Miten Salkkareihin valitaan uudet näyttelijät? Siis ihan rooleihin, ei avustajat. Missä koekuvauksista ilmoitellaan? Vai meneekö pestit "tuttujen" kautta? ;)
salkkari-roolitus
3
1549
Vastaukset
- öttömöttö
kaduilta saa nimittäin hyvin laadukkaita näyttelijöitä!!
- TeemuS
Mtv3 Salkkari sivujen mukaan Casting director - roolitus: Vesa Saari. Eli siellä on ihminen, joka etsii uusia kykyjä. Kaippa ne jonkinlaiset koekuvaukset pitää. Ja jostain Juulian eli Oona Louhivaaran haastattelusta (tais olla Koululaisessa) luin et se oli kututtu koekuvauksiin, Romeon näyttelijä oli puoelestaan huomannu ilmotuksen koulunsa ilmotustaululla ja se kai kävi kouluu jossai teatterikorekakoulussa tai jossain... Et sillä tavalla.
- läskimatti
niko ja maija löydettiin hollywoodista.
niko sai valita harry potterin ja salkkareiden nikon välillä.
maija taas olisi petsattu brad bittin kanssa elokuvaan jota ei koskaan tehty, sillä maija tuli salkkareihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849