Olen aloittanut Lyrican ja siitä näytäisi olevan kipuun apua.Kiitos tästä "ihmekapselille". Mutta nyt on toinen päivä menossa...ja alkanut pääsärky.Johtuukohan tämä tuosta lääkkeestä?Pelkään ettei se sovi minulle.Onko kokemuksia päänsärystä muilla?Netistä olen hakenut paljon tietoa kapselista, mutta missään ei juteltu varsinaisesti tästä päänsärystä.Kerotoisitteko tähän palstalle kokemuksenne lääkkeestä?...en jaksa selailla vanhoja juttuja,niitä kyllä varmaan löytyy paljon.Kiitos etukäteen.
Lyricasta sivuoireita
kiputyttö
4422
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Eli sulla on toinen päivä ja pään särky. Kuinka suuri annos? Mulla tili heti ekana päivänä järkyttävä pään särky, kun otin 50 mg. Mutta sitten otin vain 25, mikä tosi vähän, ja pään särkyä ei tullut. Tuosta sitten nostin pikku hiljaa ja nyt syön 450 mg. Eli jos vaan pysyt ota pieniä annoksia ja sit nostat. Muita sivuoireita on mulle kyllä tullut ja on edelleen. Menen hieman humalaan, kk kierto on ihan sekaisin. Mutta kivut ainakin osittain hellittivät, mutta nyt ovat taas palanneet.
Siirryin Triptylistä Lyricaan, annos oli 150 mg illalla, viikon päästä pitäisi ottaa 150mgx2 päivässä.
Nyt on pääsärky helpottanut, kesti vuorokauden.Muuten ei kauheesti sivuoireita ole tullut. En vain pysty syömään, tekee pahaa ruoka ja makea.Itseasiassa ihan hyvä juttu :). Välillä on äklö olo.Janottaa kauheesti, juon varmaan 5L vettä päivässä.
Mutta kivut ovat hellittäneet!!!!En ole joutunut ottamaan muuta lääkettä, jo kahtena päivänä.Saas nähdä miten käy, onko ihmekapseli:)
Mullakin kivut hävis. Kyllä viikon päästä jo tuo 2 x 150 pää kestää. tosin sekava olo voi tulla. JOS sitä päänsärkyä viel tulee, niin ota yks burana jos sillä helpottais.
siitä tulee sit myös päänsärky ku lopettaa tai jäi tabu väliin. Mulla tuli ripuli ja sit järkky päänsärky ku ei aamu lääkkeet pysyny ssällä. Mutta tehokkaasti kyllä kivut poistaa, ja kyllä tilinkin tyhjentää.
Että päänsärky alkoi siitä lääkeaineen vajeesta.Kun otan vain yhden tabun päivässä ja se on 150mg, jos helpottaa sitten kun otan 150mgx2 päivässä eli elimistö saa koko ajan lääkettä. Päänsärkyä tullut taas tänään.
En saa syödä Buranaa ym. ibuprofeiinilääkkeitä, joten siitä ei apua minulle. Käytän tarvittaessa morfiini pitoista lääkettää vielä lisäksi, mutta nyt ei ole ollut tarvetta ottaa sitä. Ja sen kanssa tai rinnalla on kaikki muut nyt kielletty.
Olen huomannut nyt muitakin ehkä sivuvaikutuksia.Illalla kun otan lääkkeen olen noin 2 tuntia väsähtänyt, sitten alkaaa energiaosuus. Olisin vaikka valmis lähtee juoksee maratonin.
En saa unen päästä oikein kiinni, mutta kun saan niin sitten nukun.Aamulla ei ole pökkeröolo vaan vähän niinkuin vit.... en tiedä johtuuko lääkkeestä, mutta ei ole oikein muuta syytäkään.
Hermokivut on kyllä poissa, että siksi pitäisi olla onnellinen olo, mutta kun ei ole....Paitsi ekana päivänä olin ylionnellinen....