Moikka!
Niin,kuka on teidän suosikki kyseisessä sarjassa?
kuka on teidän suosikki näyttelijä twin peaksissa?
16
1556
Vastaukset
- on seae
Hank Worden tietty.
- jean renault
1.HANK JOHNSON
2.JEAN RENAULT
3.JACQUES RENAULT
4.DALE COOPER
5.HARRY S TRUMAN
6.DEPUTY HAWK
7.LEO JOHNSON
8.BIG ED HURLEY < IHANA UKKO...TUO MIELEENI VANHAN MAIKKANI TIMPAN
- maddox3
Sherilyn Fenn (Audrey Horne) ja Sheryl Lee (Laura Palmer/Maddy Ferguson).
- vastaus:
mädchen amic sekä lara flynn boyle. ei kyle maclachlanissakaan mitään vikaa ole.
- MMS
1.LARA FLYNN BOYLE < DONNA
2.SHERYL FENN < AUDREY HORNE
3.MÄDCHEN AMIC < LAURA PALMER-MADELINE FERGUSON
MUISTA SITTEN TIETYSTI JEAN RENAULT ON SUOSIKKINI - eli Laura/Maddy
MMS kirjoitti:
1.LARA FLYNN BOYLE < DONNA
2.SHERYL FENN < AUDREY HORNE
3.MÄDCHEN AMIC < LAURA PALMER-MADELINE FERGUSON
MUISTA SITTEN TIETYSTI JEAN RENAULT ON SUOSIKKINIMädchen Amick näytteli Shellya.
- MMS
eli Laura/Maddy kirjoitti:
Mädchen Amick näytteli Shellya.
SEHÄN SE OLIKI...SIIS SHERYL LEE ON AIVAN IHANA
- THE OWL
...Kenneth Welsh.
- Tähtiskäinen
Kyle Maclachlan, Sherelyn Fenn, Lara Flynn Boyle ja ihqu ihqu Kimmy Robertson (Lucy Moran)!! Se ääni!!
- omituinen otus
Kyle MacLachlan on aina ollut ykkönen! Muita suosikkeja Ray Wise ja Sherilyn Fenn.
- Ehdottomasti yksi parhaista
Sheryl Lee on sairaan hyvä näyttelijä vaikka kaikki twin peaksissa ovat. Mutta tässä yksi hyvä taidonnäyte:
http://www.youtube.com/watch?v=3lrPIUfzhBs- twin peaks fani
mitä pidät bobbysta?
- JAMES HURLEY
VÄHÄN KUIN MINÄ...20 V PÄÄSTÄ...
- tietysti
JAMES HURLEY kirjoitti:
VÄHÄN KUIN MINÄ...20 V PÄÄSTÄ...
Miguel Ferrer!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342755Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962094Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401961Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131742- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271123