Tietoa Kimberlin Brownista?

Sheila fan

Moi. Onko kellään tietoa, onko Kimberlin Brownilla (Sheila) jokin projekti meneillään? Olisiko vaikka hänen paluunsa näkeminen Kauniissa ja rohkeissa mahdollinen. Sheila sai aikaan aina jännittäviä tarinalinjoja Kaunareissa.

4

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piinasi

      Stephanie Forresteria aikoinaan, se oli jännittävää. Aina omasta mielestään oikeassa oleva Stephanie Forrester sai vastaan Sheila Carterin, joka piinasi Stephanieta viimeiseen asti. Muistatko kuinka Stephanie oli vähällä hukkua uima-altaaseen, kun Sheila työnsi matriarkan pään veden alle ja kehoitti tätä pysymään erossa James Warwickista. Onko missään nähtävillä jaksoja joissa Sheila ärsyttelee Stephanieta?

    • patsy

      Pari kuukautta sitten Tunteiden ja tuoksujen amerikan jaksoissa Sheila oli leikkauttanut itsensä Phyllis Summersin näköiseksi. Sheila halusi varastaa arkkivihollisensa Lauren Fenmoren kakaran. Ei onnistunut, vaan kuoli. Jos Sheilan haluat takaisin, niin eipä se enää ole ainakaan Kimberlin Brownin näköinen. Harmi. Sheila oli lempihahmoni Kaunareissa.

      • Rhanna

        Kuinka kuollut Sheila on?


        Lähde: CBS Soaps In Depth

        Tarkoittaako se, että Sheila palasi Tunteisiin ja tuoksuihin aivan uuden näköisenä ( ja uusi näyttelijä esitti häntä), että B&B-fanit ovat nähneet uhkaavan psykopaatin lopun? Sheila on kyllä kuollut, mutta kuolema ei tarkoita mitään, kun tarkoitetaan tätä roolihahmoa.

        Syvällinen tarina: Sheilan roolihahmo, jota alunperin näytteli Kimberlin Brown, oli äskettäin otettu Y&R:ään Michelle Staffordin esitettäväksi seurauksena yllättävästä juonitarinasta, jossa rikollinen käy läpi plastiikkakirurgisen leikkauksen, joka muuttaa hänen ulkonäkönsä. B&B päätuottaja ja pääkirjoittaja Bradley Bell tunnusti hiljattain In Depth -lehdelle, että hän oli seurannut Y&R:n tarinan juonta suurella kiinnostuksella. " Minun täytyy sanoa, että katsoin SOAPnettiä viikonlopun aikana päivittääkseni katseluni, ja minä juuri ajattelin, että Michelle oli loistava siinä," hän myöntää. " Minä uskoin täysin, että hän oli Sheila. "

        Bellillä oli esittää vain kiitosta Y&R:n päätökselle ottaa tämä pitkäaikainen hahmo, joka on yli vuosikymmenen ajan vieraillut molemmissa sarjoissa, esittämään selvästi erilaista roolia. "On kovin vaikeaa kirjoittaa ainutkertaisia ja kiinnostavia juonitarinoita, joita ei ole nähty aiemmin, ja mielestäni Y&R:n päätuottaja ja pääkirjoittaja Lynn Marie Latham on tehnyt sen, joten nostan hattuani hänelle," Bell sanoo.

        Kaikesta huolimatta, vaikuttaako Sheilan fyysinen muutos ja se tosiasia, että Lauren ampui hänet kuoliaaksi Y&R:ssä Bellin mahdollisuuteen tuoda Forresterien kaikkein uhkaavin vitsaus takaisin Los Angelesiin tulevaisuudessa? Ei välttämättä, Bell vihjaa. "Tehän tiedätte Sheilan... Kuinka monta kertaa hänen on oletettu kuolleen, ja kuinka monesta murhasta hän on selvinnyt."

        Joka tapauksessa, ei unohdeta sitä, että Sheilan kumppani Sugar kuljeksii ympäriinsä Brownin näköisenä. Ja aina on kaukainen mahdollisuus, että nainen, jonka Lauren ampui, ei ollut hänen kilpailijansa, vaan pikemminkin Nickin vaimo Phyllis. "Sheilalla on tapana nousta uudelleen esiin. Joten olen sitä mieltä, että kun tämä hahmo on kyseessä," päättää Bell, "mikä tahansa on mahdollista."


      • Sheila fan
        Rhanna kirjoitti:

        Kuinka kuollut Sheila on?


        Lähde: CBS Soaps In Depth

        Tarkoittaako se, että Sheila palasi Tunteisiin ja tuoksuihin aivan uuden näköisenä ( ja uusi näyttelijä esitti häntä), että B&B-fanit ovat nähneet uhkaavan psykopaatin lopun? Sheila on kyllä kuollut, mutta kuolema ei tarkoita mitään, kun tarkoitetaan tätä roolihahmoa.

        Syvällinen tarina: Sheilan roolihahmo, jota alunperin näytteli Kimberlin Brown, oli äskettäin otettu Y&R:ään Michelle Staffordin esitettäväksi seurauksena yllättävästä juonitarinasta, jossa rikollinen käy läpi plastiikkakirurgisen leikkauksen, joka muuttaa hänen ulkonäkönsä. B&B päätuottaja ja pääkirjoittaja Bradley Bell tunnusti hiljattain In Depth -lehdelle, että hän oli seurannut Y&R:n tarinan juonta suurella kiinnostuksella. " Minun täytyy sanoa, että katsoin SOAPnettiä viikonlopun aikana päivittääkseni katseluni, ja minä juuri ajattelin, että Michelle oli loistava siinä," hän myöntää. " Minä uskoin täysin, että hän oli Sheila. "

        Bellillä oli esittää vain kiitosta Y&R:n päätökselle ottaa tämä pitkäaikainen hahmo, joka on yli vuosikymmenen ajan vieraillut molemmissa sarjoissa, esittämään selvästi erilaista roolia. "On kovin vaikeaa kirjoittaa ainutkertaisia ja kiinnostavia juonitarinoita, joita ei ole nähty aiemmin, ja mielestäni Y&R:n päätuottaja ja pääkirjoittaja Lynn Marie Latham on tehnyt sen, joten nostan hattuani hänelle," Bell sanoo.

        Kaikesta huolimatta, vaikuttaako Sheilan fyysinen muutos ja se tosiasia, että Lauren ampui hänet kuoliaaksi Y&R:ssä Bellin mahdollisuuteen tuoda Forresterien kaikkein uhkaavin vitsaus takaisin Los Angelesiin tulevaisuudessa? Ei välttämättä, Bell vihjaa. "Tehän tiedätte Sheilan... Kuinka monta kertaa hänen on oletettu kuolleen, ja kuinka monesta murhasta hän on selvinnyt."

        Joka tapauksessa, ei unohdeta sitä, että Sheilan kumppani Sugar kuljeksii ympäriinsä Brownin näköisenä. Ja aina on kaukainen mahdollisuus, että nainen, jonka Lauren ampui, ei ollut hänen kilpailijansa, vaan pikemminkin Nickin vaimo Phyllis. "Sheilalla on tapana nousta uudelleen esiin. Joten olen sitä mieltä, että kun tämä hahmo on kyseessä," päättää Bell, "mikä tahansa on mahdollista."

        Kiitos Rhanna tiedoistasi! Toivon todella näkeväni Kimberlin Brownin vielä Kaunareissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe