiessa vähän push-upeilla kohottelet.

Tärkeintä on hyväksyä itsensä sellaisena kun on.

• en keksi

Eikö niitä kyniä ole helpompi pitää esim. taskussa, kuin siellä rintojen seassa? Siinä mielessä ei pieni rintaisuuskaan ole negatiivinen asia. Pääasia, että kantaa varustuksiaan siten, että tekee niille oikeutta. Ts. ryhdikkäästi.

• elleviinivitamiini

Niin, sellainen seikka pienistä rinnoista vielä:ihminen näyttää oikeasti hoikemmalta vaikka painoa olis saman verran kuin runsaspovisella kanssasisarella. Ja eipähän tarvitse rintoja tutkiessa kun vilkaista peiliin niin näkee ylimääräiset kyhmyt... :) ihanaa että tästä aiheesta syntyi näin hedelmällinen keskustelu!

• Hedelmiä hyvinkin

Isorintaiset muuttuvat vanhemmiten helposti "tädeiksi", jos painoa tulee vähänkin lisää ja rinnat roikkuvat.
        Audrey Hepburnit ja Gwyneth Paltrowit pysyvät aina jotenkin "tyttöinä"...

• aina ihmettelevä

Moni pienirintainen on itsetunnottomuuttaan pilannut ulkonäkönsä silikoneilla. Suomessakin tällaisia julkkiksia löytyy riittävästi. Paras (pahin?) esimerkki minusta on Lola Odusoga (nyk. Wallinkoski). Kaunis ja seksikäs J. Lo- tyyppinen eksoottinen kaunotar muuttui silikonien myötä tummaihoiseksi karjakoksi... Kun on lihonut, isot rinnat vaan pahentavat asiaa.

• ökynä

ole huoleti. ei niillä tissien koolla ole mitään merkitystä. jos mies on sinusta kiinnostunut, niin ne rinnat ovat yhtä seksikkäitä ja ihania olivatpahan pieniä tai isoja. push-up liivit pitäisi kieltää perustuslaissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe